וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שגבה סכומי עתק ממשפחת נרצח: עו"ד בסרגליק פרש מהמירוץ ללשכת עורכי הדין

עודכן לאחרונה: 12.2.2023 / 16:03

בסרגליק, שנודע לאחרונה לאחר שגבה שכר טרחה בסכום של 600 אלף שקלים ממשפחתו של יורי וולקוב, ותבע נפגעת עבירת מין לאחר שרצתה להחליף יצוג משפטי, הודיע בפוסט בפייסבוק כי לא יתמודד לראשות הלשכה. "פעלו כלפי כמו אל מי שדמו הותר. עברתי לינץ' תקשורתי"

בווידאו: טענות נגד יו"ר לשכת עורכי הדין אבי חימי/צילום: חדשות 13

עו"ד אייל בסרגליק, שנודע בעקבות הפרשה במסגרתה גבה 600 אלף שקלים ממשפחתו של יורי וולקוב שנרצח במעבר החציה בחולון, פרסם היום (ראשון) בחשבון הפייסבוק שלו כי הוא החליט שלא להתמודד לראשות לשכת עורכי הדין.

"בימים האחרונים פעלו כלפי כמו כלפי מי שדמו הותר. ניסו לפגוע במקצועיות שלי ובשמי הטוב, הטרידו את אמי חולת הלב ואיימו עלי באופן שהביא אותי להגיש שלוש תלונות שונות במשטרה. נחצה קו אדום, כולל פלישה למשרד שלי והתחזות ללקוח", כתב בסרגליק בפוסט בעמוד הפייסבוק שלו.

עו"ד אייל בסרגליק. ליאת מנדל, אתר רשמי
לא יתמודד לראשות הלשכה, בסרגליק/אתר רשמי, ליאת מנדל

"אני מפסיק את המרוץ שלי לראשות הלשכה לא בשל האיומים וניסיונות ההכפשה, אלא רק כדי להגן על משפחתי, על צוות העובדים שלי ועל לקוחותיי", הוא הוסיף, "בשבוע שעבר עברתי לינץ' תקשורתי ולא רק. עיתונאים נתנו במה ללקוחות שטענו נגדי טענות שונות ומשונות, בלי לתת לי יכולת להתגונן. העובדות שמדברות לטובתי אינן נבחנות וממילא האמת אינה מעניינת אף אחד. זו הסיבה בגללה סירבתי לכל הצעה לראיון בימים האחרונים", אמר בסרגליק כשהוא מתייחס ככל הנראה לטענה כי תבע נפגעת עבירת מין לאחר שביקשה שלא ייצג אותה יותר.


"אמת יש רק אחת, ומי שקיבל ממני ומצוות משרדי אי פעם שירות יודע באיזו מסירות הצוות שלי ואני עובדים על התיקים, בכל שעות היום והלילה גם תוך ויתור על כל דבר אחר. הם גם יודעים עד כמה כל אחד מהלקוחות שלי יקר לליבי, ממש כמו משפחה עבורי", כתב בסרגליק, "ככל שיש בין אותם לקוחות שהתראיינו, אנשים שאינם שבעי רצון מהשרות שקיבלו, בהחלט ניתן להיפגש ולשוחח, אבל המקום לכך הוא אצלי במשרד, ולא במסע של שקרים בתקשורת"

לשכת עורכי הדין בתל אביב, 16 בינואר 2019. ללא, פלאש 90
"מפסיק את המרוץ לראשות הלשכה כדי להגן על משפחתי"/פלאש 90, ללא

עו"ד אייל בסרגליק הועסק על ידי משפחתו של יורי וולקוב, שנרצח בחודש דצמבר במעבר חצייה בחולון על רקע סכסוך בכביש. לאחר מקרה הרצח, פתחה המשפחה בקמפיין מימון המונים לעזרה, וקיבלה תרומות בשווי כ-915 אלף שקלים בתרומות. אך בסרגליק, עורך הדין של המשפחה, גבה ממשפחתו של וולקוב שכר טרחה של 600 אלף שקלים, כשני שליש מסכום התרומות. לאחר שהתגלה המקרה, הודיע עורך הדין כי יחזיר חלק מהכסף למשפחה.

בעקבות פרסום זה, פתחה ועדת האתיקה של מחוז תל אביב בבדיקה בעניינו של בסרגליק וגילתה כי כשבוע לפני הוא הורשע במקרה בו ייצג נפגעת עבירת מין. באותו מקרה, ביקש עורך הדין מהנפגעת שכר טרחה בסכום של 80 אלף שקלים, שהועברו מכספי הפנסיה שלה. בהמשך, החליטה הנפגעת כי היא מבקשת להחליף את הייצוג המשפטי, מכיוון שלא הייתה מרוצה מטיפולו של עו"ד בסרגליק בתיק - אך הוא דרש ממנה לשלם את מלוא שכר הטרחה. זאת, לאחר שהנפגעת כבר שילמה לבסרגליק סכום של כ-23 אלף שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully