וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רב טוען שהקוד הסודי של התנ"ך מאשר: "אנחנו בימי הדין, סוף העולם קרוב מתמיד"

8.8.2020 / 23:55

הרב מתתיהו גלזרסון, שטען כבר שהתנ"ך חזה את התפרצות נגיף הקורונה, סבור שהקוד התנ"כי מאשר גם את בואו של המשיח ויום הדין - מוקדם יותר מכפי שציפינו להם

מהו הקוד הסודי של התנ"ך?/Torah codes end to darkness/Amazon prime

החוקר המקראי השנוי במחלוקת, הרב מתתיהו גלזרסון, סבור שהתורה חוזה את יום הדין ובואו של המשיח - ואלה קרובים יותר מתמיד וקשורים לבחירות הרביעיות שאולי יגיעו. את המידע הזה - כמו גם את בחירתו של דונלד טראמפ לנשיאות, אסון התאומים והתפרצות נגיף הקורונה - פיענח הרב בספר "ויקרא" באמצעות קוד דילוגי האותיות התנ"כי, מושג שהפך לפופולרי לראשונה בשנת 1997 לאחר שהעיתונאי מייקל דרוזנין פרסם את ספרו "הצופן התנ"כי". בטכניקה משתמשים כדי לחשוף מילים או משפטים בעלי משמעות בחמשת חומשי תורה באמצעות דילוגים קבועים בין האותיות. כדי לעשות זאת יש לבחור נקודת התחלה ומספר קבוע כלשהו עבור מספר האותיות שיש לדלג בכל פעם.

הרב טען בעבר שאחד הפרקים בספר "ויקרא" עסק בחשיבות של אי אכילת אוכל טמא. הוא הדגיש אותיות עקביות ברווח של שורה אחת מהשנייה על פי טכניקת דילוגי האותיות ומצא את המילים "וירוס", "קורונה", "סיני" ו"איבר מהחי". לדבריו, נגיף הקורונה מקורו בשווקים בסין הכוללים מזון שאינו כשר ומכאן ההקשר לפסוקים העוסקים - בין היתר - באיסור אכילת איברי חיה בעודה בחיים.

זה מה שהיה לו לומר על הקורונה:

בעמוד היוטיוב שלו, ממשיך הרב לחקור את קוד התורה ומשתף את ממצאיו המציעים תובנות לגבי אירועים עולמיים. בסרטון שפורסם מוקדם יותר השנה, הוא טען בפני 10 אלף המנויים שלו שאיראן תפתח נשק גרעיני עוד השנה. הוא הסביר כי מצא את המילים "איראן", "אטומי" ואת השנה העברית הנוכחית "התש"פ" על ידי שימוש בקוד הסתרים.

באחד הסרטונים האחרונים שלו הוא הצליח להלחיץ אותנו אפילו יותר וטען כי יום הדין צפוי להגיע בסוף השנה. הרב גלזרסון התייחס לאחד הפרקים בספר "ויקרא" ואמר: "זהו מידע מאוד מעניין ומשמעותי. מקווה שבקרוב יבוא המשיח, יסיים וישרוף את אויבי ישראל. שקט ושלווה יבואו אז לכל העולם". הרב גלזרסון מאמין שהתהליך הנוכחי של סוף הימים החל בשנת 2016 - ויסתיים בשנת 2021, כשנגיף הקורונה והבחירות הרביעיות שאולי יגיעו אלינו בקרוב הן חלק ממנו. על הבחירות, ציין הרב, כי כתוב בתורה שהן ייערכו השנה ומי שהוביל אליהן הוא השר אביגדור ליברמן אותו הוא מכנה "עמלק".

זה מה שהיה לו לומר על בואו של המשיח והקשר לבחירות הקרובות:

וזה מה שהיה לו לומר על איראן:

מה הסיכוי שכל זה אמיתי?

קוד התורה הוא לכאורה קבוצה של מילים מקודדות החבויות בתוך הנוסח העברי של התורה, שלדברי תומכיו של הרב ניבאו לכאורה אירועים היסטוריים משמעותיים. הנצרות והיהדות חולקות את חמשת הספרים הראשונים של התנ"ך, הנקראים גם חמשת חומשי תורה. מספר רבנים, כהנים, מתמטיקאים ופרופסורים טענו כי במסגרת הגרסה העברית המקורית של הטקסטים הקדושים האלה מסתתרות הודעות סודיות שהשאיר אלוהים. הם מתייחסים לכמה מהאירועים הגדולים ביותר בהיסטוריה שניבאו בטקסטים אלה, כולל בחירתו לנשיאות של דונלד טראמפ, השואה, רצח רבין, השמדת מרכז הסחר העולמי ב-11/9 2001 והתרסקות המטוס האוקראיני בינואר השנה.

לעומתם, חוקרים דתיים רבים ורבנים בכירים אינם מוצאים אמיתות בטכניקת דילוג האותיות. העיתונאי מייקל דרוזנין, כותב "הצופן התנ"כי", ביסס את הטכניקה על מאמר שפורסם בידי מתמטיקאים, אולם גם הם עצמם כבר חזרו בהם ואינם תומכים עוד ברעיון של דרוזנין שהתנ"ך יכול לחזות את העתיד.

הרב מתתיהו גלזרסון. יוטיוב, צילום מסך
הרב מתתיהו גלזרסון/צילום מסך, יוטיוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully