וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל ויכוח בכביש: בן 52 נדקר למוות בחולון

עודכן לאחרונה: 30.11.2022 / 18:35

יורי וולקוב נדקר לעיני אישתו ופונה לבית החולים וכעבור שעות נקבע מותו. לפי המשטרה, הוא הותקף על ידי רוכב קטנוע "בעקבות ויכוח שהתפתח בין השניים במעבר חצייה". החשוד נמלט מהמקום ונפתחה חקירה. מצלמות אבטחה בכביש תיעדו את רגעי הדקירה

תיעוד: רוכב האופנוע מתעמת עם הולך הרגל, דוקר אותו - ובורח/מערכת וואלה!

יורי וולקוב בן ה-52 נדקר למוות הערב (רביעי) ברחוב אילת שבחולון. צוות מד"א שהוזעק למקום מצא את וולקוב בזירה מצב אנוש ופינה אותו לבית החולים וולפסון שבעיר, שם כעבור שעות נקבע מותו. תיעוד של התקיפה ורגעי הדקירה פורסם ברשתות.

המשטרה מסרה כי תחילה התקבל דיווח אודות תקיפת הולך רגל על ידי רוכב קטנוע "בעקבות ויכוח שהתפתח בין השניים במעבר חצייה". החשוד בתקיפה נמלט מהמקום והמשטרה פתחה בחקירה. "כוחות משטרה החלו בסריקות אחר רוכב הקטנוע שנמלט המקום", נמסר.

בתיעוד נראה תחילה רוכב האופנוע עולה על אי תנועה בצומת חוסם את אשתו של וולקוב, ולא מאפשר לה לעבור. בהמשך נראה וולקוב מנסה לסייע לאישה תוך חילופי דברים עם רוכב האופנוע, שמוציא ככל הנראה סכין ודוקר אותו במקום.

יורי וולקוב, כוח עזר במחלקה לרפואה דחופה כאן באיכילוב, נרצח בדקירה בעודו חוצה מעבר חציה בחולון.. בית חולים איכילוב, אתר רשמי
יורי וולקוב, נדקר למוות בחולון/אתר רשמי, בית חולים איכילוב

פראמדיק מד"א דניס סבצ'נקו והחובשים כפיר ורסנו ואלירן בקאלו סיפרו: "הפצוע שכב על אי התנועה בסמוך למעבר החציה כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפציעה בגופו. הוא היה ללא דופק וללא נשימה ומיד התחלנו בטיפול רפואי ובביצוע פעולות החייאה. הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים תוך כדי המשך טיפול רפואי כשמצבו קריטי".

בית החולים איכילוב מסר כי: "יורי וולקוב, כוח עזר מזה כ-20 שנה במחלקה לרפואה דחופה (חדר מיון) כאן באיכילוב, נרצח הערב בעודו חוצה מעבר חציה בחולון, שעות בודדות לפני שהיה אמור להתחיל משמרת לילה לטיפול והצלה חיים של אחרים.הנהלת המרכז הרפואי מזועזעת מהמקרה הנורא ומחבקת בשעות קשות אלו את אישתו היקרה אלה, כוח עזר במחלקת אף אוזן גרון ושתי בנותיהם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
פצוע אנוש בקטטה בין הולך רגל לרוכב אופנוע בחולון 23 בנובמבר 2022. מד"א, אתר רשמי
זירת הדקירה בחולון, הערב/אתר רשמי, מד"א

שירה פלג, אחות אחראית של המחלקה, מוסרת בשמה ובשם כל הצוות: "אין מילים אשר יכולות לתאר את הרשע והברבריות של הרצח הנתעב ותחושת התדהמה, הכאב והצער שפקדו אותנו עם היוודע הבשורה הקשה על יורי שלנו. ידינו רועדות וליבנו הולם בחוזקה, שכן מדובר במי שחילל ורמס ברגל גסה ובבוטות שאין דומה לה את העיקרון האוניברסלי המקודש מכל - ערך קדושת החיים. יורי היה לפני משמרת לילה, בדרכו לסידורים בעיר מגוריו, ולא ידעת שהנורא מכל לפניו בגלל אדם שפל וחסר מעצורים מהסוג הגרוע של פחדנים שמבלי להכיר אותו ובגלל ויכוח מיותר וסתמי נטל את חייו, ככה סתם. הרס במחי יד משפחה, חברים. נטל חיים".

"יורי האהוב שלנו היה אדם טוב לב, ישר, הוגן, צנוע, 'נחבא אל הכלים', רגיש ונפלא, צנוע, מדהים ומקסים", הוסיפה פלג, "עובד מסור לחולים שהיה מגיע בשמחה לעבודה והוכיח את עצמו טוב למרות כל הקשיים ואף קיבל תעודת הצטיינות. אומרים שאלוהים בוחר לצדו את הטובים ביותר, ויורי היה כזה, לא מתבלט, אבל רגיש, חכם, ונוגע בכל אדם בכל מקום שהיה בו.יורי, נתגעגע אליך, מותך הוא לא נתפס, הכאב מפלח לנו את הלב הכואב והדואב. אנחנו מחבקים את אישתך ומשפחתך על האובדן הקשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully