וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הרס משפחה שלמה": עדי מזרחי הוא החשוד ברצח יורי וולקוב במעבר החציה בחולון

עודכן לאחרונה: 26.11.2022 / 17:33

במשטרה ייחסו לחשוד בן ה-22 עבירה שדינה המקסימלי הוא 12 שנות מאסר בלבד - למרות התיעוד שהראה בבירור את הדקירה. אחרי הסערה והביקורת הציבורית, המשטרה חזרה בה והחשד עודכן מהמתה בקלות דעת - לרצח. מעצרו של מזרחי הוארך ב-6 ימים. "זה לא יעבור בשתיקה"

בווידאו: הוארך מעצרו של עדי מזרחי החשוד ברצח יורי וולקוב/מערכת וואלה, צילום ללא

רוכב האופנוע עדי מזרחי, בן 22 תושב חולון, הוא החשוד ברצח יורי וולקוב במעבר החציה בחולון - כך הותר לפרסום היום (שישי). בדיון בבית משפט השלום בתל אביב יוחסה לו בתחילה עבירת המתה בקלות דעת - למרות התיעוד שמראה בבירור את הדקירה שגרמה למותו של וולקוב. לאחר הסערה והביקורת הציבורית המשטרה עדכנה את סעיף החשד לרצח. מעצרו של מזרחי הוארך בשישה ימים.

לאחר עדכון סעיפי החשד המשטרה מסרה כי "למען הסר ספק, בקשת המעצר בדיון בבית משפט השלום בתל אביב בעניין החשוד ברצח יורי וולקוב - היא בגין עבירת רצח ולא המתה בקלות דעת".

המשטרה עדכנה את החשד של עדי מזרחי, החשוד בדקירה במעבר החציה בחולון, מהמתה בקלות דעת - לרצח. 25 בנובמבר 2022. ללא, אתר רשמי
המשטרה עדכנה את החשד לרצח/אתר רשמי, ללא

על פי הדיווחים, השוטרים שהגיעו לדירתו של החשוד מצאו אותו עם כלבו. הכלב תקף שני שוטרים שנפצעו מנשיכותיו. כדי לנטרל את הכלב הכוח ירה בו והוא נפצע. בין היתר עלה החשד שמזרחי המתין לחבריו על מנת שיסייעו בשיבוש החקירה, וכי הוא תכנן להימלט מהארץ.

דריה, בתו של יורי, אמרה בתגובה לחשדות נגד מזרחי כי לא הייתה פה שום קלות דעת. "הבן אדם הזה רוצח והרג משפחה שלמה עם הרצח של אבי", אמרה. "לא משנה מה אני לא אעזוב את הנושא הזה - וזה לא יעבור בשתיקה. גם אם עורך הדין שלו חזק אני אעשה הכול כדי שזה יגיע לכמה שיותר אנשים וכמה שיותר גבוה".

"הוא רצח בלב קר אדם שלא הגיע לו הדבר הזה", הוסיפה. "כלי הנשק כבר היה לו ביד, הוא בא בכוונת תחילה להרוג, לא לאיים בלבד. בהתחלה הוא רצה להרוג את אימא שלי. אני בטוחה שעכשיו הוא מצטער שלא הצליח להרוג אותה ושהיא נשארה עדה לכל הדבר הזה".

עדי מזרחי, חשוד ברצח יורי וולקוב במעבר חציה בחולון. מתוך רשתות חברתיות, לפי סעיף 27 א', צילום מסך
עדי מזרחי, החשוד ברצח וולקוב/צילום מסך, מתוך רשתות חברתיות, לפי סעיף 27 א'

החשוד נאשם בעבר בסחיטה באיומים, אך הגיע להסדר טיעון שכלל שישה חודשי עבודות שירות וחמישה חודשי מאסר על תנאי בלבד. בפסק הדין שניתן לפני כחצי שנה בבית המשפט המחוזי בתל אביב, קבע השופט כי "נראה מכלל הנתונים כי אין מקום למיצוי דין עם הנאשם, שכן האירוע על פניו נראה ככזה שאינו משקף את אורחות חייו".

לפי כתב האישום, ב-2019 החשוד במעורבות ברצח סחט ידידה של אביו, אותה האשים במצבו הרפואי ודרש כפיצוי שתעביר אליו דירה שהייתה בבעלותה. החשוד איים לדקור אותה ושיש מישהו שיכה אותה, עד שלבסוף חתמה והעבירה את הדירה על שמו.

יורי וולקוב. באדיבות המשפחה
יורי וולקוב/באדיבות המשפחה
החשוד ברצח יורי וולקוב בחולון. 25 בנובמבר 2022. אבשלום שושני, מעריב
מזרחי בבית המשפט, היום/מעריב, אבשלום שושני

האירוע החל כשיורי ולנה היו בדרכם חזרה מדירה שראו בחולון. לנה סיפרה כי רוכב האופנוע עבר ברמזור אדום וחתך אותם במעבר חצייה. היא שלפה את הטלפון וצילמה אותו. הוא עקב אחריה עד למעבר החצייה הבא, עצר לידה ודרש ממנה למחוק את התמונה.

לדברי בתם של השניים, דריה, האם הסכימה והמשיכה להתקדם. הרוכב לא הרפה ואמר שתראה לו שמחקה. בשלב זה יורי התקרב וניסה להרגיע את המצב. "תתקדם, הכול בסדר", אמרו לו. בתגובה, הרוכב דקר אותו בלבו עם סכין. יורי המשיך ללכת עוד כמה צעדים - והתמוטט לעיני אשתו. בבית החולים וולפסון נקבע מותו. וולקוב, בן 52 במותו, עבד כ-20 שנה ככוח עזר רפואי בבית החולים איכילוב בתל אביב, והותיר אחריו אישה, שלושה ילדים ונכדה.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • חולון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully