וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רב מזהיר: מצאתי הוכחות בתורה שאיראן תתקוף בקרוב את ישראל

12.2.2020 / 0:09

הרב והחוקר המקראי מתתיהו גלזרסון פרסם סרטון אזהרה לפיו פסוקים בספר דברים מנבאים תקיפה של איראן בישראל - עוד השנה. מוקדם יותר החודש הראה הרב כי המילים "וירוס קורונה" לכאורה נמצאות גם הן במקרא

תוכן גולשים - שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

בסרטון - מיליציה פרו-איראנית פרסמה סרטון מגבול ישראל

הרב מתתיהו גלזרסון, חוקר מקראי שנוי במחלוקת שהשתמש לאחרונה בקוד דילוג אותיות מקראי כדי להוכיח שהתורה חזתה את התפרצות וירוס הקורונה העולמי, אומר כעת שהתחזית הקשה הבאה שלו היא שאיראן תתקוף את ישראל - עוד השנה.

הרב, הידוע בניסיונותיו לנתח פסוקים מקראיים כדי לאתר מסרים סודיים מאלוהים, מצא שאחד מהם מדבר על תקיפת איראן בישראל מתישהו במהלך השנה העברית הנוכחית. בג'רוזלם פוסט דווח שהרב השתמש בקוד דילוגי אותיות - לפיו ניתן לגלות מילים או משפטים בעלי משמעות בחמשת חומשי התורה באמצעות דילוגים קבועים בין האותיות - כשהפעם הוא בחר באות העשירית בפסוקי ספר דברים כדי ליצור את המילים "איראן תתקוף". לצד זה הוא הדגיש גם את האותיות ה', ת', ש' ו-פ' - השנה העברית הנוכחית, התש"ף. גלזרסון טוען שהשילוב הזה מצביע על מתקפה אפשרית של איראן על ישראל עוד השנה.

צפו בו מסביר על המתקפה האיראנית הצפויה:

והכל בגלל גנץ, לפיד וליברמן?

האם גורלנו נחרץ? הרב מרגיע ש"ניסים קורים. אנשים חוזרים בתשובה, אז לך תדע". הרב טוען גם שהאירועים הפוליטיים הנוכחיים בישראל הם שיביאו לנפילתה של המדינה, "לרוע המזל, ממה שאנחנו רואים היום, בדגש על בני גנץ, יאיר לפיד ואביגדור ליברמן שעושים הכל כנגד הדברים בתורה, הכל אפשרי... אבל מי יודע?".

קוד דילוגי אותיות בתורה הוא מושג שהפך לפופולרי בשנת 1997 לאחר שהעיתונאי מייקל דרוזנין פרסם את ספרו "הצופן התנ"כי". הוא קיבל השראה ממאמר מדעי שפורסם בכתב העת Statistical Science בו הציגו שלושה מתמטיקאים ראיות סטטיסטיות לכך שמידע על חייהם של רבנים מפורסמים נמצא מקודד בטקסט המופיע בספר בראשית, מאות שנים לפני שרבנים אלו היו בחיים. לאורך השנים חוקרים דתיים - יהודים ולא יהודים - השתמשו בקודי התנ"ך כדי לחזות או לחזות לכאורה אירועים היסטוריים, כגון ה-11 בספטמבר והשואה. עם זאת, אמינותם קודי התנ"ך נמצאים במחלוקת ויש רבים שמפקפקים בהם. אפילו המתמטיקאים שהעלו את הרעיון חזרו בהם מאז ואינם תומכים עוד ברעיון של דרוזנין שהתנ"ך יכול לחזות את העתיד.

הרב מתתיהו גלזרסון. יוטיוב, צילום מסך
הרב מתתיהו גלזרסון טוען שאיראן תתקוף בישראל בקרוב מאוד/צילום מסך, יוטיוב
  • עוד באותו נושא:
  • איראן
  • תנ"ך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully