וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבואת סוף העולם מתגשמת? מאמינים טוענים שעשר מכות מצרים עושות קאמבק

2.8.2017 / 9:22

האם אנו חוזים בשובן של 10 המכות? נחיל עצום של ארבה בשטחי רוסיה וליקוי חמה מסיבי הן - לטענת המאמינים - סימנים ראשונים לאפוקליפסה הצפויה לנו ב-5 באוקטובר

חוקרים הציגו ראיות לקיומו של כוכב לכת תשיעי במערכת השמש/צילום: Science Magazine, המכון הטכנולוגי בקליפורניה

בסרטון - חוקרים הציגו ראיות לקיומו של כוכב לכת תשיעי במערכת השמש

זוכרים את נבואת כוכב הלכת המסתורי, כוכב אקס, שמאיים להתרסק על כדור הארץ ולחסל את כולנו ב-5 אוקטובר 2017? החוקר דייויד מיד שעומד מאחורי הספר "כוכב X: הגעתו ב-2017" טוען שהשתמש בשילוב של אסטרונומיה, מחקר מדעי ומידע מהתנ"ך כדי לחשב את תאריך האפוקליפסה הקרובה. עכשיו, בהסתמך על התיאוריה של מיד, חסידיו מאמינים שהסימנים הראשונים לסוף העולם הגיעו בדיוק בזמן - ואלו הן עשר מכות מצרים המקראיות. כן כן, דם, צפרדע, כינים וחבריהם משביתי השמחות חזרו והפעם לא לטובתנו.

על פי טענות יוצאות דופן, עשר המכות שנחתו על העם המצרי מתרחשות שוב, ממש עכשיו, ברחבי העולם. השבוע פורסם סרטון מצמרר של נחיל ארבה שתקף בשטחי אדמה ברוסיה. הסרטון מראה נחיל עצום של חרקים ענקיים נעים אל מול נהג מבוהל בסצנה שנראית כאילו לקוחה מסרט אימה. ההתפשטות של החרקים כה חמורה עד שהרשויות הכריזו על מצב חירום בחלקים של רפובליקת דאגסטן. אם זה לא מספיק, ב-21 באוגוסט צפוי להתרחש ליקוי חמה על חצי מיבשת אמריקה – מה שחובבי הקונספירציה כבר משווים למכת חושך. שתי המכות הללו שכנעו רבים שסוף העולם באמת יגיע באוקטובר הקרוב.

מכת ארבה חוזרת?

עוד באותו נושא

נבואה חדשה: כדור הארץ יושמד באוקטובר 2017 - והעשירים כבר בונים לעצמם בונקרים

לכתבה המלאה

דייויד מיד טען בעבר שבידו הוכחות חותכות להתנגשות צפויה בכדור הארץ ואף טען שאנשי האליטה מודעים לכך וכבר בנו לעצמם בונקרים כדי לשרוד את ההתנגשות הזאת. לדבריו, בנאס"א לא מעדכנים את הציבור כדי למנוע פאניקה. לפני שאתם ממהרים לבנות לעצמכם מיני בונקר אופנתי ולעשות בו סלפי, זכרו שבמשך עשרות שנים ניבאו התנגשות של הכוכב בכדור הארץ ועד כה כל התחזיות הופרכו. נאס"א בעצמה שללה את הרעיון וטענה שהנבואות האלה הן לא פחות ממיתוס.

דייויד מיד מנסה לשכנע:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully