וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השדרן המקורב לנתניהו תקף את טייסי המילואים: "מוגלה שצריך להוציא"

עודכן לאחרונה: 6.3.2023 / 18:59

בתכנית הרדיו שלו התבטא איש התקשורת יעקב ברדוגו בחריפות נגד הטייסים המוחים על מהלכי הממשלה. "הנזק הגדול של מחאת הטייסים הוא בגאווה הלאומית", טען. "קבוצת הטייסים שכתבה את המכתב צריכה לעוף מהצבא, אני בז לכם"

ברדוגו על טייסי חיל האוויר: "מוגלה שצריך להוציא"/מתוך 94 FM

איש התקשורת יעקב ברדוגו, המקורב לראש הממשלה בנימין נתניהו, כינה היום (שני) את טייסי המילואים שאיימו כי לא יתייצבו לאימונים שלהם במחאה על המהפכה המשפטית, "מוגלה שצריך להוציא". עוד אמר בתוכנית "רבע לחמש" שלו ושל איתמר פליישמן בגלי ישראל, "הנזק הגדול של מחאת הטייסים הוא בגאווה הלאומית. אני בז לכם. הפצצתם ותייגתם בטילים מדויקים את הגאווה הלאומית, את כור ההיתוך".

"את אותה קבוצת טייסים, עם כל הכבוד לחשיבות של הטייסת, אולי צריך גם פלורליזם בטייסות. זה כבר לא הטובים לטיס", אמר ברדוגו. "הקבוצה הזו מחויבת לתוך עצמה. השתיקה של מערכת הביטחון מטרידה אותי מאוד. עם כל הכבוד לסיפור של הטייסים, הם צריכים להיות מודחים היום מהצבא. גם אם יצטרכו להכשיר, אז מקרקעים טייסת כמו שעושים".

"חיל האוויר כבר לא יכול להישאר במתכונת שלו", המשיך. "יכול להיות שצריך להוציא את המוגלה הזו. כרגע, אתם מוגלה שצריך להוציא אותה עם כל הכבוד שאתם טייסים. אתם בסוף תהיו מכה קלה בכנף כמו שאמר דן חלוץ". עוד אמר, "אתם, אותם 37 טייסים, לא חיילי החי"ר האמיצים שלנו. אתם יוצרי הכאוס. אתם יוצרי קורי העכביש שעליהם דיבר נסראללה".

חברי טייסת 69, במפגש עם הרמטכ"ל אביב כוכבי, בסיס חצרים, 20 בדצמבר 2022. ראובן קסטרו
חברי טייסת 69/ראובן קסטרו

אתמול הודיעו 37 מתוך 40 טייסי המילואים ב"טייסת הפטישים" שלא יתייצבו לאימונים שנקבעו להם השבוע במחאה על המהפכה המשפטית. במקום האימונים, הם מתכננים לבצע את שירות המילואים שלהם מול משרדי הממשלה, אמרו.

הטייסת, המורכבת ממטוסי F-15i, משמשת לתקיפת יעדים מרוחקים והיא הייתה מעורבת בתקיפת הכור הגרעיני בסוריה ב-2007. מפקד חיל האוויר, תומר בר, היה בעבר המפקד של הטייסת.

בשבועות האחרונים התגברו המחאות בקרב אנשי מילואים נגד המהפכה המשפטית, כולל אנשי חיל האוויר והמודיעין. הרמטכ"ל הרצי הלוי קרא בנאום בחודש שעבר למשרתי המילואים להימנע מלהכניס את המחלוקת על המהפכה לתוך שורות הצבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully