וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחבל שביצע את הפיגוע בדיזנגוף: מועתז אל-חואג'א, בן 23 שגר סמוך לרמאללה

עודכן לאחרונה: 9.3.2023 / 23:25

בן ה-23 שמתגורר בכפר נעלין מזוהה עם חמאס, ואביו הוא מנהיג ארגון הטרור בכפר. בעבר, ריצה המחבל עונש של שנה ו-3 חודשים בגין החזקת אמצעי לחימה. הוא ניסה להימלט מזירת הפיגוע - אך נורה בידי לוחם ומתנדב שהיו בחופשה. גלנט הנחה לפעול להריסת ביתו באופן מיידי

בוידאו: תיעוד חיסול המחבל./מערכת וואלה

המחבל שביצע הערב (חמישי) את הפיגוע ברחוב דיזנגוף בתל אביב הוא מועתז אל-חואג'א, פלסטיני בן 23 מהכפר נעלין, מערבית לרמאללה. כוחות צה"ל בדרך לביתו. המחבל הוא איש חמאס, בנו של מנהיג ארגון הטרור בכפר בו גר. בעבר ריצה עונש של שנה ושלושה חודשים בגין החזקת אמצעי לחימה.

לאחר הפיגוע, הנחה שר הביטחון יואב גלנט לפעול מיידית להריסת ביתו של המחבל. כוחות הביטחון כבר נכנסו לכפר שבו הוא מתגורר והחלו לפעול במקום.

שעות לפני הפיגוע, המחבל העלה סרטון לטיקטוק מבית קפה. את הסרטון מלווה שיר בו אומרים, "לא רוצים שאללה יכניס אתכם לגן עדן?".

בווידאו:המחבל מועתז אל-ח'וואג'ה תיעד את עצמו שעות לפני הפיגוע והעלה לסטורי/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים
המחבל, מועתז אלח'וואג'ה, בן 23 שביצע את פיגוע הירי ברחוב דיזנגוף בתל אביב. 9 במרץ 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
איש חמאס. המחבל/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בפיגוע נפצעו שלושה בני אדם אנוש, קשה ובינוני. אל-חואג'א ניסה להימלט בזירה, אבל נורה בידי לוחם ומתנדב בחופשה. גורם ביטחוני סיפר כי על פי הערכות, המחבל הגיע לתל אביב עצמאית. אולם, כוחות הביטחון סורקים את השטח כדי לשלול אפשרות שקיבל סיוע.

אחד המנטרלים של המחבל הוא לוחם מגלן שגר באזור. הוא שמע את הירי, לקח את הנשק וירד לרחוב. הלוחם שמע צעקות שיש מחבל באזור, והתקדם לסמטה שהייתה מכותרת בעוד חמושים שהיו לבושים בבגדים אזרחיים. בשלב הזה למחבל היה מעצור, הוא ניסה להימלט - ונורה למוות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully