וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתו של יורי וולקוב: "על רצח מגיע מאסר עולם"

עודכן לאחרונה: 28.11.2022 / 9:51

לנה ודריה וולקוב, אלמנתו ובתו של יורי שנדקר למוות על ידי רוכב אופנוע בחולון, שיתפו בריאיון ל-103FM בתחושות הקשות לאחר הלווייתו. על התנצלות החשוד אמרו: "איזה סליחה? אין"

יורי וולקוב, תושב בת ים בן ה-52 שהיה עובד כוח עזר בבית החולים איכילוב, נדקר למוות בשבוע שעבר על ידי רוכב אופנוע, לאחר ויכוח במעבר חצייה. הרוכב שנמלט ונתפס, הודה ברצח. בריאיון ל-103FM ענת דוידוב וגדעון אוקו שוחחו עם לנה וולקוב, אלמנתו של יורי, ובתו דריה אשר שיתפו בתחושות הקשות.

בפתח השיחה, הודתה לנה כי הופתעה עד מאוד מכמות האנשים שהגיעו ללוויתו של יורי. עוד שיתפה כי כאשר שמעה שהחשוד ברצח בעלה, עדי מזרחי, הודה ברצח "צעקתי 'אמן'. הבעל שלי מת למען הצדק".

"אנחנו עברנו דרך מחולון לבת ים. נכנסנו לכביש, אמרתי לו (לחשוד) 'אתה לא בסדר, אתה מטומטם לגמרי שאתה עושה ככה', ועברנו את הכביש", שיחזרה, "אמרתי ליורי 'אולי אני אצלם אותו, לך אתה לישון, יש לך משמרת לילה. אני הולכת לילדים'. הרמתי את הטלפון, צילמתי לשלוח תמונה למשטרה. הרגשתי ישר שהבן אדם לא בסדר. בחיים לא עשיתי את זה, אני לא יכולה להבין, לא מבינה איך עשיתי את זה. הוא חזר אליי ואמר לי 'תני לי טלפון'. אמרתי לו 'מה אתה רוצה ממני? לך מפה', ובעלי הלך. פתאום בעלי חזר ואמר לו 'מה אתה עושה? לך אתה מפה', והוא דקר אותו מהר".

דריה: "כל מה שהוא אומר זה בזכות עורכת הדין שלו"

באשר להתנצלות שהביע החשוד ברצחו של יורי, תקפה לנה: "איזו סליחה? איזו סליחה? אין". בתו של יורי, דריה, הביעה גם היא זעם רב: "אני לא מאמינה לשום משפט שלו, שום מילה שלו, שום תנועת גוף, לא מאמינה לשום דבר שהוא אומר ועושה. כל מה שהוא אומר ועושה זה בזכות עורכת הדין שלו שאומרת לו איך להתנהג מול כל האנשים. הוא לא אומר את זה מעצמו".

יורי וולקוב. באדיבות המשפחה
הובא למנוחות אתמול. יורי וולוקב/באדיבות המשפחה

"אנחנו חייבים להגיע למשפט, בשביל לעמוד על שלנו ולהוכיח למדינה שהצדק כן אמור להיעשות. אנחנו חייבים להסתכל לו בעיניים ולהבין עד כמה רוע היה בבן אדם הזה שהוא גרם למוות של בן אדם תמים", טענה דריה.

לנה: "שיזכור כל חייו את מה שהוא עשה"

כאשר נשאלה דריה מה הייתה רוצה לומר לחשוד ברצח אביה, הבהירה: "שיירקב בכלא, שלא יראה אור יום. לא מגיע לו, בן אדם כזה מסוכן לציבור, לא מגיע לו לראות אור יום ולסכן חיים של אנשים". לנה חיזקה את דברי ביתה: "להסתכל לו בעיניים, שיזכור את זה כל חייו את מה שהוא עשה".

"אני אגיד את האמת, אני לא מאמינה בבית המשפט", הוסיפה דריה, "ראיתי הרבה מקרים והרבה דיונים, קראתי הרבה, ראיתי שבהרבה מקרים ממש חמורים, משתחררים בקלות, מטאטאים מתחת לשטיח. אני מצפה שהמקרה הזה לא יהיה מטואטא מתחת לשטח, מצפה שגם בן גביר לא יעלים את התיק הזה וזה יהפוך לתיק דגל במדינת ישראל ובמשטרת ישראל, כדי למנוע עוד אסונות של משפחות שהיו יכולות להיות במקומנו במצב הזה. על רצח מגיע מאסר עולם. רצחת? תשלם, תשב בכלא. אין משהו אחר".

הלוויתו של יורי וולקוב. בית העלמין, חולון  27 בנובמבר 2022. ראובן קסטרו
רעייתו ובתו של וולקוב בהלווייתו, אתמול/ראובן קסטרו

לסיום, ביקשה דריה להודות על התמיכה הכלכלית שהיא ומשפחה קיבלו מאז המקרה המצער: "פשוט תודה לכל מי שעוזר לנו, שנותן לנו את התמיכה הכלכלית, הנפשית. הופתענו, לא האמנו שזה יגיע למצב הזה, לכל כך הרבה אנשים כל הסיטואציה הזו. זה גרם להרבה התקדמויות, בנוגע לתיק, זה מה שאני מקווה לפחות. יש קישור שמופיע בפייסבוק, יש את המספר שמופיע בפייסבוק - 'יורי וולקוב'".

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • חולון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully