וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלבו של החשוד ברצח בחולון שרד את ירי השוטרים: "נצטרך לשקול מה לעשות איתו"

עודכן לאחרונה: 30.11.2022 / 19:47

סקאר בן העשר, שתקף שוטרים בעת מעצרו של עדי מזרחי, נמצא בהסגר שבסיומו הוא יוחזר לאביו של החשוד ברצח יורי וולקוב או שיימצא לו מקום אחר. הווטרינרים שטיפלו בו אמרו כי לא מדובר בכלב תוקפני. "הוא כנראה נבהל מהאנשים שפרצו לו לבית"

בווידאו: מעצר החשוד ברצח יורי וולקוב במעבר החצייה בחולון/שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

כלבו של עדי מזרחי, החשוד ברצח של יורי וולקוב בחולון, שרד את הפציעות מהמעצר ונמצא בהסגר. במהלך המעצר תקף הכלב סקאר בן העשר את השוטרים שפרצו לבית, ובתגובה הם ירו לעברו - אך הוא נפגע רק מרסיסים. בתום תקופת ההסגר הוא יוחזר לבעליו, אביו של מזרחי, או שיימצא לו בית אחר.

ד"ר ויקטור חדד, מנהל השירות הווטרינרי בעיריית חולון, היה זה שהגיע לזירה יחד עם פקח אלי מתתיהו שעובד עמו. "קיבלנו קריאה מהמשטרה על כך שפרצו לבית של החשוד והכלב התנפל עליהם", סיפר לוואלה!. "הם אמרו שירו לכיוון הכלב ושהם מפחדים להיכנס ולעשות חיפוש. הגענו והשתלטנו על הכלב. היה הרבה דם בבית מכל המהומה שקרתה לפני זה".

עדי מזרחי והכלב. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
מזרחי וכלבו/אתר רשמי, שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

חדד והמפקח לקחו את הכלב למרפאה כשהוא פצוע בכמה מקומות בגופו. "מצבו לא היה הכי טוב", אמר. "יצרנו קשר עם הבעלים, האב, והצענו לו לקחת אותו לבית חולים וטרינרי, אבל הוא לא הסכים לקחת עליו אחריות. נתנו לו עירוי, זריקות נגד כאבים ועוד. למחרת בבוקר באנו וראינו שמצבו מאוד השתפר ושהוא כבר עומד על הרגליים. לקחנו אותו לטיפול בתנו לחיות לחיות ברמת גן בשביל שיעשו צילומים וישללו שיש לו קליעים או דימום בבטן". לאחר כמה ימים הכלב הועבר להסגר, מאחר שנשך את השוטרים ולא היה מחוסן לכלבת. "הוא ישהה שם בסך הכול עשרה ימים. נצטרך לשקול מה לעשות איתו. הכלב לא כלב תוקפני או משוגע. כנראה הוא נבהל מהאנשים שפרצו לו לבית".

הווטרינר שקיבל אותו במרפאת תנו לחיות לחיות, אוהד וייצר, אמר גם הוא כי הכלב לא היה תוקפני כשראה אותו. "זה כלב חמוד לאללה, הולך על ארבע רגליים, מכשכש בזנב ומתלקק", תיאר. "אנחנו רואים המון פיטבולים כמוהו עם אוזניים חתוכות אבל לא נראה שעבר התעללות או משהו בסגנון. הדיסוננס בין הכלב שתקף שני שוטרים לכלב שראינו גדול. בסיטואציה של רעש ובלאגן גם הפינצ'ר שלי יכול לעשות את זה. יש כלבים שמגיעים לפה וצריכים מחסומים, הוא לא אחד מהם".

המפקח של השירות הווטרינרי בחולון עם הכלב. השירות הווטרינרי חולון, אתר רשמי
שרד את הירי. כלבו של החשוד ברצח יורי וולקוב/אתר רשמי, השירות הווטרינרי חולון

"היו לו פצעים חודרים מרסיסים - הרבה ברגל הקדמית, אחד באזור בית החזה ואחד ברגל התחתונה", סיפר. "כנראה שפגעו עם הכדורים לידו. גילחנו וחיטינו את כל הפצעים, החזרנו אותו לשירות הווטרינרי ונראה שיחלים בהצלחה".

ביום חמישי עצרה המשטרה שני חשודים הקשורים לרצח ברחוב יוטבתה בחולון, ובמקביל נכנסה לבית כדי לעצור מעורבים נוספים. כשפתחו את הדלת הכלב זינק לעברם, נשך שני שוטרים ופצע באותם באורח קל ובינוני. מהכדורים שירו בתגובה נפצעה גם בת זוגו של מזרחי. מעצרו של החשוד ברצח הוארך היום בשישה ימים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully