וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקירה קטלנית, כמעט בלי עקבות: כך נרצח יורי במעבר החציה

עודכן לאחרונה: 28.11.2022 / 11:06

בתו של יורו וולקוב אמרה בשיחה עם וואלה כי המשפחה בהתחלה לא הבינה כלל שהאב נדקר. "חשבנו שהיה לו שבץ מוחי בגלל לחץ", הסבירה. בינתיים המשטרה לא איתרה את כלי הרצח, אבל על פי הערכות מדובר בדוקרן או כלי נשק דומה

בווידאו: מעצר החשוד ברצח יורי וולקוב במעבר החצייה בחולון/שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

דריה, בתו של יורי וולקוב, שנדקר למוות בחולון, אמרה היום (ראשון) לוואלה כי הנשק שבו השתמש החשוד הוא אינו סכין רגילה. "בהתחלה לא הבנו שהוא קיבל דקירה, חשבנו שהיה לו שבץ מוחי בגלל לחץ. כשאמא צעקה שהוא קיבל מכה הרופאים התחילו לבדוק וראו שקיבל דקירה ושהלב שלו היה מרוסק מבפנים", סיפרה. "חשבנו שזאת סכין נשלפת, אבל אחר כך הבנו שכלי הנשק הזה אחר ונורא מסוכן".

עד כה המשטרה לא איתרה את כלי הרצח, אך על פי הערכות מדובר בדוקרן או כלי נשק דומה שניתן להשיג בחנויות לכלי יצירה בעשרות שקלים בודדים. לדברי דריה, מחדירים את הנשק לגוף, והוא פוגע באיברים הפנימיים, אך משאיר פצע כניסה קטן, ולכן לא רואים את הנזק. "מחדירים אותו לתוך הגוף, הוא מרסק את הלב מבפנים ועושה שם בלאגן עד שמוציאים אותו. לא רואים את הפצע מבחוץ כי הוא נורא קטן ומתחיל דימום פנימי", הסבירה דריה. "זה מה שהבינו מניתוח הגופה".

יורי וולקוב. באדיבות המשפחה
"הבנו שכלי הנשק הזה אחר ונורא מסוכן". יורי וולקוב/באדיבות המשפחה
דוקרן. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
פוגע באיברים פנימיים ומשאיר פצע קטן. דוקרן מהסוג ממנו נדקר יורי/אתר רשמי, שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

עוד אמרה דריה: "עוברים עלינו ימים קשים, המשפחה שבורה אבל עדיין מנסים לעמוד ולעזור לאמא שלי כדי שתוכל להיות חזקה. היא בקושי מצליחה לעמוד על הרגליים. כולה דמעות והיא רק מדברת על האירוע. כולנו בוכים בלי הפסקה. אף אחד לא יכול להאמין שזה מה שקרה, שפשוט בן אדם כל כך טוב נלקח מאיתנו".

בסוף השבוע הותר לפרסום כי רוכב האופנוע עדי מזרחי, בן ה-22 מחולון, הוא החשוד ברצח. בדיון בבית משפט השלום בתל אביב יוחסה לו בתחילה עבירת המתה בקלות דעת - למרות התיעוד שמראה בבירור את הדקירה שגרמה למותו של וולקוב. לאחר הסערה והביקורת הציבורית המשטרה עדכנה את סעיף החשד לרצח. מעצרו של מזרחי הוארך בשישה ימים.

עדי מזרחי, חשוד ברצח יורי וולקוב במעבר חציה בחולון. מתוך רשתות חברתיות, לפי סעיף 27 א', צילום מסך
כלי הרצח טרם נמצא. עדי מזרחי/צילום מסך, מתוך רשתות חברתיות, לפי סעיף 27 א'

על פי הדיווחים, השוטרים שהגיעו לדירתו של החשוד מצאו אותו עם כלבו. הכלב תקף שני שוטרים שנפצעו מנשיכותיו. כדי לנטרל את הכלב הכוח ירה בו והוא נפצע. בין היתר עלה החשד שמזרחי המתין לחבריו על מנת שיסייעו בשיבוש החקירה, וכי הוא תכנן להימלט מהארץ.

בתו של יורי, אמרה בתגובה לחשדות נגד מזרחי כי לא הייתה פה שום קלות דעת. "הבן אדם הזה רוצח והרג משפחה שלמה עם הרצח של אבי", אמרה. "לא משנה מה אני לא אעזוב את הנושא הזה - וזה לא יעבור בשתיקה. גם אם עורך הדין שלו חזק אני אעשה הכול כדי שזה יגיע לכמה שיותר אנשים וכמה שיותר גבוה".

  • עוד באותו נושא:
  • חולון
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully