וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למכשפה העיוורת המתה שכבר חזתה נכון אירועים היסטוריים יש תחזית אפלה לשנת 2020

25.12.2019 / 0:51

אחרי שחזתה נכונה את אסון התאומים, הצונאמי והברקזיט, מסתבר שבכתביה של באבה ונגה יש תחזית קשה מאוד לשנת 2020 - אך האם היא צדקה לגבי תחזיותיה לשנת 2019 ויש לנו באמת סיבה לדאגה?

הנבואות של באבה ונגה שהתגשמו/Ancient Aliens: Baba Vanga | History

בווידאו - הצצה לסיפורה של באבה ונגה, כפי שהוצג ב-Ancient Aliens: Baba Vanga | History. הסרטון המלא בסוף הכתבה

הדקו חגורות: למיסטיקנית הבולגרייה באבה ונגה, שמתה לפני יותר משני עשורים בגיל 85, יש תחזיות קודרות במיוחד לשנת 2020. המיסטיקנית העיוורת, שנאמר כי ניבאה נכונה את אסון התאומים, הצונאמי בתאילנד ואסון הצוללת הרוסית קורסק, השאירה בצוואתה תחזיות הרסניות במיוחד, ביניהן - עוד צונאמי הרסני ורעידות אדמה קשות, מטאוריט שיתרסק על כדור הארץ וסופה הקיומי של יבשת אירופה.

ונגה, שזכתה לכינוי "הנוסטרדמוס של הבלקן", אולי כבר לא בחיים כדי לרקום לנו תחזיות חדשות, אך היא ככל הנראה השאירה אחריה ספר שלם של תחזיות. מאמיניה ממשיכים לחקור את נבואותיה המתפרסות, כך הם טוענים, עד לשנת 5079 - השנה בה לדבריה העולם יגיע לסופו. ונגה איבדה את מאור עיניה בצעירותה, כשבזמן סערה העיף אותה משב רוח באוויר והיא הוטחה בעוצמה רבה על הקרקע. זמן קצר לאחר מכן טענה שיש בכוחה לחזות את העתיד ולנבא אירועים שונים, ובמהרה החלו להקיף אותה מעריצים רבים שליוו אותה עד מותה ב-1996. ונגה הייתה פופולרית מאוד גם בקרב שועי העולם, לרבות פוליטיקאים ומנהיגי מדינות רבים, שנהגו להתייעץ איתה ולבקש את דעתה בסוגיות רבות.

אז מה מצפה לנו בשנת 2020 והאם היא צדקה בתחזיותיה לשנת 2019? אז זהו. ב-2019 ניבאה ונגה שנשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, ימצאו את מותו בניסיון התנקשות על ידי מתנקש מתוך הקרמלין ובאופן דרמטי לא פחות, נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ, יחלה במחלה מסתורית ויאבד עם שמיעתו. אמנם 2019 עוד לא לגמרי הסתיימה, אבל עושה רושם שהנבואות האלו לא התגשמו, אך מאמיניה סבורים שאין להתעלם מנבואות אלו וטוענים שגם אם הן לא התממשו ב-2019, הן בוודאות יקרו ב-2020. הם מאמינים כי חייהם של ולדימיר פוטין ודונלד טראמפ עדיין נמצאים בסכנה.

עוד בוואלה!

המכשפה העיוורת שחזתה את אסון התאומים בתחזיות הרסניות ל-2019 - וחדשות רעות לפוטין

לכתבה המלאה
נשיא רוסיה ולדימיר פוטין ונשיא ארה"ב דונלד טראמפ בוועידה בווייטנאם. 11 בנובמבר 2017. רויטרס
חייהם בסכנה? פוטין וטראמפ/רויטרס

ומה עוד צפוי לנו ב-2020?

זו לא התחזית היחידה שחוזרת על עצמה השנה. ונגה ניבאה כי ב-2019 מטאור יתרסק ברוסיה ומגה צונאמי יכה באסיה. גם שני הדברים האלה לא התרחשו השנה, אך מאמיניה סבורים שיקרו בשנה הבאה. לדבריהם, ונגה חזתה כי "גל גדול יכסה את החוף ואנשים ייעלמו תחתיו" באירוע צונאמי שיזכיר בממדיו את אסון הצונאמי באוקיינוס ההודי ב-2004. היא גם צופה לנו רעידות אדמה קשות, אך לא מכוונת למקום אחד ספציפי. בנוסף, אם שקלתם להוציא דרכון אירופאי בקרוב, כדאי שתשקלו זאת שוב. התחזית הקשה ביותר שלה לשנת 2020 היא שיבשת אירופה תגיע ל"סופה הקיומי" בידי "קיצונים מוסלמים". לדבריה, הקיצונים הללו "ישתמשו בארסנל של נשק כימי כנגד האירופאים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
באבה ונגה צופה אסונות קשים לשנת 2020/מערכת וואלה!, צילום מסך

האם אפשר להאמין לה?

תומכי באבה ונגה מתעלמים מהכישלונות של השנים האחרונות ולהוטים להדגיש עד כמה היא צודקת, כשלטענתם רמת הדיוק שלה עומדת על 85 אחוזים. על פי האתר baba-vanga.com, הנתון הזה מגיע ממחקר שערך פרופסור ג'ורג'י לוזנוב - לשעבר מנהל המכון הבולגרי לסוגולוגיה (כן. יש כזה דבר).

מאמיניה טוענים כי ונגה חזתה נכונה, בין היתר, את הצונאמי באוקיינוס ההודי, אסון הצוללת הרוסית קורסק, מותה של הנסיכה דיאנה, בחירותו של ברק אובמה לנשיאות, עלייתו של דאעש, הברקזיט בבריטניה ואסון התאומים.

ככה נראתה באבה ונגה בפעולה

אילוסטרציה

מלבד התחזיות הלא ממומשות שלה ל-2019, ונגה טעתה גם כשחזתה שאירופה תחדל להתקיים עד שנת 2016 (אלא אם כן היא לקחה את כל נושא הברקזיט ברצינות רבה מדי). היא גם טענה שבגמר המונדיאל ב-1994 ישחקו שתי קבוצות ששמן מתחיל באות 'ב' - וזה לא קרה (ברזיל ואיטליה). ולמזלנו גם המלחמה הגרעינית שחזתה לנו באבה שתתרחש בשנים 2010 עד 2014 לא התממשה.

רבים מאמיניה סבורים שחלק מתחזיותיה שפורסמו ברשת כלל אינן מבוססות על דברים שכתבה או אמרה - על אף שונגה לכאורה רשמה את מרבית תחזיותיה, אין גרסה זמינה לקריאה שיכולה לבסס את הטענות. על פי תחקיר שערך הוושינגטון פוסט ב-2012, נראה כי הנבואות המעטות שאפשר לאתר את מוצאן הגיעו במקור מהרשת החברתית הרוסית. כשהעיתון הבולגרי" 24 צ'סה" ראיין את שכניה של ונגה, הם טענו כי היא אמנם ניבאה דברים רבים שהתרחשו אבל היא מעולם לא ניבאה את מאורעות ה -11 בספטמבר, את טביעת הקורסק - כפי שנטען לא פעם.

מאמיניה מקווים שכמה מתחזיותיה העתידיות - הפחות הרסניות - יתרחשו, כדי להוכיח כי מושא הערצתם אכן דוברת אמת. לעתיד הרחוק יותר היא חוזה גם דברים טובים. לדבריה, משבר הרעב העולמי ייפתר בין השנים 2025 ל-2028. באותם שנים הכלכלה העולמית תשתפר ורופאים יצליחו לרפא כמעט כל מחלה אפשרית. היא חוזה גם כי בשנת 2023 מסלול כדור הארץ ישתנה, בשנת 2304 בני האדם יצליחו לראשונה לנסוע בזמן ושהחל משנת 2341 יתרחשו סדרה של אסונות טבע מעשי ידי אדם שיהפכו את כוכב הלכת שלנו לבלתי ראוי למגורים. אל דאגה, זה לא יהיה סופה של האנושות. לדבריה, בשנת 4302 בני האדם יהיו בני אלמוות, יתבוללו עם חייזרים ויוכלו לדבר עם אלוהים - ובשנת 5079 העולם יגיע לקיצו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully