וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסטרדמוס החדש: "על כוכב הלכת שישמיד את כדור הארץ חיים הנפילים"

20.10.2017 / 0:13

הכוכב ניבירו (שנקרא גם כוכב X,) שכבר שנים יש מי שמאמין שהוא עומד להתרסק בכדור הארץ ולהביא לקץ האנושות- אינו שומם כפי שחשבנו (במידה והוא אכן קיים). מיסטיקן טוען שעל הכוכב הזה חיים יצורי ענק שהוזכרו אפילו במקרא

חוקרים הציגו ראיות לקיומו של כוכב לכת תשיעי במערכת השמש/צילום: Science Magazine, המכון הטכנולוגי בקליפורניה

בסרטון - חוקרים הציגו ראיות לקיומו של כוכב לכת תשיעי במערכת השמש

האם נמצאו חיים על כוכב הלכת המסתורי ניבירו, או בשמו השני כוכב אקס? לפי הדיילי סטאר הבריטי, מיסטיקן הקורא לעצמו "נוסטרדמוס החדש" טוען שכוכב הלכת התשיעי, (שההוכחות לקיומו עדיין לא נמצאו כלל), שוקק חיים. לדבריו, מי שחי שם למעשה התגורר בכדור הארץ שלנו לפני 400 אלף שנה. ודאי שמעתם עליהם - הנפילים, אותם יצורים מקראיים בעלי גודל או צורה חריגה שעל פי הכתוב בספר בראשית ובכמה ממדרשי חז"ל, היו מלאכים או צאצאי זיווג של בני אלוהים או מלאכים עם בנות אדם. ובגכן, המיסטיקן טוען שהגזע המיוחד הזה יצר את האנושות כפי שאנחנו מכירים אותה היום, כדי לכרות מינרלים מכדור הארץ לטובת כוכב ניבירו ,ומאז הם עברו להתגורר עליו.

מי היו הנפילים?

עוד באותו נושא

נבואת סוף העולם מתגשמת? מאמינים טוענים שעשר מכות מצרים עושות קאמבק

לכתבה המלאה

לדבריו, כשכוכב הלכת יגיע לאזור כדור הארץ אנו נזכה לפלישה המונית של הגזע הזר. סוזן דה ור, מדיום מזה חמישה עשורים, חיזקה את דבריו בשיחה עם הדיילי סטאר אונליין ואמרה שהיא מאמינה שכוכב הלכת צפוי לגרום לוהתפרצויות של חמישה הרי געש, רעידת אדמה חזקה באיטליה ועוד אחת באוקיינוס שתצור צונאמי ענק שיעשה את דרכו לאוסטרליה.

חייזרים. ShutterStock
החייזרים עומדים להגיע?/ShutterStock

התיאורטיקן דייויד מיד, שניבא (וטעה כמובן) כי כוכב הלכת יגיע לכדור הארץ ב-23 בספטמבר טוען שההערכה שלו הייתה לא מדויקת וזה יגיע לפני חג המולד. הוא טוען ששני אסטרונומים שמצאו הוכחה לקיומו של כוכב הלכת נחטפו כדי שהפרטים יישארו סודיים. הוא מאמין שעידן של 7 שנות כאוס יחל בסביבות ה-21 באוקטובר, אז הנוצרים הטובים יילקחו לגן עדן כדי להימנע מאסונות הטבע שיפקדו את העולם.

בעקבות הפרסומים על נבואותיו של מיד, סוכנות החלל האמריקאית, נאס"א, פירסמה הבהרה לפיה אין כלל כוכב לכת בשם ניבירו, לא קיים כל קשר בינו לבין התגלית התיאורטית של כובב לכת תשיעי, ואין שום מידע רציני או הוכחה מדעית שכוכב כלשהו נמצא במסלול התנגשות עם כדור הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully