וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליקוי החמה שיגיע אלינו באוגוסט עלול להחריב את העולם כולו

30.7.2017 / 9:18

עיתונאי נוצרי טוען שהמאורע הנדיר שיתרחש ב-21 באוגוסט, לראשונה זה 99 שנה, מסמל את תחילת הסוף: "מדובר בסימנים מלמעלה לבואו של ישו". ויש גם מי שטוען שזה קשור לישראל

ליקוי חמה נצפה ברחבי העולם, מרץ 2015/צילום: רויטרס עריכה: שניר דבוש

בסרטון – ליקוי החמה שנצפה בעולם בשנת 2015

על פי רוב, ליקוי חמה הוא מאורע יפה במיוחד. אלא שזה שצפוי ב-21 באוגוסט עלול להרחיב את כדור הארץ, כך לפחות טוען גארי ריי, עיתונאי מכתב העת הנוצרי Unsealed.

מדובר בליקוי חמה שאמור להיראות על ידי חצי מיבשת אמריקה, לראשונה מזה 99 שנה, והוא אמור להתמשך כשלוש דקות. הוא מעורר התרגשות רבה בארה"ב, כיוון שהוא יהיה הליקוי המלא הראשון בה מזה 40 שנה ועל פי נאס"א, המסלול שלו "יחצה את המדינה לשניים". אם זה לא מספיק מרגש, אז על פי ריי, מדובר בהתחלה של הסוף - לטענתו, ליקוי חמה נוסף יגיע ב-8 באפריל, 2024, ואז העולם יגיע לסופו.

עוד ב"אסור לפספס":

נחשפה הסיבה להיעלמויות במשולש ברמודה והיא הרבה יותר פשוטה משחשבתם
תעלומת אנטארקטיקה: מפה בת 500 שנה משגעת חוקרים ברחבי בעולם
היסטוריון טוען שפתר תעלומה בת 3,000 שנים: שלמה המלך בכלל לא היה מלך ישראל
זה בובספוג? מאות אלפי ספוגים צהובים ומסתוריים נמצאו בחוף

ליקוי חמה מלא כפי שנצפה מסוואלברד שבנורבגיה, מרץ 2015. רויטרס
לפחות הסוף יהיה יפה/רויטרס

ריי טוען שבין הליקוי הקרוב לבין הליקוי הבא, המאמינים בישו ישוגרו לגן עדן, בעוד האחרים יחוו זוועות בכדור הארץ. "התנ"ך אומר שיהיו כמה פעמים שבהם נקבל סימנים מלמעלה לבואו של ישו. אנחנו חושבים שזה אחד מאותם סימנים. זה אלוהים מסמן לנו שהוא הולך לעשות את המהלך הבא שלו".

ריי הוא לא המטורלל היחיד שמייחס חשיבות רבה לליקוי החמה הקרוב. מייקל פארקר, שמנהל את הבלוג "נבואות סוף העולם" שחוזה את הביאה השניה של ישו, דיבר גם על משמעות הליקוי. בשנה שעברה הוא הזהיר: "הכתובים אומרים לנו שכאשר אומה ומנהיגיה מעורבים בניסיון לחלק את ארץ ישראל, אלוהים יבוא לאותה אומה ויחלק את הארץ שלה. יש ליקוי חמה ב-21 באוגוסט 2017, שעושה את דרכו באלכסון לרחבי ארה"ב - זה בעצם חוצה אותו לחצי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully