וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם "המכשפה העיוורת" הזהירה לפני מותה מהתפרצות נגיף הקורונה?

18.3.2020 / 0:01

חבתרה של המיסטיקנית הבולגרייה באבה ונגה טוענת שרגע לפני מותה סיפרה לה על נגיף הקורונה העתידי תחת המילים: "הקורונה תהיה על כולנו". ונגה חוזה עוד אירועים קשים לשנת 2020 - אז כדאי שתחגרו חגורות

הנבואות של באבה ונגה שהתגשמו/Ancient Aliens: Baba Vanga | History

אחרי שלכאורה חזתה בהצלחה את אסון התאומים והברקזיט - יש עדויות שהמכשפה העיוורת המתה, באבה ונגה, כנראה ידעה גם דבר או שניים גם על נגיף הקורונה שהתפשט לאחרונה בכל העולם וכמובן גם אצלנו. לפי ה"דיילי סטאר", חברתה של המיסטיקנית הבולגרייה המתה - נשקה סטפנובה רובווה בת ה-73 - פרסמה פוסט ברשת החברתית בו טענה שממש לפני מותה של ונגה, היא פגשה אותה לשיחה וזו סיפרה לה על התפשטות נגיף הקורונה תחת המילים: "הקורונה תהיה על כולנו". באותה פגישה, אי שם ב-1996 - שזו גם השנה בה ונגה הלכה לעולמה, סיפרה רובווה כי לא הבינה למה התכוונה ונגה במילה "קורונה" וכי היום הביטוי מקבל משמעות חדשה.

רובווה, שליוותה בחייה מספר מתעמלות ריתמיקה לאליפויות עולם, כתבה בפוסט: "הנגיף הגיע גם אלינו. דודה ונגה ניבאה זאת כשביקרתי אותה לפני שנים: 'נשקה, הקורונה תהיה על כולנו'. לא הבנתי אז מה פירוש המילים". "קורונה" בבולגרית משמעותה אפוטרופסות והיא קשורה למנהיגות הרוסית במדינה. לכן, לכאורה, רובווה האמינה שבאבה ונגה - המכונה גם "הנוסטרדמוס של הבלקן" - התכוונה שהמדינה תהיה תחת אפוטרופסות רוסית. היא הוסיפה: "רק עכשיו הבנתי שמדובר בשפעת הסינית. הלוואי והיא תיעלם בקלות".

באבה ונגה. פייסבוק, צילום מסך
באבה ונגה גם ידעה על הקורונה/צילום מסך, פייסבוק
עדות לפי המיסטיקנית באבה ונדה חזתה את התפרצות נגיף הקורונה. dailystar, צילום מסך
עדות לפי המיסטיקנית באבה ונדה חזתה את התפרצות נגיף הקורונה/צילום מסך, dailystar

הנבואה ההרסנית של המכשפה המתה מתווספת לשלל תחזיות חשוכות שלה לשנת 2020. היא חזתה לכאורה שנשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, ימצא את מותו בניסיון התנקשות על ידי מתנקש מתוך הקרמלין ושנשיא ארה"ב, דונלד טראמפ, יחלה במחלה מסתורית ויאבד עם שמיעתו או ימצא בה את מותו. היא גם חוזה לנו התרסקות מטאור (תיאוריה שדיברנו עליה לאחרונה), אירוע צונאמי גדול מימדים ורעידות אדמה קשות. בנוסף היא חזתה כי השנה יבשת אירופה תגיע ל"סופה הקיומי" בידי "קיצונים מוסלמים".

באבה ונגה. Ancient Aliens: Baba Vanga  | History, צילום מסך
כדאי שניקח אותה ברצינות?/צילום מסך, Ancient Aliens: Baba Vanga | History

חסידיה טוענים שונגה צודקת ב-85 אחוזים מהתחזיות שלה. היא לכאורה ניבאה בהצלחה את אסון התאומים כשהזהירה ב -1989 כי "האחים האמריקאים ייפלו לאחר שיותקפו בידי ציפורי הפלדה", כאשר רבים פירשו את הציפורים הללו למטוסים ששימשו בפיגועי הטרור ב -11 בספטמבר. אולם, עד כה ונגה גם טעתה בלא מעט מהתחזיות שלה. אחת מהן דיברה על כך שהנשיא ה-44 של ארה"ב, ברק אובמה, יהיה גם האחרון שלה - מה שכמובן לא קרה. ונגה טעתה גם כשחזתה שאירופה תחדל להתקיים עד שנת 2016 (אלא אם כן היא לקחה את כל נושא הברקזיט ברצינות רבה מדי). היא גם טענה שבגמר המונדיאל ב-1994 ישחקו שתי קבוצות ששמן מתחיל באות 'ב' - וזה לא קרה (ברזיל ואיטליה) ולמזלנו גם המלחמה הגרעינית שחזתה שתתרחש בשנים 2010 עד 2014 לא התממשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully