וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחזית ל-2019 של נוסטרדמוס, הנביא שחזה את עליית היטלר: מלחמת עולם שלישית

22.12.2018 / 23:58

נוסטרדמוס הידוע לשמצה, שחזה נכונה אינספור אירועים היסטוריים, ניבא גם כמה אסונות כבדים לשנת 2019 - כולל פרוץ מלחמת עולם שלישית, שיטפונות ורעידות אדמה הרסניות ויש גם תחזית אחת שנוגעת אלינו

זה מה שחזה נוסטרדמוס לשנת 2019/מערכת וואלה! News

נבואותיו של נוסטרדמוס הצרפתי ברובן בישרו רעות - אבל אלו שנוגעות לשנה הקרובה גרועות מתמיד. הוא מנבא לנו עלייה נרחבת בפעולות הטרור, אסונות טבע ומלחמת עולם שלישית שתימשך כמעט שלושה עשורים. כלומר, אם להאמין לו - בשנה הבאה לא "נשב על המרפסת ונספור ציפורים נודדות".

לצערנו, נוסטרדמוס חזה נכונה כמה וכמה טרגדיות היסטוריות, כמו את השריפה הגדולה של לונדון, עלייתו של היטלר ואת אסון התאומים, כך שאם הוא ימשיך בדרך הזאת גורלנו נחרץ. בספרו משנת 1555, "Les Propheties", הנביא הצרפתי טען שב-2019 תפרוץ מלחמת עולם שלישית שתשרור כמעט שלושה עשורים, עד לפחות שנת 2046. הוא טען גם שהטרור והקיצוניות הדתית תגבר במזרח התיכון, ששיטפונות כבדים יציפו את אירופה ושרעידת אדמה קטסטרופלית תכה באזור שבין קליפורניה לוונקובר שבקנדה. אינספור אסונות בשנה אחת בלבד.

אבל... לא הכול נורא מתברר: הנביא טוען שמנהיגים פוליטיים ברחבי העולם יתאחדו למאבק בשינויי האקלים הקיצוניים ושמדענים ייפתחו תרופה שתאפשר לנו לחיות במשך 200 שנה. אין כמו לחיות מאות שנים בעולם רווי הרס ומלחמות.

נבואות נוסטרדמוס ל-2019. מערכת וואלה! NEWS
נוסטרדמוס בתחזיות הרסניות ל-2019/מערכת וואלה! NEWS

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

המכשפה העיוורת שחזתה את אסון התאומים בתחזיות הרסניות ל-2019 - וחדשות רעות לפוטין

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully