וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבישי בן חיים צדק: יש ישראל הראשונה וישראל השנייה, צריך פשוט להפריד

אריה מליניאק

עודכן לאחרונה: 8.3.2023 / 9:42

בממלכת יהודה לוין ורוטמן ימנו את השופטים, בן גביר יפקד על המשמר הלאומי שהוא מקים ודיסטל וגוטליב יוכלו להמשיך לצרוח, זו על זו, כי אנחנו פשוט לא נהיה שם. חיים פה שני עמים שמתעבים זה את זה ולא מוכנים שיתיכו אותם יותר יחד. ניסינו, לא הצלחנו - הגיעה העת להפריד

אבישי בן חיים צודק. יש ישראל הראשונה וישראל השנייה, צריך פשוט להפריד. ניסינו שמאל, מרכז, עם ערבים, בלי ערבים, ימין מלא-מלא, שום דבר לא עובד. כולם מדברים מפוזיציה והאמת שכולם צודקים.

מי שנמצא תחת מתקפה צריך לבחור - FIGHT או FLIGHT. מה שלא מתחבר יופרד, בלי עצבים, Win-Win. לא צריך להמציא את הגלגל. שוויץ מחולקת לקנטונים שמדברים בשפות שונות ומסתדרים יפה ביחד ולחוד. ארצות הברית מורכבת מחמישים מדינות ולכל אחת בתי משפט, משטרה ומושל. זה עובד לא רע.

יריב לוין, שמחה רוטמן, מליאת הכנסת, 20 בפברואר 2023. ראובן קסטרו
ימנו את השופטים בממלכת יהודה. לוין ורוטמן/ראובן קסטרו

החלוקה לא חייבת להיות גיאוגרפית. בממלכת יהודה יכולים להמשיך להעביר חוקים בהצבעות על האפס, יריב לוין ושמחה רוטמן ימנו את השופטים, רק ילדים לאימהות יהודיות יוכרו כיהודים ויהיו בתי חולים בהם לא יכניסו חמץ בפסח.

אלמוג כהן ימשיך להשמיע קולות של בעלי חיים, איתמר בן גביר ייתן פקודות ישירות למשמר הלאומי שהוא מקים, דיסטל וגוטליב יוכלו להמשיך לצרוח. זו על זו, כי אנחנו פשוט לא נהיה שם. אברך יקבל 10,000 ₪ לחודש ולימודי מתמטיקה ואנגלית יאסרו על פי חוק. למה לאלץ מישהו שלא רוצה ללמוד אנגלית?

בבריטניה יש ממשלת צללים, בישראל תקום מערכת מקבילה שבבית המחוקקים שלה יהיו כללי התנהגות אותם יקבע חנן יובל. המשטרה תקבל פקודות רק מהמפכ"ל, בוועדה לבחירת שופטים יישבו אנשי אקדמיה, שופטים בדימוס ואנשי ציבור, נכד לאב יהודי יוכר כיהודי, ובבתי חולים לא יבדקו חמץ בפסח כי אנחנו לא זקוקים לחוק בשביל לכבד את הפרהסיה.

עוד בוואלה!

עצירת המהפכה, הקמת ממשלת אחדות ופרישת נתניהו: מתווה דיסקין למשבר המשפטי

לכתבה המלאה
הפגנה נגד המהפכה המשפטית,קפלן תל אביב, 4 במרץ 2023. אמיר גולדשטיין, אתר רשמי
הפגנה נגד המהפכה המשפטית בתל אביב/אתר רשמי, אמיר גולדשטיין

ההפרדה כבר כאן. כל אדם בוחר את ספק החשמל, הבנק, קופת חולים, איפה ללדת ואיפה להיקבר. יש רבנות נפרדת לחרדים, כיפות סרוגות ורפורמים, מערכות החינוך מופרדות. מי צריך כל-כך הרבה רבנים אם בסוף צריך להתחתן בקפריסין?

גם ענייני צבא וכסף פתירים. לא נעים להודות אבל צה"ל סיים את תפקידו ההיסטורי כ"כור היתוך". חיים פה שני עמים שמתעבים זה את זה ולא מוכנים שיתיכו אותם יותר יחד.

ניסינו, לא הצליח, מתנתקים

כשצה"ל יהפוך לצבא מקצועי לא תהיה סרבנות, כי מי שירצה לסכן את חייו בגולני ירוויח שכר הייטק, והיתר יחגגו עדלידע בחווארה או יהרגו באוהלה של תורה. למה לרדוף אחרי סרבני גיוס שממילא לא צריך אותם?

נמשיך לשלם דמי ביטוח לאומי שימשיך לשלם קצבאות. משרד האוצר ינהל חשבונות נפרדים לישראל ויהודה, ולאחר ניכוי הוצאות ביטחון, תשתיות וכו', כל צד יקבל את חלקו היחסי בהכנסות. יהיה מנגנון איזון, לא 50:50 אבל גם לא 20:80. 35:65 נשמע הוגן.

אם ניצחון 56:64 בבחירות הפך ל-0:120, אז "אנחנו-נעשה-יותר-ילדים-ונעשה-מה-שבא-לנו" נגמר.

ניסינו, לא הצליח, מתנתקים!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully