וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדי מזרחי החשוד ברצח יורי וולקוב במעבר החציה בחולון שבר שתיקה והודה במעשה

עודכן לאחרונה: 27.11.2022 / 19:54

רוכב האופנוע מזרחי נעצר ביום חמישי האחרון בחשד שדקר למוות את וולקוב - ומאז שתק בחקירתו. עם זאת, המשטרה עדכנה כי בסוף השבוע חלה תפנית והחשוד בן ה-22 הודה במעשה. עוד נמסר כי הוא שחזר חלקים מאותו הערב והביע חרטה על מעשיו. בתו של וולקוב: "מקווים שיירקב בכלא"

בווידאו: יורי וולקוב שנרצח במעבר חציה בחולון מובא למנוחות/יותם רונן

עדי מזרחי החשוד ברצח יורי וולקוב במעבר החציה בחולון שבר שתיקה בחקירתו והודה במעשה - כך נמסר היום (ראשון) מהמשטרה. בחקירתו הביע מזרחי בן ה-22, תושב העיר, חרטה על מעשיו ושחזר חלקים מאותו הערב. "הבנתי שהרגתי אותו רק באמצעות התקשורת", אמר. "ראיתי את האישה מצלמת ונלחצתי". המשטרה טרם הצליחה לאתר את הכלי איתו דקר למוות מזרחי את וולקוב.

בתו של וולקוב, דריה, מסרה אחרי הודאת החשוד ברצח כי זהו הדבר היחיד ששימח להם במעט את היום. "אנו שמחים שהבן אדם הזה הודה ברצח ואנחנו מצפים ומקווים שאותו בן אדם חלאה ייכנס לכלא עד סוף שארית חייו - ויירקב שם", אמרה. "אנחנו מבקשים מהשר לביטחון פנים החדש בן גביר שיהפוך את התיק לתיק דגל במדינת ישראל, שהוא ייכנס לכלא ולא יהיו עליו רחמים".

עדי מזרחי, חשוד ברצח יורי וולקוב במעבר חציה בחולון. מתוך רשתות חברתיות, לפי סעיף 27 א', צילום מסך
"שבר שתיקה". עדי מזרחי/צילום מסך, מתוך רשתות חברתיות, לפי סעיף 27 א'

האירוע התרחש ביום רביעי האחרון ברחוב אילת בחולון. וולקוב בן ה-52 נדקר למוות במהלך קטטה ונמצא במצב אנוש על ידי צוות מד"א שהוזעק למקום. הוא פונה לבית החולים וולפסון בעיר - שם כעבור שעות נקבע מותו. תיעוד של התקיפה ורגעי הדקירה פורסם ברשתות.

היום מאות הגיעו ללוות את וולקוב בדרכו האחרונה. הוא הובא למנוחות בבית העלמין בחולון, ובין המשתתפים בלוויתו נמנו השר המיועד איתמר בן גביר, מנהל בית החולים איכילוב רוני גמזו וראש עיריית בת ים צביקה ברוט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
בתו של יורי וולקוב אחרי הודאת החשוד: "שירקב בכלא"/ללא

המשטרה מסרה כי תחילה התקבל דיווח אודות תקיפת הולך רגל על ידי רוכב קטנוע "בעקבות ויכוח שהתפתח בין השניים במעבר חצייה". החשוד בתקיפה נמלט מהמקום והמשטרה פתחה בחקירה. "כוחות משטרה החלו בסריקות אחר רוכב הקטנוע שנמלט המקום", נמסר.

הלוויתו של יורי וולקוב. בית העלמין, חולון  27 בנובמבר 2022. ראובן קסטרו
הלוויתו של וולקוב, היום/ראובן קסטרו

בתיעוד נראה תחילה רוכב האופנוע עולה על אי תנועה בצומת חוסם את אשתו של וולקוב, ולא מאפשר לה לעבור. בהמשך נראה וולקוב מנסה לסייע לאישה תוך חילופי דברים עם רוכב האופנוע, שמוציא ככל הנראה סכין ודוקר אותו במקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully