וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בישראל קל להירצח וקשה להיקבר": מתגייסים למען משפחתו של יורי, שנדקר למוות בחולון

עודכן לאחרונה: 25.11.2022 / 9:52

חברי המשפחה של יורי וולקוב, שנרצח במעבר החציה בחולון, פתחו בקמפיין למימון המונים למען קבורתו: "בואו ניתן ליורי את הכבוד האחרון לו הוא ראוי, וזה להיקבר בכבוד". יורי, 52 במותו, עבד בבית החולים איכילוב והותיר אחריו אישה ו-3 ילדים

בווידאו: אלה וולקוב- אשתו של יורי/צילום: דוברות איכילוב

משפחתו של יורי וולקוב, שנדקר למוות אמש (רביעי) במעבר החציה בחולון, מתקשה כלכלית לקבור אותו - וחבריהם פתחו בקמפיין למימון המונים. "במדינת ישראל קל להירצח אבל קשה להיקבר", כתבו בהודעה, "בואו נעזור למשפחתו של יורי לתת לו את הכבוד האחרון לו הוא ראוי, וזה להיקבר בכבוד".

ניתן לתרום למשפחתו של יור דרך העברה בנקאית: ילנה גולטיאייב, בנק יהב (4), סניף 131, מ.ח 225529.

קישור לגיוס המונים

יורי וולקוב. באדיבות המשפחה
"ניתן לו כבוד אחרון". יורי וולקוב/באדיבות המשפחה

אמש, יורי ואשתו, לנה, היו בדרכם חזרה מדירה שראו בחולון. לפי עדות אלמנתו של יורי, רוכב אופנוע עבר ברמזור אדום וחתך אותם במעבר חצייה. היא שלפה את הטלפון וצילמה אותו. הוא עקב אחריה עד למעבר החצייה הבא, עצר לידה ודרש ממנה למחוק את התמונה.

לדברי בתם של השניים, דריה, האם הסכימה והמשיכה להתקדם. הרוכב לא הרפה ואמר שתראה לו שמחקה. בשלב זה יורי התקרב וניסה להרגיע את המצב. "תתקדם, הכול בסדר", אמרו לו. בתגובה, הרוכב דקר אותו בלבו עם סכין. יורי המשיך ללכת עוד כמה צעדים - והתמוטט לעיני אשתו. בבית החולים וולפסון נקבע מותו. יממה לאחר הרצח, נעצר צעיר בן 22, תושב חולון, בחשד למעורבותו באירוע.

  • עוד באותו נושא:
  • חולון
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully