וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוקר, נמלט ומעלים ראיות: פוענח הרצח במעבר החצייה בחולון בו חשוד עדי מזרחי

עודכן לאחרונה: 21.12.2022 / 14:04

לפי החקירה, מזרחי נמלט מזירת הפשע, וגילה שוולקוב מת מפצעיו רק לאחר ששב לביתו מסידורים. משהבין שהמשטרה מחפשת אותו, ביקש מחבריו לעזור לו להיפטר מהקטנוע עליו רכב בזירה, אך לפני שהספיקו לעשות זאת המשטרה החליטה לעצור אותם. כתב אישום צפוי להיות מוגש נגדו מחר

פוענח רצח יורי וולקוב | דקה אחר דקה/דוברות משטרת ישראל

המשטרה הודיעה היום (רביעי) כי סיימה את חקירתה בתיק הרצח של יורי וולקוב, שנדקר למוות בחודש שעבר במעבר חצייה בחולון. בסרטון שפרסמה נראה החשוד עדי מזרחי בערב הרצח, כשהוא יוצא מביתו על האופנוע ועד לחזרתו אליו לאחר מכן. מחר צפויה פרקליטות מחוז ת"א להגיש נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

מממצאי החקירה עלה כי מזרחי יצא מביתו בערב הרצח כדי להצטרף לבת הזוג שלו שיצאה קודם לכן לווטרינר עם גור הכלבים שלהם כדי לחסנו. החשוד הגיע לצומת יוספטל-אילת בחולון, חצה אותו עם הקטנוע שלו ועמד באור אדום, בשעה שוולקוב ובת זוגו חצו את הכביש. בעודו עומד בצומת וממתין להתחלפות הרמזור, הבחין מזרחי כי בת הזוג מצלמת אותו. לאחר מכן התפצלו השניים, וולקוב ובת הזוג, והלכו לכיוונים שונים בצומת.

יורי וולקוב. באדיבות המשפחה
יורי וולקוב/באדיבות המשפחה

מזרחי נסע מהצומת על המסלול הנגדי לעבר בת הזוג והחל להתווכח איתה תוך שהוא נוסע אחריה עם הקטנוע. וולקוב שהבחין במתרחש, ניגש לכיוון השניים, פנה לחשוד, שאל "מה קרה" וביקש ממנו לעזוב את המקום. החשוד בתגובה שלף כלי חד, דקר את וולקוב פעם אחת בלבו ונמלט מהמקום. וולקוב התמוטט, פונה תוך החייאה לבית החולים וולפסון, שם נקבע מותו.

משחזור מהלכי החשוד על ידי השוטרים, עלה כי לאחר הדקירה נסע מזרחי דרך איילון דרום לאזור, כדי לגבות חוב מאדם שהיה חייב לו כסף, משם הגיע לאזור יפו לפגוש את חברו ולאחר מכן שב הביתה, שם על פי ההערכה, הבין מאתרי החדשות כי האדם אותו דקר מת מפצעיו.

עוד בוואלה!

משכונת העוני ועד לדקירה במעבר החציה: כך הפך הילד המופנם מבת ים לחשוד ברצח

לכתבה המלאה
עדי מזרחי מגזין. מערכת וואלה, מערכת וואלה!
עדי מזרחי/מערכת וואלה!, מערכת וואלה

תוך דקות הגיע אל ביתו של מזרחי חברו, תושב יפו, ועזב את המקום, ולאחר מכן יצאו לביתו החבר ביפו, החשוד ובת זוגו, על פי החשד, כדי לבקש ממנו להיפטר מהקטנוע ששימש אותו בזמן הדקירה. חבר אחר של מזרחי התבקש לסייע לו בקניית מכשיר סלולרי חדש והבאת טרפנטין לביתו כדי למחוק סימנים ייחודיים באופנוע.

בשעות הבוקר לאחר מכן נערכו כוחות מבצעיים של היחידה בקרבת ביתו של החשוד ברחוב יטבתה בחולון. סמוך לשעה 16:00, נצפה מזרחי יוצא מהבית, דוחף החוצה מהחצר את הקטנוע שלו, מניע אותו, מניח קסדה על המושב ושב בחזרה אל תוך הבית. אל המקום הגיעו שני גברים רכובים על קטנוע, אחד מהם ירד ולקח את קטנועו של החשוד.

פוענח רצח יורי וולקוב | דקה אחר דקה. ללא, דוברות משטרת ישראל
תיעוד מתוך תיק החקירה. חברו של החשוד מגיע כדי לקחת את הקטנוע מביתו של מזרחי/דוברות משטרת ישראל, ללא

בשלב זה, כדי למנוע מאחת הראיות המרכזיות לרצח להיעלם - הקטנוע, הוחלט בפיקוד ימ"ר לעצור את שני החשודים עם הקטנוע, ולהיכנס למעצר בביתו של החשוד. במהלך המעצר כלבתו של מזרחי נשכה שני בלשים, והם נאלצו לירות לעברה ולפצוע אותה, כשאחד מנתזי הירי שרט קלות את בת זוגו של החשוד.

החשוד נעצר לחקירה ומעצרו הוארך מספר פעמים. כמו כן נעצרו לחקירה מספר ממקורביו בחשד לסיוע לאחר מעשה. בתשאול פרונטלי שערכו קציני החקירות בימ"ר מול החשוד, שלושה ימים לאחר הרצח, הוא התוודה בפניהם על המעשה, וסיפר על הרגע בו דקר למוות את וולוקוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully