וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: אישה שנחטפה כשהיתה תינוקת התאחדה עם משפחתה לאחר 51 שנים

עודכן לאחרונה: 30.11.2022 / 10:22

משפחתה של מליסה הייסמית' מטקסס לא ויתרה, ובמשך שנים המשיכה לחפש אחר התינוקת שעקבותיה נעלמו. לאחרונה התרחשה פריצת הדרך בחיפושיהם, לאחר שנמצאה התאמה בין בדיקות ה-DNA של ההורים לבין אלה של ילדיה של מליסה. "היא נראית כמונו, היא שמחה להיות בחיינו"

מליסה הייסמית' (משמאל) מתאחדת עם משפחתה בטקסס בארה"ב. מליסה נחטפה לפני 51 שנים מביתה. נובמבר 2022. מתוך עמוד הפייסבוק !!!WE FOUND MELISSA, תמונות גולשים
התאחדו לאחר 51 שנה. מליסה הייסמית' בין שני הוריה/תמונות גולשים, מתוך עמוד הפייסבוק !!!WE FOUND MELISSA

מליסה הייסמית', בת 53, נחטפה ממשפחתה בטקסס כשהייתה תינוקת בת פחות משנתיים. היא התאחדה עם משפחתה לאחרונה, 51 שנים מאוחר יותר, לאחר שמשפחתה מצאה אותה בעזרת מאגר אינטרנטי של DNA.

הייסמית' נעלמה בשנת 1971, אז אמה, אלטה אפאנטנקו, עבדה כמלצרית וחיפשה לה שמרטפית. היא פרסמה מודעה בעיתון בחיפוש אחר עובדת, ושכרה לבסוף אישה שהביעה עניין בעבודה, ללא שפגשה אותה באופן אישי. שותפתה לדירה של האם מסרה את מליסה לאותה שמרטפית, ומאז עקבותיה של התינוקת נעלמו.

לטענת המשפחה, אפאנטנקו התמודדה במשך שנים עם האשמות מצד חוקרים שטענו שהרגה את בתה והכחישה זאת תוך הסתרת ראיות. אולם המשפחה מעולם לא ויתרה בחיפושיה אחר הילדה, ובשנים האחרונות יצרו עמוד פייסבוק בשם "מוצאים את מליסה".

פריצת הדרך הגיעה כשעשתה המשפחה שימוש באתר האינטרנט "23AndMe", שבו מאגר של DNA. "אחרי 51 שנים אמא שלי לא רצתה לערוך בדיקת DNA נוספת, היא היתה עייפה ופגועה אחרי כל השנים האלה", מספרת ויקטוריה הייסמית', אחותה של מליסה. "אני אסירת תודה שלבסוף הצלחנו לשכנע אותה לשלוח בדיקה נוספת של ה-DNA שלה. בזכות זה ובזכות ה-DNA ששלח גם אבא שלי הצלחנו למצוא את מליסה".

לדבריה, ההתאמה שנמצאה היתה בין בדיקות ה-DNA של הוריה לאלו של ילדיה של מליסה, שנכללו במאגר של אתר האינטרנט. "תוך שלושה שבועות מצאנו את אחותי", סיפרה.

מליסה עצמה גרה בפורט וורת' שבטקסס רוב חייה ומעולם לא ידעה שהיא נחטפה בילדותה, כך לפי פוסט שכתבה משפחתה בעמוד הפייסוק "מצאנו את מליסה!". בשבת האחרונה התאחדה מליסה עם אמה, אביה ג'פרי ושניים מארבעת אחיה. "זה נס חג המולד! זה היה מדהים לפגוש אותה", סיפרה האחות ויקטוריה בהתרגשות. "זה היה כמו להסתכל על עצמי, היא נראית כמוני - כמונו. היא שמחה מאוד להיות בחיינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully