וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברו של זיו שילון נפצע בפיגוע: "אסור לנו לריב, האויבים שלנו רואים אותנו"

עודכן לאחרונה: 9.3.2023 / 23:38

הקצין שאיבד את ידו במבצע בפעילות מבצעית ברצועת עזה הגיע לבית החולים לבקר את חברו שנפגע בפיגוע ברחוב דיזנגוף. הוא קרא למנוע את הקרע בעם, ולהגיע להסכמות בכל המחלוקות. "אין לנו את הזכות להפגיז את המדינה הזאת עבור גחמה של צד אחד - האויב מחכה לרגעים האלה"

בוידאו: חברו של זיו שילון נפצע קשה בפיגוע: "תעצרו, האויבים שלנו רואים אותנו"/ניב אהרונסון

זיו שילון, שאיבד את ידו במהלך מבצע בעזה, הגיע הערב (חמישי) לבית החולים איכילוב בתל אביב אחרי הפיגוע ברחוב דיזנגוף, שבו נפצע אחד מחבריו. "צריך להגיע להבנות ולטפל בנושא מספר אחד שבוער כבר עשרות שנים", זעק שילון. "אנחנו בשכונה הכי גרועה שאפשר במרכז המזרח התיכון, מוקפת באויבים. אסור לנו להגיע למצב שבו אנחנו רבים אחד עם השני וכולם מבחוץ רואים את זה".

"אין לנו את הזכות להפגיז את המדינה הזאת עבור גחמה של צד אחד או צד שני. אנחנו צריכים להתאגד, זו קריאת השכמה. הם רק מחכים לרגעים האלה", המשיך שילון. "עוד שלושה ישראלים, עוד עשרות משפחות. אנחנו צריכים להיות ביחד, זה יותר חשוב מהכול. בכל דבר אפשר להגיע להבנות".

שוטרים בזירת פיגוע ירי,דיזנגוף תל אביב, 9 במרץ 2023. אריק מרמור, פלאש 90
זירת הפיגוע ברחוב דיזנגוף. הערב/פלאש 90, אריק מרמור

לדבריו, "חיכיתי לזה, הייתי בטוח שמה שקורה פה בימים האחרונים, ידעתי שהשקט המזויף הולך להיות מופר וקיבלנו את זה עכשיו. זה מסר אדיר למדינת ישראל ועם ישראל, לכל מי שקשור לפילוג - תעצרו, תסתכלו מה קורה כאן, האויבים שלנו רואים אותנו ויודעים אותנו ורוצים לתפוס אותנו ברגעי החולשה שלנו וזו המטרה שלהם. אנחנו צריכים להיות מאוחדים וביחד".

שילון סיפר כי היה בדרכו למסיבת פורים, שאליה גם חברו שנפצע בפיגוע היה אמור להגיע. "הוא היה איתי בצבא הרבה שנים", סיפר שילון. "קצין בגבעתי ששירת שנים בלחימה, במספר לא מבוטל של מבצעים, כל פעם שהיה מילואים היה ניגש, שם את המדים עולה על נשק ונוסע. תתעוררו, אנשים נותנים את החיים שלהם בשביל המדינה הזו. אנחנו לא יכולים לאבד שליטה בצורה הזאת. זו הבעיה הכי גדולה שלנו שהאויבים שלנו רואים אותנו חלשים".

עוד בוואלה!

המחבל שביצע את הפיגוע בדיזנגוף: מועתז אל-חואג'א, בן 23 שגר סמוך לרמאללה

לכתבה המלאה
שוטרים בזירת פיגוע ירי,דיזנגוף תל אביב, 9 במרץ 2023. אריק מרמור, פלאש 90
זירת הפיגוע ברחוב דיזנגוף. הערב/פלאש 90, אריק מרמור

מוקדם יותר הערב נפצעו שלושה בני אדם אנוש, קשה ובינוני בפיגוע ירי סמוך לבית קפה ברחוב דיזנגוף פינת בן גוריון בתל אביב, המחבל חוסל. אחרי הטיפול בבית החולים, מצבו של הנפגע אנוש השתפר וכעת הוא מוגדר קשה. מתנדב במשטרה שלא היה בתפקיד, הגיע לאזור לאסוף את בתו, והיה אחד ממנטרלי המחבל.

המחבל הוא מועתז אלח'וואג'ה, איש חמאס בן 23 מהכפר נעלין, שמערבית לרמאללה. כוחות צה"ל בדרך לביתו. המפגע הוא בנו של השייח' סלאח אלח'וואג'ה, מנהיג חמאס בכפר נעלין, וריצה בעבר עונש מאסר של שנה ושלושה חודשים בגין עבירות נשק. שר הביטחון יואב גלנט הנחה את מערכת הביטחון לפעול מיידית להריסת ביתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully