וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרעידות אדמה קטלניות למלחמת עולם - אלה התחזיות ההרסניות של נוסטרדמוס הגדול לשנת 2020

1.1.2020 / 0:04

כתביו של האסטרולוג הצרפתי המפורסם חוזים אסונות כבדים שיתרחשו בשנה הקרובה - ביניהם רעידות אדמה הרסניות, שריפות ענק, מספר שיא של הוריקנים ומשבר כלכלי עולמי. אם זה יינחם אתכם, חלק מתחזיותיו ההרסניות ל-2019 לא התממשו

אלו הנבואות של נוסטרדמוס לשנת 2020/2020 Nostradamus

בשבוע שעבר חשפנו לכם את תחזיותיה ההרסניות של המכשפה העיוורת המתה, באבה ונגה, שלכאורה חזתה את העתיד נכונה ב-85 אחוזים מהמקרים. ל-2020 היא צופה לנו התרסקות מטאור ברוסיה, מגה צונאמי באסיה והשתלטות קיצונים מוסלמים על אירופה. כעת, כמו בכל שנה, מגיע תורו של נוסטרדמוס הגדול להרוס לנו את החיים ולו - בניגוד לונגה - יש תמיד רק בשורות רעות.

אם להסתמך על כתביו של האסטרולוג הצרפתי הנודע נוסטרדמוס, 2020 הולכת להיות שנה זוועתית (בדיוק כפי שהוא חזה לכאורה על שנים קודמות). למזלנו, נוסטרדמוס לא תמיד מדייק, או כפי שהמומחים לנושא טוענים - כתביו ניתנים לפרשנויות רבות ולכן אלה אנחנו שלא תמיד מדייקים בפרשנות נבואותיו. כך או כך, מאמיניו מתעקשים שנוסטרדמוס כבר ניבא בהצלחה כמה אירועים היסטוריים חשובים מאוד בתולדות האנושות ולכן כדאי שנתייחס בכובד ראש לתחזיותיו העתידיות.

נבואות נוסטרדמוס ל-2019. מערכת וואלה! NEWS
מהן נבואות נוסטרדמוס ל-2020?/מערכת וואלה! NEWS

מי אתה נוסטרדמוס?

נוסטרדמוס היה ככל הנראה הנביא המפורסם ביותר בהיסטוריה, לפחות מאז ימי הנביאים בתנ"ך. החל מ-1547, בהתבססו על מפות הכוכבים, פרסם האסטרולוג מאות נבואות שפורשו בין היתר כניבוי של המהפכה הצרפתית ושתי מלחמות העולם. תחזיותיו של נוסטרדמוס, שנכתבו לפני כ-500 שנה, נפוצות ונחקרות בעולם עד היום.

הרופא והאלכימאי הצרפתי חזה לכאורה את תחילת מלחמת העולם השנייה, עליית היטלר, נפילת הקומוניזם, רצח הנשיא קנדי, השריפה הגדולה של לונדון, אסון התאומים, עצמאותה של הודו והופעתה של מדינת ישראל על מפת העולם. מאמיניו סבורים שנוסטרדמוס אפילו חזה את מותו: 'ליד הספסל והמיטה, תמצאו את גופתי', הוא הודיע ערב אחד ולמחרת נמצא מת מדלקת מפרקים כרונית ממנה סבל.

אולם, נבואותיו של נוסטרדמוס התגלו לא פעם כשגויות. כך למשל בספרו משנת 1555, "Les Propheties", הנביא הצרפתי טען שב-2019 תפרוץ מלחמת עולם שלישית שתשרור כמעט שלושה עשורים, עד לפחות שנת 2046. כמו שאתם שמים לב- 2019 הסתיימה ו"המלחמה הגדולה" לא פרצה כמצופה. ספקנים טוענים כי תחזיות רבות המיוחסות לנוסטרדמוס אינן אלא פרשנויות שגויות שהותאמו לתקופה המודרנית כדי להתאים לאירועים היסטוריים מסוימים.

עוד בוואלה!

למכשפה העיוורת המתה שכבר חזתה נכון אירועים היסטוריים יש תחזית אפלה לשנת 2020

לכתבה המלאה
הנביא בן המאה ה-16 נוסטרדמוס. GettyImages
נוסטרמוס המפורסם מהמאה ה-16 עורר התפעלות אך גם קנאה/GettyImages

אלה התחזיות הבולטות של נוסטרדמוס ל-2020:

* רעידות אדמה חזקות יכו בכל רחבי העולם, בדגש על רעידת אדמה עצמתית במיוחד ביבשת אמריקה. בנבואותיו חזה נוסטרדמוס "אסון גיאולוגי" שיתרחש ככל הנראה ב"עולם החדש - אדמות המערב". לפני מספר חודשים חשף תומאס רוקוול, פרופסור לגיאולוגיה באוניברסיטת סן דייגו, כי רעידת אדמה חזקה עשויה להכות בכל עת בשבר סן אנדראס, העתק גאולוגי בדרום-מערב קליפורניה שבארצות הברית, הנחשב לאזור מוכה רעידות אדמה ,כשהקטלנית בהן התחוללה ב-18 באפריל 1906 בסן פרנסיסקו.

* משבר כלכלי גדול. מאמיניו סבורים כי פשיטת רגל ומיתון יגרמו השנה לבלימת הכלכלה העולמית, והעולם כולו יעבור "זמנים פיננסיים אפלים".

* מלחמת עולם שלישית עדיין על הפרק. על אף שנוסטרדמוס ניבא שמלחמת העולם תפרוץ כבר ב-2019, עוד לא מאוחר לשלול לגמרי נבואה זו. בנבואותיו נכתב: "בעיר אלוהים יהיה רעם גדול. שני אחים שנקרעו בידי כאוס. המנהיג הגדול ייכנע. המלחמה הגדולה השלישית תתחיל כאשר העיר הגדולה תבער".

* שריפות ענק יפרצו במדינות באירופה כמו יוון וקרואטיה ובמדינות באמריקה כמו ניו מקסיקו, פאלם ספרינגס ולוס אנג'לס. גלי חום יפגעו במדינות כמו פורטוגל, ספרד, הולנד, גרמניה וצרפת. הקיץ הבא הולך להיות מהלוהטים ביותר שנראו עד כה.

* שנת 2020 תרשום מספר שיא של סופות והוריקנים. אמריקה תהיה קורבן לכמה מהסופות החזקות שנרשמו אי פעם.

גיף סוף העולם. מערכת וואלה
כך תראה שנת 2020? בואו נקווה שלא/מערכת וואלה

וכמה תחזיות שלא עוסקות בהרס העולם:

* בעוד באבה ונגה צופה עתיד קשה לנשיא ארה"ב דונלד טראמפ (יחלה במחלה מסתורית ויאבד את שמיעתו), נוסטרדמוס מנבה שטראמפ ייבחר שוב לנשיא ארה"ב.

* מלך חדש יוכתר באנגליה. לא ברור אם הכתרת המלך החדש משמעותו מותה של המלכה אליזבת' השנייה - והאם המלך יהיה הנסיך צ'ארלס או וויליאם. בכל מקרה נוטסרדמוס חוזה שהברקזיט יצא לפועל וש"ממלכה אדירה תיפול.

* קים ג'ונג און יודח מכס המנהיג במרד שיבצעו אנשיו. רוסיה תיקח חלק פעיל במהפך ודימוייה ישתנה לנצח.

* שבבים יושתלו בגוף בני האדם. במציאות, חברה אמריקאית מויסקונסין כבר מימשה את הרעיון, כשלעובדים הושתלו שבבים במטרה להחליף את התגים ואת מילוי שעון הנוכחות בעבודה.

* באחד מחזונותיו ראה נוסטרדמוס אנשים החיים על הירח בשנת 2020. מדענים טוענים כי נאס"א מתכננת משלחות מאוישות לירח בשנה הקרובה אז ייתכן שנבואה זו עוד תתממש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully