וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ללא כל סיבה ממשית": הצעיר שדקר למוות את הגבר במעבר החצייה בחולון מואשם ברצח

עודכן לאחרונה: 22.12.2022 / 16:30

על פי כתב האישום, מזרחי בן ה-23, דקר למוות את וולקוב אחרי ויכוח עם אשתו, שצילמה אותו כשנסע בפראות על קטנוע. לאחר מכן נמלט ודאג להעלים ראיות. מזרחי מואשם בעבירת רצח, אך לא ברצח בנסיבות מחמירות. "אמר למכרו 'מת לדקור מישהו'"

בווידאו: "ללא כל סיבה ממשית": הצעיר שדקר למוות את הגבר במעבר החצייה בחולון מואשם ברצח/מערכת וואלה!

הפרקליטות הגישה היום (חמישי) כתב אישום נגד עדי מזרחי בן ה-23 מחולון בגין רציחתו של יורי וולקוב "ללא כל סיבה ממשית". יש לציין כי מזרחי הואשם ברצח, אך לא ברצח בנסיבות מחמירות. על פי האישום, בזמן שוולקוב ובת זוגתו, ילנה, חצו במעבר חצייה, הגיח מזרחי במהירות על קטנוע, למרות שהיה אור אדום בכיוון נסיעתו. ילנה צילמה את מזרחי וביקשה להמשיך בדרכה, כשבשלב זה נפרדה גם מוולקוב שפנה לכיוון אחר. מזרחי, שהבחין שצולם על ידי ילנה, נסע בעקבותיה, חסם את דרכה ודרש ממנה שתמחק את התמונה שצילמה.

בשלב זה, הבחין וולקוב בתקרית, הגיע למקום ושאל את מזרחי מה קרה, וביקש ממנו להמשיך בנסיעה. בתגובה שלף מזרחי מבין בגדיו חפץ חד ודקר את וולקוב בליבו. מיד לאחר מכן, נמלט מזרחי מהמקום כשהוא רוכב על הקטנוע במהירות. וולקוב צעד כמה צעדים, התמוטט על אי תנועה והובהל לבית חולים תוך מאמצי החייאה, כעבור כשעה נקבע מותו. זמן קצר לאחר הימלטות מזרחי מהמקום הוא ניסה להשמיד את הראיות שקושרות אותו לאירוע, ודאג להעלים את החפץ החד עמו דקר למוות את וולקוב.

לתרומות עבור משפחתו של יורי וולקוב שהיה המפרנס הראשי

יורי וולקוב. באדיבות המשפחה
"נדקר ללא כל סיבה ממשית". יורי וולקוב/באדיבות המשפחה

"מסוכנותו הגבוהה של מזרחי זועקת הן מביצוע הרצח עצמו, של אדם עמו לא היה למשיב כל עימות פיזי או מילולי ממשי, והן ממעשיו של המשיב מיד לאחר הרצח עת החל לפעול בקור רוח להעלמת ראיות", מסרו עורכי הדין כנרת כאהן-מור ואביב בר אור. "מסוכנותו של מזרחי נלמדת גם מהעובדה שנהג להסתיר חפץ חד בין בגדיו, ומאמירתו למכרו שהוא 'מת לדקור מישהו', דבר המלמד אף הוא על הלך נפשו של הנאשם. מזרחי רצח את המנוח באמצע צומת סואן והומה אדם, באופן סתמי, ללא כל סיבה ממשית, ומבלי שהמנוח עשה לו דבר - באופן המבטא התנכרות קשה וחמורה מצד המשיב לערך קדושת חיי האדם".

אתמול הודיעה המשטרה הודיעה שסיימה את חקירתה בתיק הרצח של וולקוב. בסרטון שפרסמה נראה מזרחי בערב הרצח, כשהוא יוצא מביתו על האופנוע ועד לחזרתו אליו לאחר מכן. מממצאי החקירה עלה כי מזרחי יצא מביתו בערב הרצח כדי להצטרף לבת הזוג שלו שיצאה קודם לכן לווטרינר עם גור הכלבים שלהם כדי לחסנו.

עוד בוואלה!

משכונת העוני ועד לדקירה במעבר החציה: כך הפך הילד המופנם מבת ים לחשוד ברצח

לכתבה המלאה
עדי מזרחי מגזין. מערכת וואלה, מערכת וואלה!
נעזר בחבריו כדי להעלים ראיות. עדי מזרחי/מערכת וואלה!, מערכת וואלה

מזרחי הגיע לצומת יוספטל-אילת בחולון, שם דקר את וולקוב לאחר הוויכוח עם בת זוגו ועזב את המקום. לאחר מכן נסע מזרחי כדי לגבות חוב מאדם שהיה חייב לו כסף. משם הגיע לאזור יפו לפגוש את חברו ולאחר מכן שב הביתה, שם על פי ההערכה, הבין מאתרי החדשות כי האדם אותו דקר מת מפצעיו.

תוך דקות הגיע אל ביתו של מזרחי חברו, תושב יפו, ועזב את המקום, ולאחר מכן יצאו לביתו החבר ביפו, החשוד ובת זוגו, על פי החשד, כדי לבקש ממנו להיפטר מהקטנוע ששימש אותו בזמן הדקירה. חבר אחר של מזרחי התבקש לסייע לו בקניית מכשיר סלולרי חדש והבאת טרפנטין לביתו כדי למחוק סימנים ייחודיים באופנוע. בשעות הצהריים של יום לאחר מכן, נצפה מזרחי יוצא מהבית, דוחף החוצה מהחצר את הקטנוע שלו, מניע אותו, מניח קסדה על המושב ושב לבית. אל המקום הגיעו שני גברים רכובים על קטנוע, אחד מהם ירד ולקח את הקטנוע.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • חולון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully