וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמנתו של יורי שנדקר למוות: "הערנו לרוכב קטנוע שעבר באדום והוא דקר את בעלי"

עודכן לאחרונה: 24.11.2022 / 11:56

לנה וולקוב, שצעדה אמש עם בעלה ברחוב בחולון, סיפרה בכאב על האירוע שהוביל לדקירתו בידי רוכב הקטנוע. "הוא היה נראה לא בסדר, אמרתי ליורי שאצלם אותו ונשלח למשטרה". בתו דריה: "הוא צעק על אמא, ואז הוציא סכין נשלפת ודקר את אבא בלב". הדוקר טרם נתפס

בווידאו: אלה וולקוב- אשתו של יורי/צילום: דוברות איכילוב

לנה וולקוב, אלמנתו של יורי וולקוב שנדקר למוות אתמול (רביעי) בחולון סיפרה היום בכאב כי המקרה קרה לאחר שצעדו יחד והעירו לרוכב הקטנוע שחתך אותם ברמזור אדום, כשלהם היה ירוק. "אמרנו לו שזה אסור. הוא היה נראה לא בסדר. אמרתי ליורי שאולי אצלם אותו ונשלח למשטרה. ואז הוא הרג אותו".

"אבא שלי היה גיבור", סיפרה בתו של יורי, דריה. "היה נהג אופנוע שככל הנראה ניסה לדרוס אותם במעבר החצייה הראשון. אמא שלי התחילה לצלם אותו ורצתה להעביר את המידע למשטרה. הוא כנראה ראה את זה, התעצבן, חזר אחורה ואמר לה תמחקי את התמונות. היא הסכימה למחוק, אמרה 'הכול בסדר רק תמשיך'. הוא המשיך להתקדם לכיוון ונצמד אליה. אבא שלי ראה הכול, ישר התקרב במהירות ואמר לו 'תתקדם גבר הכול בסדר'. כנראה שלבן אדם הזה זה לא בא טוב בעין, הוא צעק על אמא שלי בחצי ערבית חצי עברית. הוא הוציא סכין נשלפת ודקר את אבא שלי בלב. עדיין מחפשים אותו".

לנה וולקוב, אשתו של יורי שנרצח ע"י רוכב קטנוע במעבר חציה,חולון, 23 בנובמבר 2022. דוברות איכילוב, צילום מסך
לנה וולקוב, אלמנתו של יורי/צילום מסך, דוברות איכילוב

דריה תיארה את אביה יורי, שהותיר אחריו אישה ושלושה ילדים. "אבא שלי היה בן אדם מאוד חזק, שרד שלוש פעמים קורונה. עבד בטיפול נמרץ ועזר לאנשים אחרים. היה איש צבא שש שנים. אני קוראת למשטרה למצוא את הרוצח ולהכניס אותו לכמה שיותר שנים לכלא, שיסבול כל החיים".

"ההורים שלי טיילו, בילו את החיים שלהם", הוסיפה דריה. "תמיד תחיו את הרגע האחרון, אף פעם אל תחשבו מה יהיה מחר. לא האמנו שזה יגיע אלינו".

דריה וולקוב, בתו של יורי שנרצח ע"י רוכב קטנוע במעבר חציה,והדודה אנה חולון, 23 בנובמבר 2022. אורי סלע
"אבא שלי היה גיבור". דריה וולקוב/אורי סלע

בתיעוד נראה תחילה רוכב האופנוע עולה על אי-תנועה בצומת, חוסם את דרכו של אשתו של וולקוב, ולא מאפשר לה לעבור. בהמשך נראה וולקוב מנסה לסייע לאשתו תוך חילופי דברים עם רוכב האופנוע, שמוציא סכין, דוקר אותו במקום ונמלט.

בית החולים איכילוב, בו עבד וולקוב, מסר כי "יורי וולקוב, כוח עזר מזה כ-20 שנה במחלקה לרפואה דחופה (חדר מיון) כאן באיכילוב, נרצח הערב בעודו חוצה מעבר חציה בחולון, שעות בודדות לפני שהיה אמור להתחיל משמרת לילה לטיפול והצלה חיים של אחרים.הנהלת המרכז הרפואי מזועזעת מהמקרה הנורא ומחבקת בשעות קשות אלו את אישתו היקרה אלה, כוח עזר במחלקת אף אוזן גרון ושתי בנותיהם".

  • עוד באותו נושא:
  • חולון
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully