וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הביקורת: עורך הדין של משפחת הנרצח במעבר החציה החזיר חלק מהכסף

עודכן לאחרונה: 2.2.2023 / 13:42

בפוסט בפייסבוק כתב בסרגליק כי המשפחה חתמה על הסכם השכר "מבלי שהופעל עליהם כל לחץ", שהם היו "שבעי רצון ואסירי תודה" - וטען כי לפרסום יש קשר למועמדותו לראשות לשכת עורכי הדין: "מנסים לפגוע בי". מתוך 600 אלף שקל שגבה עורך הדין, החזיר למשפחה 468 אלף

פוענח רצח יורי וולקוב | דקה אחר דקה/דוברות משטרת ישראל

עורך הדין אייל בסרגליק, שגבה 600 אלף שקלים ממשפחתו של יורי וולקוב שנרצח במעבר החציה בחולון, החליט להחזיר היום (חמישי) חלק מהכסף למשפחה. "בחודשים האחרונים אנחנו חווים רכבת הרים. לצד הרע ראינו גם את הטוב ואז שוב הגיע הרע", כתבה בתו של וולקוב, דריה, בפוסט בפייסבוק. "לצד השכול והאובדן הקשה, ראינו את עם ישראל ומדינת ישראל מחבקת אותי ואת משפחתי. ראינו את עם הסגולה נרתם לסייע לנו בקבורת אבי, מגיע בהמוניו לשבעה ומגייס מאות אלפי שקלים כדי לסייע לנו כמשפחה שאיבדה את אהובה ואת המפרנס העיקרי שלה".

"לצערי היו אלה כוחות האופל ששוב השתלטו. עורך דין ממולח שיכנע אותנו שאם לא ניקח את הסיוע שלו, הרוצח יקבל עונש קל", המשיכה הבת. "מתוך בהלה ותמימות חתמנו על מסמכים ושילמנו סכום של 580 אלף שקלים לשירות שאנחנו בכלל לא צריכים ואין לו שום יכולת לסייע לנו. כשהבנו שנפלנו, ביקשנו את כספינו בחזרה וקיבלנו תשובה שלא. למה לפגוע בנו שוב? איפה הלב של אותו עורך דין? האם לא סבלנו מספיק כשרצחו את אבי, כעת נאלץ להתמודד גם עם דבר כזה?".

בפוסט שכתב בפייסבוק טען עורך הדין כי המשפחה חתמה על הסכם השכר "לאחר התייעצויות והתלבטות מבלי שהופעל עליהם כל לחץ" וכי הם "היו שבעי רצון מאוד ואסירי תודה". עורך הדין הוסיף, "לתדהמתי, צד שלישי פנה בדרישה לקבל את כל כספם בחזרה. ניסיונותיי ליצור קשר עם המשפחה לא צלחו. ביקשתי לקיים מפגש לדון בדברים, אך סורבתי. מיד לאחר מכן פורסם בתקשורת מידע שקרי המציג אותי כביכול כמי שעשק את המשפחה". הוא הדגיש, "לדברים אין כל שחר".

הצ'ק שנתנה ילנה, אלמנתו של יורי וולקוב לעו"ד אייל בסרגליק. עמוד הפייסבוק של אייל בסרגליק, צילום מסך
החזיר את הצ'ק/צילום מסך, עמוד הפייסבוק של אייל בסרגליק
יורי וולקוב. באדיבות המשפחה
יורי וולקוב/באדיבות המשפחה

בסרגליק טען כי לפרסום יש קשר למועמדותו לראשות לשכת עורכי הדין, לאחר שאבי חימי התפטר בשל הטענות לפיהן ביצע מעשים מגונים. "כשהחלטתי להכריז על מועמדותי לראשות לשכת עורכי הדין לקחתי בחשבון שיהיו גורמים שינסו לפגוע בי בכל מחיר", כתב עורך הדין. "צר לי שמישהו בחר לעשות סיבוב על משפחה אבלה בניסיון לפגוע בי, כמועמד לראשות לשכת עורכי הדין, ולפרסם בשמם פרטים לא מדויקים".

המשפחה מסרה דרך עורכי הדין שמייצגים אותם כי על בסרגליק להחזיר את מלוא הסכום. "אנו נפעל בדרכים הקבועות בחוק להחזיר לאלמנה את מלוא הסכום", מסרו עורכי הדין גיורא אבן צור ואביתר קציר.

לאחר הרצח בחולון, החליטה משפחתו של וולקוב לפתוח בקמפיין מימון המונים לעזרה. התרומות הגיעו לכ-915 אלף שקלים. אתמול פורסם כי עורך הדין בסרגליק גובה מהמשפחה שכר טרחה של 600 אלף שקלים, כשני שליש מסכום התרומות. כעת, הוא מחזיר להם צ'ק בסך 468 אלף שקלים.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • חולון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully