וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחזית מדאיגה: רעידות אדמה קטלניות ומגה צונאמי יהרגו את כולנו ממש בקרוב

16.5.2017 / 11:33

מי שניבא שכוכב הלכת אקס יתנגש בכדור הארץ באוקטובר 2017 מזהיר שעוד לפני שהנורא מכל יקרה - עשרות אלפים מאיתנו ימותו מרעידות אדמה חזקות וגלי צונאמי. אתם רושמים את התאריך?

הצונאמי ביפן, 11 במרץ 2011/צילום: רויטרס, צילומי חובבים שהועלו לרשת עריכה: יאיר דניאל קריינות: אביב אברמוביץ'

בסרטון – תזכורת לצונאמי הקטלני ביפן

החוקר דייויד מיד, שכתב את הספר "כוכב X: הגעתו ב-2017", טען בתחילת השנה כי בסתיו הקרוב (ליתר דיוק באוקטובר 2017) כוכב הלכת הענקי, כוכב X, יפגע בכדור הארץ ויהרוג את כולנו. עכשיו הוא מתריע שחלקנו נמות קודם לכן - כבר בקיץ הזה בגלל רעידות אדמה חזקות ומגה צונאמי שיכו בנו עוד לפני פגיעת כוכב X בכדור הארץ. מיד טוען שבדרכו אלינו יביא הכוכב לשינוי בקשר הפלסמטי-אנרגטי שבין כוכבי הלכת ויעורר שינויים קיצוניים במזג האוויר אצלנו. כל אלה יביאו לשורת התפרצויות של הרי געש, שיובילו לצונאמי ורעידות אדמה ויגרמו למותם של עשרות אלפים. מיד מאמין שגם אם לא נמצא את מותנו בתוהו ובוהו שיחול בקרוב - באוקטובר רובנו כבר נחוסל סופית.

כוכב הלכת המסתורי, כוכב אקס, שזכה לאינספור תיאוריות קונספירציה בהן נטען שהוא במסלול התנגשות בכדור הארץ, יגיע אלינו לפי מיד בתחילת אוקטובר - אולם השפעתו תחל כבר באוגוסט. רשמתם ביומנים? "אנו נחווה מזג אוויר יוצא דופן, סופות, התפרצויות הרי געש ורעידות אדמה כבר בתחילת אוגוסט השנה", הוא אמר ל-SUN הבריטי, "קיימים היום הרי געש ענקיים שברגע שיתפרצו הם יצרו צונאמי ענק שיגיע לכיוון יפן, החוף המזרחי של ארה"ב ודרום אמריקה במהירות גבוהה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זה יקרה באוקטובר. התחזית לאוגוסט: רעידות אדמה וגלים גבוהים/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

נבואה חדשה: כדור הארץ יושמד באוקטובר 2017 - והעשירים כבר בונים לעצמם בונקרים

לכתבה המלאה

על פי תחזיות קודמות, הכוכב היה אמור לפגוע בנו כבר באפריל 2016 וכשזה לא קרה התאריך שונה לספטמבר (כן. אנחנו יודעים. גם אז זה לא קרה). כוכב אקס הופיע גם בחזון אחרית הימים ב-2012 ואפילו בעשור הקודם, בחורבן שצפו לנו אז חובבי הקונספירציות בשנת 2003. נאס"א הפריכה שוב ושוב את המיתוס הזה על הכוכב ההרסני וטענה שהנבואות האלה הן לא פחות ממתיחות ברשת ואין להן כל בסיס עובדתי. מיד מצדו טוען שבנאס"א משקרים והם לא מעדכנים את הציבור בכדי למנוע פאניקה. לדבריו אנשי האליטה מודעים היטב לאסונות הקרובים וחלק גדול מהם כבר בונים לעצמם בונקרים מיוחדים בכדי לשרוד. הוא אפילו חושד שנשיא ארה"ב, דונלד טראמפ, מודע לדברים ומדבר בקודים כדי שהציבור לא יבין.

בקרוב?

מיד משתדל בכל זאת להישאר אופטימי וחושב ש-30 עד 50 אחוזים מהאוכלוסיה ישרדו את המאורעות הקשים, אולם הניצולים יעמדו בפני אתגר קשה של החיים שאחרי ההתנגשות - וזה לא הולך להיות פשוט. "יעמדו בפניהם אתגרי הישרדות רבים. יהיה להם קשה להשיג מים טהורים ומזון. אם אתם לא מאמינים, זכרו מה אמר הפילוסוף ארתור שופנהאואר: "כל אמת באשר היא עוברת דרך שלושה שלבים. ראשית, לועגים לה; אחר כך, מתנגדים לה בתקיפות; ולבסוף - מקבלים אותה כמובנת מאליה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully