וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבוע שלישי של חיפושים - ואיש עדיין אינו יודע היכן האישה שטיילה עם כלבה

עודכן לאחרונה: 12.2.2023 / 13:47

ניקולה בולי, יועצת משכנתאות ואם לשני ילדים בת 45, יצאה לטייל עם כלבה ליד הנהר ווייר בלנקשייר שבאנגליה ב-27 בינואר. מאז נעלמו עקבותיה. הטלפון של בולי נמצא על ספסל סמוך לגדות הנהר, והמשטרה סבורה כי נפלה לנהר, אך משפחתה ובן זוגה מפקפקים בכך

בריטניה עוקבת בחוסר נשימה כבר יותר משבועיים אחר התפתחויות בפרשת היעלמותה של יועצת משכנתאות בת 45, שיצאה ב-27 בינואר בבוקר לטייל עם כלבה - ומאז ונעלמה ללא עקבות.

החיפושים אחרי ניקולה בולי נכנסו לשבוע השלישי, ולדברי המשטרה נבדקו "מאות פיסות מידע" עד כה, אך עדיין אין כל רמז למה עלה בגורלה של בולי. בולי, שלה שני ילדים, נראתה לאחרונה מטיילת עם כלבה במסלול ליד נהר ווייר בעיר סנט מייקל'ס און ווייר בלנקשייר, בבוקר יום שישי בסוף ינואר. המשטרה מיקדה את החיפושים בחלון של עשר דקות באותו יום, מ-09:10 - 09:20 בבוקר, שבמהלכן לא הצליחו לשחזר את תנועותיה של בולי.

השוטרים אמרו כי הם פועלים כעת על פי התיאוריה שהיא נפלה לנהר. עם זאת, בן זוגה, פול אנסל, מפקפק בתיאוריה הזאת. לדבריו, "אני משוכנע במאה אחוז שהיא לא בנהר, זאת דעתי".

לוח הזמנים

08:43 - בולי טיילה עם כלבה ליד נהר ווייר לאחר שהסיעה את ילדיה לבית הספר.

08:47: מוליך כלבים שהכיר את בולי, ראה אותה הולכת בשדה עם הכלב שלה. שני הכלבים שיחקו קצת לפני שעד הראייה המשיך בדרכו.

08:53: בולי שלחה מייל למנהל שלה.

09:01: בולי התחברה לשיחת ועידה של העבודה.

09:10: עד ראייה שהכיר את בולי, ראה אותה הולכת על כלבה ווילו בשדה. הכלב היה ללא רתמה ורצועה. זאת היתה הפעם האחרונה שמישהו ראה את בולי.

09:20: המשטרה סבורה שהטלפון של בולי נותר על ספסל ליד הנהר.

09:30: שיחת הוועידה הסתיימה, אך בולי לא התנתקה.

09:33: הטלפון הסלולרי של בולי נמצא על הספסל על ידי מוליכת כלבים אחרת. הכלב של בולי נמצא כשהוא רץ בין הספסל לשער השדה. הרתמה שלו נמצאה על הדשא בין הספסל לגדות הנהר. עדת הראייה בדקה למי שייך הטלפון ושוחחה עם אנשים שהכירו את הכלב ואת בעליו.

10:50: משפחתה של בולי ובית הספר שבו לומדים ילדיה קיבלו עדכון לגבי המתרחש.

ניקולה בולי, נעלמה בטיול עם הכלב בלנקשייר, אנגליה. באדיבות המשפחה
ניקולה בולי/באדיבות המשפחה
ניקולה בולי, נעלמה בטיול עם הכלב בלנקשייר, אנגליה. באדיבות המשפחה
ניקולה בולי ובן זוגה פול אנסל/באדיבות המשפחה

צוותי חיפוש והצלה בדקו את הנהר לאורך 15 ק"מ עד הים בעקבות הסברה שבולי נפלה לממיו. ההר מוגדר "מסוכן ביותר" בעונה הזאת של השנה. "השילוב של עומק וקור בתקופה הזאת של השנה הופך אותו למסוכן ביותר", נמסר מאיגוד הדייגים של סנט מייקל.

על שלט שנתלה על עץ סמוך לספסל שבו נמצא הטלפון של בולי כתוב: "סכנה, מים עמוקים". בנוסף, סלעים גדולים וחדים זרועים לאורך הנהר. קצינת המשטרה סאלי ריילי אמרה לכתבים כי "בנקודה שבה נמצא הספסל, יש ירידה לא גבוהה אך תלולה לנהר. לכן התיאוריה שלנו היא שהיא נכנסה למים בטעות".

ניקולה בולי, נעלמה בטיול עם הכלב בלנקשייר, אנגליה. באדיבות המשפחה
הפעם האחרונה שבולי נראתה/באדיבות המשפחה
מחפשים אחר ניקולה בולי. טוויטר, צילום מסך
צוללנים בנהר/צילום מסך, טוויטר
ניקולה בולי, נעלמה בטיול עם הכלב בלנקשייר, אנגליה. GettyImages
חיפושים בנהר ווייר/GettyImages
ניקולה בולי, נעלמה בטיול עם הכלב בלנקשייר, אנגליה. רויטרס
חיפושים בנהר ווייר/רויטרס

היא הוסיפה כי "הכלב היה ללא רתמה, מצב נורמלי לכלב שמתרוצץ בטיול, וניקולה היתה מחוברת לשיחת הוועידה אך לא השתתפה באופן פעיל - דבר יוצא דופן. איני רוצה לשער, אך אפשר שהכלב היה משוחרר ואולי היתה איזושהי בעיה איתו שהובילה את בולי להתקרב לגדת הנהר. היא הניחה את הטלפון לרגע כדי לטפל בכלב ואז נפלה. זאת אפשרות", הוסיפה ריילי.

היא אישרה שבולי ידעה לשחות, אך אמרה כי הצוותים נכנסו לנהר ווייר וצללו מתחת לפני השטח, אך לא מצאו ראיות מוחשיות עדיין.

אתמול (שבת), פורסם כי המשטרה עודכנה לגבי שני גברים שהתנהגו באופן חשוד ליד המקום שבו בולי נעלמה. עד ראייה חשף את המידע ואמר כי ראה את השניים ליד הכנסייה בעיר - יום לפני היעלמותה של בולי. על פי הדיווח, אותו עד ראייה אמר למשטרה כי ראה את אחד מהגברים סמוך למסלול הקבוע של בולי בבוקר שבו נעלמה. השוטרים לקחו את קלטת האבטחה ממוסך סמוך שבו יש צילומים מ-24 השעות לפני שבולי נראתה לאחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully