וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאמינים טוענים: המכשפה העיוורת המתה חזתה את הקורונה של דונאלד טראמפ - ואת גורלו

5.10.2020 / 0:01

מאמיניה של המיסטיקנית הבולגרייה באבה ונגה שנטען שחזתה לפני מותה את אסון התאומים ועליית דאע"ש ואפילו את התפרצות נגיף הקורונה טוענים: היא חזתה שנשיא ארה"ב יחלה בקורונה ואת התוצאות ההרסניות שהמחלה תגרום לדונאלד טראמפ

הנבואות של באבה ונגה שהתגשמו/Ancient Aliens: Baba Vanga | History

נבואותיה של המיסטיקנית העיוורת באבה ונגה, שמתה בשנת 1996, ממשיכות לסקרן (ולהפחיד) רבים ממאמיניה ברחבי העולם. אחרי שחזתה לכאורה את אסון התאומים, הברקזיט, עליית דעא"ש, התפרצות הקורונה ועוד מאורעות היסטוריים שנים לפני שהתרחשו - כעת נטען שהיא חזתה את הידבקותו של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ בנגיף הקורונה, לאחר שאמרה כי נשיא ארה"ב יחלה בשנת 2020. ומה יקרה לו כתוצאה מהמחלה? ב"סאן" הבריטי דווח שבאבא, המכונה גם "הנוסטרדמוס של הבלקן", ניבאה ככל הנראה כי נשיא ארה"ב יסבול מ"מחלה מסתורית "שתשאיר אותו חירש ובעל גידול במוח - ועלול אפילו למצוא כך את מותו.

קצת לפני מותה לפני 24 שנים, בגיל 85, היא ביצעה סדרה של תחזיות לשנת 2020. על פי אחת מהנבואות של באבה ונגה, הנשיא ה -45 של ארצות הברית ייכנע למחלה לא ידועה בשלב כלשהו בזמן הקרוב.המחלה תשאיר את המנהיג עם ירידה משמעותית בשמיעה, טנטון וטראומה מוחית - שעלולים לגרום למותו. חלק גדול מהמאמינים שלה משוכנעים שמדובר בחיזוי מדויק של נגיף הקורונה, שהנשיא נמצא חיובי לו בשבוע שעבר.

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ עובד מאחד החדרים שלו בבית החולים "וולטר ריד" בו הוא מאושפז לאחר שאובחן בנגיף הקורונה. 04 באוקטובר 2020. רויטרס
נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ עובד מאחד החדרים שלו בבית החולים "וולטר ריד" בו הוא מאושפז לאחר שאובחן בנגיף הקורונה/רויטרס

מוקדם יותר השנה נטען שהיא חזתה גם את הקורנה עצמה, לאחר שחברתה של המיסטיקנית הבולגרייה המתה - נשקה סטפנובה רובווה בת ה-73 - פרסמה פוסט ברשת החברתית בו טענה שממש לפני מותה של ונגה, היא פגשה אותה לשיחה וזו סיפרה לה על התפשטות נגיף הקורונה תחת המילים: "הקורונה תהיה על כולנו". באותה פגישה, אי שם ב-1996 - שזו גם השנה בה ונגה הלכה לעולמה, סיפרה רובווה כי לא הבינה למה התכוונה ונגה במילה "קורונה" וכי היום הביטוי מקבל משמעות חדשה.

רובווה, שליוותה בחייה מספר מתעמלות ריתמיקה לאליפויות עולם, כתבה בפוסט: "הנגיף הגיע גם אלינו. דודה ונגה ניבאה זאת כשביקרתי אותה לפני שנים: 'נשקה, הקורונה תהיה על כולנו'. לא הבנתי אז מה פירוש המילים". "קורונה" בבולגרית משמעותה אפוטרופסות והיא קשורה למנהיגות הרוסית במדינה. לכן, לכאורה, רובווה האמינה שבאבה ונגה - המכונה גם "הנוסטרדמוס של הבלקן" - התכוונה שהמדינה תהיה תחת אפוטרופסות רוסית. היא הוסיפה: "רק עכשיו הבנתי שמדובר בשפעת הסינית. הלוואי והיא תיעלם בקלות".

לאחר שנחשפה "נבואתה" לגבי הנשיא טראמפ כתב אחד ממעריציה בטוויטר: "שמעתי על התחזית הזו לפני כמעט שנה, לא האמנתי. עכשיו אני מאמין!". אחר כתב "אם באבה ואנגה צדקה אני אוכל את הכובע שלי", ושלישי הוסיף: "טראמפ נמצא חיובי לקוביד 19, התחזית של באבה וונגה מכה פעם נוספת".

באבה ונגה. פייסבוק, צילום מסך
ממש לפני מותה של ונגה היא אמרה: "הקורונה תהיה על כולנו"/צילום מסך, פייסבוק

הנבואה ההרסנית של המכשפה המתה מתווספת לשלל תחזיות חשוכות שלה לשנת 2020. היא חזתה לכאורה שנשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, ימצא את מותו בניסיון התנקשות על ידי מתנקש מתוך הקרמלי, חזתה לנו התרסקות מטאור בכדור הארץ, אירוע צונאמי גדול מימדים ורעידות אדמה קשות. בנוסף היא חזתה כי השנה יבשת אירופה תגיע ל"סופה הקיומי" בידי "קיצונים מוסלמים". ב"דיילי סטאר" דווח שמעריציה טוענים שעל פי התחזית של המיסטיקנית הבולגרייה לשנת 2020, אירופה תעמוד בפני מיתון כלכלי חסר תקדים שבסופו של דבר יגרום ליבשת לחדול מלהתקיים. נגיף הקורונה והשלכותיו נותנים משנה תוקף לנבואה שנכתבה בשנות ה-70, אם כי מאמיניה של ונגה משוכנעים שהחלק הרע עוד לפנינו.

חסידיה טוענים שונגה צודקת ב-85 אחוזים מהתחזיות שלה. היא לכאורה ניבאה בהצלחה את אסון התאומים כשהזהירה ב -1989 כי "האחים האמריקאים ייפלו לאחר שיותקפו בידי ציפורי הפלדה", כאשר רבים פירשו את הציפורים הללו למטוסים ששימשו בפיגועי הטרור ב -11 בספטמבר. אולם, עד כה ונגה גם טעתה בלא מעט מהתחזיות שלה. אחת מהן דיברה על כך שהנשיא ה-44 של ארה"ב, ברק אובמה, יהיה גם האחרון שלה - מה שכמובן לא קרה. ונגה טעתה גם כשחזתה שאירופה תחדל להתקיים עד שנת 2016 (אלא אם כן היא לקחה את כל נושא הברקזיט ברצינות רבה מדי). היא גם טענה שבגמר המונדיאל ב-1994 ישחקו שתי קבוצות ששמן מתחיל באות 'ב' - וזה לא קרה (ברזיל ואיטליה) ולמזלנו גם המלחמה הגרעינית שחזתה שתתרחש בשנים 2010 עד 2014 לא התממשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully