וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר התקשורת למילואימניקים הסרבנים: נסתדר בלעדיכם ותלכו לעזאזל

עודכן לאחרונה: 7.3.2023 / 15:43

השר שלמה קרעי התייחס לסירוב המילואימניקים להתייצב ביחידות כמחאה על המהפכה המשפטית. הוא השווה אותם להמן הרשע וטען כי המדינה תסתדר בלעדיהם. "יש זמנים שבהם צריך לעמוד איתן כנגד ההגמוניה והשליטים בעיני עצמם. לסרבנים המחוצפים תלכו לעזאזל נוע תנוע הרפורמה"

נתניהו על מחאת המילואימניקים: "הסרבנות מאיימת על היסוד הקיומי"/לע"מ

שר התקשורת שלמה קרעי התייחס הערב (שני) לסירוב המילואימניקים להתייצב ביחידות כמחאה על המהפכה המשפטית שמובילה הממשלה. הוא השווה את המשרתים שביקשו ללכת להפגין להמן הרשע. "לסרבנים המחוצפים, נאמר את מאמר מרדכי לאסתר: 'רווח והצלה יעמוד ליהודים ממקום אחר ואת ובית אביך תאבדו' עם ישראל יסתדר בלעדיכם ואתם תלכו לעזאזל", כתב בציוץ בטוויטר. "ואילו אנחנו, ניישם את המשך הפסוק: 'ומי יודע אם לעת כזאת הגעת למלכות' - נוע תנוע הרפורמה. לעת כזו הגענו למלכות".

לאחר מכן, המשיך השר ופרסם ציוץ נוסף בו כתב: "הסרבנות היא עצובה, מסריחה ואומללה. וקורעת את הלב. הסרבנות וגרורותיה. לא האמירות נגדה".

שלמה קרעי. יונתן זינדל, פלאש 90
שר התקשורת קרעי/פלאש 90, יונתן זינדל

אתמול הודיעו 37 מתוך 40 טייסי המילואים בטייסת 69 שלא יתייצבו לאימונים שנקבעו להם השבוע במחאה על המהפכה המשפטית. במקום האימונים, הם מתכננים לבצע את שירות המילואים שלהם מול משרדי הממשלה, אמרו.

הטייסת, המורכבת ממטוסי F-15I, משמשת לתקיפת יעדים מרוחקים והיא הייתה מעורבת בתקיפת הכור הגרעיני בסוריה ב-2007. מפקד חיל האוויר, תומר בר, היה בעבר המפקד של הטייסת.

בשבועות האחרונים התגברו המחאות בקרב אנשי מילואים נגד המהפכה המשפטית, כולל אנשי חיל האוויר והמודיעין. הרמטכ"ל הרצי הלוי קרא בנאום בחודש שעבר למשרתי המילואים להימנע מלהכניס את המחלוקת על המהפכה לתוך שורות הצבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully