וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שפספסו לגמרי את 2020: נוסטרדמוס, המכשפה העיוורת וחבריהם "מנבאים" מה יקרה ב-2021

24.12.2020 / 0:01

תודו שהתגעגעתם: לאסטרולוג נוסטרדמוס, מגדת העתידות באבה ונגה, הקוראת באספרגוס ג'מימה פקינגטון והמיסטיקן ניקולס אוג'ולה יש כמה תחזיות הרסניות לשנת 2021 - אז תביאו את הפופקורן כי הם חיים בסרט

אלה התחזיות המדאיגות של נוסטרדמוס ל-2021/Nymph of Glory

הנה מגיע לו הזמן הזה בשנה שאנחנו בודקים מה שלום "הנביאים" שלנו, האם התחזיות שלהם התממשו, אילו אסונות הם מנבאים לנו לשנה הקרובה והאם סוף סוף יהיו לנו מספיק הוכחות לשרלטנותם. לצערנו, מאחר שרובם מבשרים רעות והרי הייתה לנו שנה מהגיהנום, הם הצליחו לדייק בכמה מהדברים הנוראיים שהם איחלו לנו לשנה הזאת. האם המזל ישחק לטובתם גם בשנה הבאה?

דווקא עכשיו ישנה עלייה בחיפוש אחר תחזיות לשנת 2021 מהסיבה הפשוטה: 2020 הייתה שנה כה קשה שכולנו מחפשים אחר כל ניצוץ קטן של תקווה לקראת הבאות. לצערנו לנוסטרדמוס, אחד הנביאים המפורסמים בעולם, אין חדשות טובות עבורנו. אחרי שחזה כי 2020 תביא איתה משבר כלכלי עולמי חדש, הוא מנבא עוד שלל אסונות מחרידים ל-2021. אל תיבהלו עדיין. הוא ניבא גם שלל דברים ל-2020 שלא התממשו - אז הכל עוד פתוח.

מה יקרה ב-2021 על פי נוסטרדמוס?

תחזיות נוסטרדמוס ל-2021. אילוסטרציה, צילום מסך
תחזיות נוסטרדמוס ל-2021/צילום מסך, אילוסטרציה

נוסטרדמוס הוא ככל הנראה הנביא המפורסם ביותר בהיסטוריה, לפחות מאז ימי הנביאים בתנ"ך. החל מ-1547, בהתבססו על מפות הכוכבים, פרסם האסטרולוג מאות נבואות שפורשו בין היתר כניבוי של המהפכה הצרפתית ושתי מלחמות העולם. תחזיותיו של נוסטרדמוס, שנכתבו לפני כ-500 שנה, נפוצות ונחקרות בעולם עד היום. הרופא והאלכימאי הצרפתי חזה לכאורה (בדגש על הלכאורה) את תחילת מלחמת העולם השנייה, עליית היטלר, נפילת הקומוניזם, רצח הנשיא קנדי, השריפה הגדולה של לונדון, אסון התאומים, עצמאותה של הודו והופעתה של מדינת ישראל על מפת העולם.

נוסטרדמוס דייק גם בכמה מהתחזיות שלו ל-2020. הוא חזה את המשבר הכלכלי הגדול שאנו נמצאים בו עכשיו וכן כמה אסונות טבע, כמו רעידת האדמה החזקה בקליפורניה שאירעה ביוני או רעידת האדמה בטורקיה שאירעה באוקטובר האחרון והותירה 116 הרוגים. הפרשנים לא יודעים לקבוע איזה משני האירועים קשור לתחזית הנוגעת לרעידת האדמה עליה דיבר נוסטרדמוס בכתביו. הוא טען כי "רעם יכה בעולם החדש", כשחלק מפרשים זאת כמדינות המערב ואחרים כיבשת אמריקה שהתגלתה ע"י האירופאים. בנוסף, נוסטרדמוס חזה גם שריפות ענק, כמו אלו שגרמו לפינוי של 60 אלף תושבים בדרום קליפורניה באוקטובר השנה ולהרס רב באוסטרליה הוא גם חזה שינויי אקלים קיצוניים, כמו הטמפרטורות הגבוהות וההוריקנים איטה ולוטה שהובילו לאסונות כבדים במקומות שונים בעולם. ומה לגבי הקורונה? יש כאלה שמאמינים שהוא חזה גם אותה בכתביו.

אולם, נבואותיו של נוסטרדמוס התגלו לא פעם כשגויות. אם נתייחס רק ל-2020 (כי מן הסתם הוא טעה עוד לפני), נראה שנוסטרדמוס לא דייק כשטען כי מלחמת עולם שלישית תפרוץ השנה. הוא גם טעה כשניבא שטראמפ ייבחר שוב לנשיאות ארה"ב (לדעת טראמפ הוא דווקא צדק), שגה כשציין שיוכתר מלך חדש באנגליה וממש לא דייק לגבי גורלו של קים ג'ונג-און, לפיו הוא יודח מ"כס מלכותו". חשוב גם להישאר סקפטיים בנוגע לתחזיותיו המתגשמות - שריפות הענק, שינויי האקלים והמשבר הכלכלי - ולזכור שכל אלה מתרחשים בתדירות די גבוהה, כך שזה די שווה ערך לנבואה שמחר תזרח השמש.

עוד בוואלה!

מרעידות אדמה קטלניות למלחמת עולם - אלה התחזיות ההרסניות של נוסטרדמוס הגדול לשנת 2020

לכתבה המלאה

אם אתם עדיין מאמינים בו, הנה כמה מהתחזיות ההרסניות שלו ל-2021:

  • * מדען רוסי יפתח נשק ביולוגי שיפיק נגיף שיכול להפוך את האנושות לזומבים ולהביא לסיומה.
  • * הקריסה הכלכלית תמשך גם השנה.
  • * עוד רעידות אדמה קשות, אותן הוא מכנה "סימני סוף העולם". "רעידת אדמה קשה תטלטל את קליפורניה או את מדינות המערב".
  • * שבבים יושתלו בגוף בני האדם. לחיילים אמריקאים יהיה שבב במוח שנועד לפתח אינטליגנציה דיגיטלית שתגבור על המוח האנושי.
  • * אובייקט שמיימי יגיע קרוב מאוד לכדור הארץ, יתכן כוכב שביט או אסטרואיד. הוא צפוי להתרסק בכדור הארץ ולהביא לאסונות טבע קשים.
  • * התפרצות סולארית תביא לשינויים גלובליים קיצוניים באקלים ולעלייה במפלס המים.
  • * טיסה לחלל תהיה נגישה לכל אדם.
  • * רובוטים ישלטו בעולם - בעוד שיש המציינים את הסכנות הטמונות בבינה מלאכותית ובהסתמך יותר מדי על טכנולוגיה, האסטרולוג הצרפתי האמין שיום אחד הרובוטים ישתלטו על האנושות כולה, אולי כבר השנה (הוא בטח דמיין שב-2021 יהיו לנו מכוניות מעופפות ומקור אנרגיה לא מתכלה. נוסטרדמוס היקר, השנה 2021 ועדיין יש מוסדות שהדרך היחידה לתקשר איתם זה בפקס).
  • * מלחמת עולם שלישית עדיין על הפרק. בנבואותיו נכתב: "בעיר אלוהים יהיה רעם גדול. שני אחים שנקרעו בידי כאוס. המנהיג הגדול ייכנע. המלחמה הגדולה השלישית תתחיל כאשר העיר הגדולה תבער". (להזכירכם - המנתחים של כתביו מוצאים בהם כמעט מדי שנה "עדות" שזו השנה בה תפרוץ מלחמת העולם השלישית).

עוד מתחזיותיו של נוסטרדמוס:

התחזיות של באבה ונגה ל-2021: התנקשות בפוטין ופלישת מוסלמים קיצוניים לאירופה

באבה ונגה (קוואבנגה!), המכשפה העיוורת המתה ממשיכה להטריד אותנו מקברה וגם לה יש כמה תחזיות מרעישות ל-2021. אחרי שחזתה לכאורה את אסון התאומים, הברקזיט, עליית דעא"ש, בחירתו של ברק אובמה לנשיאות ומאמיניה יטענו שחזתה גם את התפרצות הקורונה והידבקותו של נשיא ארה"ב דאז, דונלד טראמפ, בנגיף - כעת מתפרסמות התחזיות שלה ל-2021, ביניהן - פלישה מוסלמית לאירופה, התנקשות בנשיא רוסיה ולדימיר פוטין וגילוי תרופה לסרטן. אם התחזיות שלה נשמעות לכם מוכרות - אתם לא טועים. המיסטיקנית המפורסמת כבר חזתה את אותם אירועים לשנת 2020 וקודמותיה אך מאחר שאלה עוד לא התממשו - אולי 2021 תהיה השנה.

באבה ונגה, הידועה בכינויה "נוסטרדמוס של חבל הבלקן", הלכה לעולמה ב-1996 בגיל 85. היא נחשבה לאחת הנשים האהובות בבולגריה בשל יכולתה לחזות מראש אסונות, כשגם מנהיגי מדינות נהגו להתייעץ עמה. היא סיפרה כי בצעירותה נסחפה בסערה לשדה נטוש ונמצאה רק לאחר מספר ימים כשהיא מבוהלת ואינה מסוגלת לפקוח את עיניה. מאז היא התעוורה וטענה כי ביכולתה לתקשר עם יצורים בלתי נראים שמאפשרים לה לראות את תולדות חייו של אדם, מלידה עד יומו האחרון.

חסידיה טוענים שונגה צודקת ב-85 אחוזים מהתחזיות שלה. אולם, עד כה ונגה גם טעתה בלא מעט מהן. אחת מהן דיברה על כך שהנשיא ה-44 של ארה"ב, ברק אובמה, יהיה גם האחרון שלה - מה שכמובן לא קרה. ונגה טעתה גם כשחזתה שאירופה תחדל להתקיים עד שנת 2016 (אלא אם כן היא לקחה את כל נושא הברקזיט ברצינות רבה מדי).

באבה ונגה. Ancient Aliens: Baba Vanga  | History, צילום מסך
באבה ונגה/צילום מסך, Ancient Aliens: Baba Vanga | History

אם אתם מתעקשים לדעת מה יש לונגה לומר, הנה כמה מהתחזיות שלה ל-2021:

  • * פלישתם של מוסלמים קיצוניים לאירופה. לדבריה "אירופה תעמוד בפני התקפות כימיות מצד פולשים מוסלמים". יבשת אירופה עשויה להגיע ל"סוף קיומה". (אם לא יצליח לך השנה, תנסי שוב ב-2022).
  • * משבר כלכלי באירופה. (למה להסתפק באירופה? בואי נלך על גלובלי).
  • * ולדימיר פוטין יירצח בשנת 2021. היא האמינה שהאיום על מנהיג הקרמלין יגיע מתוך מדינתו.
  • * העולם יסבול מאסונות גדולים. "אירועים הרסניים ישנו את גורל האנושות".
  • * רכבות יעופו באוויר בעזרת שימוש באנרגיה סולארית. ייצור הדלק ייפסק ונזקי כדור הארץ יפחתו. (למה להרוס תחזית אופטימית עם רכבות מעופפות?!)
  • * תימצא תרופה לסרטן. (אמן ואמן).
  • * בשנת 3797 כדור הארץ יושמד, אך בני האדם יפתחו טכנולוגיה שתסייע להם לעבור למערכת שמש אחרת. (תדאגו שהנין של הנין של הנין של הנין של הנין של הנין של הנין של הנין של הנין... שלכם יבדוק אם היא צדקה).

התחזית של הקוראת באספרגוס ל-2021: חזרתו של הנסיך הארי - בלי מייגן

הקוראת באספרגוס. GettyImages
הקוראת באספרגוס/GettyImages

"הקוראת באספרגוס", ג'מימה פקינגטון, החלה לחזות את העתיד כבר כשהייתה בת 8 והיא היחידה בעולם (הלם) שחוזה עתידות דרך אספרגוס (לא, כי לחזות לפי ניתוח מצב הכוכבים או בעזרת תיקשור עם יצורים בלתי נראים זה הגיוני). היא סיפרה שאת "הכישרון" הזה היא ירשה מדודתה הקשישה שנהגה לקרוא בעלי תה. פקינגטון בת ה-64 משתמשת במקלות אספרגוס טריים כדי לחזות את העתיד - כשהיא זורקת אותם לאוויר ובוחנת אותם לפי הדרך שבה הם נוחתים על הקרקע. על אף שכיום היא גרה בבאת', היא מגיעה לפסטיבל הבריטי לאספרגוס שבאיבשם ושם "קוראת באספרגוס" לכ-50 אנשים ביום. היא טוענת שחזתה בעברה את הברקזיט, את ההצלחה של עמנואל מאקרון בפוליטיקה הצרפתית ואת זכייתו של טראמפ בנשיאות ארה"ב - אם כי היא טענה שהוא ינצח גם בבחירות האחרונות וזה - מצטערים טראמפ - לא קרה.

הקוראת באספרגוס עלתה לכותרות בעיקר לאחר שהייתה היחידה שהצליחה לקלוע לגורלם של הנסיך הארי והדוכסית מייגן מרקל. היא חזתה לכאורה את פרישתם של השניים ואת השכול שחוו (ההפלה). לאור ההצלחה פנו אליה מהדיילי סטאר כדי שתחזה מה יעלה בגורל הזוג המלכותי ב-2021. לדבריה הנסיך הארי יחזור לאנגליה - וישאיר את מייגן מאחור. היא אמרה בעודה בוחנת את האספרגוס שלה: "נראה שהארי יחזור לביתו, אך אשתו לא תתלווה אליו. אני לא רואה את האות מ'. אני רואה רק את האות ה'. בין אם זה מצב קבוע או זמני - רק הזמן יגיד".

כך היא עושה את זה:

מייגן מרקל הנסיך הארי. GettyImages
בעיות בזוגיות? "הקוראת באספרגוס" צופה שהנסיך הארי יחזור הביתה - בלי מייגן/GettyImages

התחזיות של ניקולס אוג'ולה ל-2021: סופה של הקורונה וביסקוויט ויראלי

המיסטיקן ניקולס אוג'ולה. אתר רשמי, אתר רשמי
המיסטיקן ניקולס אוג'ולה/אתר רשמי, אתר רשמי

הגענו לאחרון ברשימה שלנו: המיסטיקן הנודע ניקולס אוג'ולה. השארנו את הטוב לסוף, כי אוג'ולה שלנו מתמחה בעיקר בצהוב ורוב תחזיותיו אופטימיות. להזכירכם, אוג'ולה גם התראיין לפני כשנתיים לוואלה! NEWS וסיפר כי הוא חוזה הצלחה בבחירות בישראל לבנימין נתניהו. הנה עוד תחזית שאפשר לשחזר מדי שנה. הוא חזה אז גם כי דונלד טראמפ יובס בבחירות ואמר: "הוא יובס, אבל הוא לא ילך בשקט". הוא גם טען ש-2020 תלוו במחאות עולמיות ו...מוכנים לזה? דיבר על סוג מסוים של שפעת שתופץ בעולם. קריפי אה? אל תתרגשו יותר מדי. גם נרשמו לו מספר אי דיוקים. הוא טען שניקול קידמן תיכנס השנה להיריון ושלינדזי לוהן תהיה מעורבת בשערורייה חדשה - ולמיטב ידיעתנו, זו הייתה שנה די רגועה לשתיהן. הוא גם טען ששר האוצר הבריטי פיליפ האמונד יפתח בקמפיין לראשות ממשלת בריטניה - וטעה.

ניקולס אוג'ולה, תושב דרום לונדון, עוסק בהיפנותרפיה, פסיכו-אסטרולוגיה וטיפול ברגרסיית חיים קודמים. הוא טוען כי ניחן בכישורי ראייה לעתיד ומוצף בחזיונות בעיקר בשנתו, כשחלקם ברורים יותר וחלקם פחות. כבר כשהיה ילד הרגיש בנוכחות רוח אביו הנפטר, אבל כשהיה בן 17 עבר לדבריו חוויה רוחנית יוצאת דופן בה נחשף אל גלגוליו הקודמים - מלכה מצרית, משרתת, חונט גופות, צבי, אריה, נץ, מורה במהפכה הצרפתית, מלח שהפליג בשבעת הימים, נווד במדבר, רופא מכשף אפריקאי, מרגל עות'מאני שנשלח לאסוף מידע ואפילו חייזר מכוכב אחר.

אלה תחזיותיו לשנת 2021:

  • * התפשטות נגיף הקורונה תעצר עד קיץ 2021, אך אנו נמשיך לחיות במגבלות עד שנת 2022.
  • * המחאות ברחבי העולם ימשיכו בשנתיים-שלוש הקרובות.
  • * תנועה המונית של אנשים, כשאלפים יעברו למדינה אחרת לטובת חיים טובים יותר.
  • * התפטרותו של חבר הפרלמנט רישי סונאק.
  • * שריפה משתוללת בניו יורק.
  • * שברון לב לשלושה סלבריטאים מאוד מוכרים. "אני כל הזמן מקבל את המילים טום קרוז ולב. או שתהיה לו בעיה בלב או שהוא יחווה פרידה. אני רואה כאב לב רומנטי גם אצל נטלי פורטמן וקים קרדשיאן. מי יודע, אולי היא תיפרד מקניה וסט?" .
  • * מייגן מרקל צפויה לחשוף פרטים מטרידים על משפחת המלוכה בריאיון מיוחד. תינוק נוסף בדרך.
  • * אחד ממנהיגי העולם ירצח. עוד לא ברור לו מי.
  • * התפרצות געשית תביא לשינויי מזג אוויר גדולים.
  • * ספר חדש של הארי פוטר.
  • * פיטר אנדרה צפוי לעשות קאמבק.
  • * ביסקוויט שמסייע למערכת העיכול הופך לויראלי.

רבות מתחזיותיו צפויות, אך אנחנו נדאג לפקוח עין על ביסקוויטים ויראליים בשנה הקרובה - ונעדכן אתכם אם יצוץ לו אחד כזה.

ונפרד לצלילי להיטו היחיד של פיטר אנדרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully