וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חן נהרג בהתרסקות המסוק בחיפה. היום הובא למנוחות סבו, מבלי לדעת על האסון

עודכן לאחרונה: 10.1.2022 / 19:41

בדיוק שבוע אחרי שחן פוגל נהרג מול חופי חיפה, ליוותה היום משפחתו את סבו, סיומה וייסמן, בדרכו האחרונה, אחרי התמודדות עם מחלה קשה. ההלוויה נערכה בבית העלמין כפר סמיר בעיר, כקילומטר מהחלקה הצבאית בה נטמן הטייס הצעיר. "המשותף להם: אהבת אדם ונתינה אינסופית"

בדיוק שבוע אחרי התרסקות המסוק מול חופי חיפה, בה נהרג תושב העיר, רב-סרן חן פוגל בן ה-27 - היום (שני), בתום השבעה, הובא למנוחות סבו של הטייס, סיומה וייסמן.

וייסמן בן ה-86, אביה של אמו של פוגל, נאבק במחלה קשה, והמשפחה בחרה שלא לשתף אותו בחדשות על נפילת נכדו הצעיר בימיו האחרונים, כשמצבו כבר הוגדר קשה. אתמול הוא מת בביתו בשכונת כרמליה שעל הכרמל.

ויסמן סיומה. גמלאי צה"ל, אתר רשמי
לא ידע על מות נכדו בימיו האחרונים. סיומה ויסמן/אתר רשמי, גמלאי צה"ל

וייסמן שירת שנים ארוכות בחיל הים, והשתחרר בדרגת סא"ל לאחר שמילא שורת תפקידים מגוונים, שהתמקדו בעיקר בתחום הלוגיסטי. אחר כך היה קניין ראשי של רשת קלאב מרקט, שנרכשה על ידי שופרסל. לאחר יציאתו לגמלאות גם בחיים האזרחיים, תרם לקהילה בהתנדבות.

הסב הובא למנוחות בבית העלמין כפר סמיר בחיפה, במרחק של כקילומטר מהחלקה הצבאית באותו בית קברות שבה נטמן נכדו. עם תום השבעה, עלתה אחר הצהריים המשפחה אל קברו של פוגל, ומשם המשיכה להלוויית הסב. "היו להם קווי אופי דומים - אהבת אדם באשר הוא אדם, הנתינה האינסופית", אמר אחד המלווים על פוגל וסבו.

בהלוויה נראו קצינים רבים במדי חיל הים וכן אנשי אקדמיה, עמיתיה מהפקולטה למדעי הרווחה והבריאות באוניברסיטת חיפה של פרופ' אירית וייסמן-פוגל, ששכלה את אביה ובנה בתוך שבוע אחד. גם אנשי יחידת המודיעים של צה"ל, המלווים את המשפחה האבלה, הצטרפו למסע ההלוויה.

עוד בוואלה!

כוחות חילוץ גדולים הוזעקו לזירת ההתרסקות. המשימה הקשה מכולן הוטלה על צוללן אחד

לכתבה המלאה

פוגל נהרג בשבוע שעבר יחד עם סא"ל ארז שחייני בהתרסקות מסוק "עטלף" מול חופי חיפה. שני הטייסים חולצו כעבור שעות ארוכות מתחת למים, ולמרות הטיפול הרפואי שהוענק להם, לא נותר לרופאים אלא לקבוע מותם. בתקרית נפצע איש צוות נוסף, קצין הסיור המוסק סרן רון בירמן, והוא פונה לבית החולים רמב"ם במצב בינוני.

רס"ן חן פוגל. באדיבות המשפחה
רב סרן חן פוגל, שנהרג בהתרסקות המסוק בשבוע שעבר/באדיבות המשפחה

ירון פוגל, אביו של הטייס ההרוג, אמר אחרי ההתרסקות כי בנו "היה איש של ערכים ואהבת הארץ". הוא אמר כי היה רוצה שיזכרו מבנו "אדם שכולו טוב, ששאף לעזור לזולת, שתמיד חשב על כדור הארץ, על החיות, ועל האנשים, ואיך רק לעשות טוב בעולם".

"עלם חמודות, ילד חייכן, אינטיליגנטי, נבון, חכם, חברותי", תיאר פוגל את בנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully