וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המכשפה העיוורת שחזתה את אסון התאומים בתחזיות הרסניות ל-2019 - וחדשות רעות לפוטין

16.12.2018 / 8:49

המכשפה העיוורת המתה באבה ונגה, שחזתה את העתיד נכונה ב-85 אחוזים מהמקרים, השאירה בצוואתה כמה תחזיות לא מנחמות במיוחד ל-2019, כולל חדשות רעות במיוחד לפקיסטן, הודו והנשיאים ולדימיר פוטין ודונלד טראמפ

אילוסטרציה

גם בקבר באבא ונגה לא נחה לרגע וממשיכה לבשר לנו חדשות רעות אודות השנים הבאות, כש-2019 היא אחת מהן. המיסטיקנית העיוורת, שזכתה לכינוי "נוסטרדמוס של הבלקן", השאירה בצוואתה כמה תחזיות הרסניות לשנת 2019, כולל חדשות רעות במיוחד לנשיאי רוסיה וארה"ב. להזכירכם, ה"מכשפה" צדקה בכמה נבואות מכריעות שלה: היא חזתה נכונה את אסון התאומים, הצונאמי בתאילנד, אסון הצוללת קורסק, מותה של הנסיכה דיאנה, עלייתו של דאעש והברקזיט בבריטניה. כן, היו לה גם כמה פשלות בדרך, אולם מאמיניה סבורים שהיא צודקת ב-85 אחוזים מהמקרים. כפי שהבנתם מהמשנה, הנתונים קצת אחרים.

לפני שנרוץ לדבר אתכם על הצלחות החיזוי שלה, נספר לכם מה באבה חוזה לנו לשנה הלועזית החדשה. נתחיל בחדשות הרעות ואחר כך נעבור לרעות יותר. קריסה כלכלית צפויה באירופה בחודשים הקרובים, מטאור יתרסק ברוסיה ומגה צונאמי, הדומה לאסון שאירע ב-2004, יכה באסיה ועלול למחוק כמה מדינות על הדרך - כולל פקיסטן, הודו וחלקים בסין, יפן, אינדונזיה ואפילו אלסקה. באבה חזתה גם ניסיון התנקשות בולדימיר פוטין, שיגיע דווקא מתוך אנשי הביטחון שלו, אולם לא ציינה אם הוא ימצא את מותו בתקרית או ישרוד אותה. פוטין עצמו הודה בעבר כי ניסו להתנקש בחייו ולכן הוא מוקף תמיד באנשי ביטחון. הוא יכול להתנחם בכך שנבואתה האחרונה לגביו לא התגשמה. היא האמינה שפוטין ומדינתו ישלטו בעולם כולו עוד השנה אבל זה מן הסתם לא קרה. היא אמרה בנבואתה: "הכל יפשיר, כמו קרח, רק אחד יישאר ללא פגע - התהילה של ולדימיר, התהילה של רוסיה. יהיו יותר מדי קורבנות, אף אחד לא יעצור את רוסיה. כל דבר יסור מדרכה ולא רק שהיא תשרוד, היא תהיה מלכת העולם".

באבה ונגה בפעולה. אין צלם, מערכת וואלה! NEWS
באבא ונגה בתחזיות קשות ל-2019 (אילוסטרציה)/מערכת וואלה! NEWS, אין צלם

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

המכשפה העיוורת שרוב נבואותיה התגשמו חוזה עתיד מצמרר הנוגע לפוטין ורוסיה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully