וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זו השנה בה יתנקשו בטראמפ? עוד תחזיות של נוסטרדמוס ל-2019

13.1.2019 / 0:04

מדיום בריטי ניתח את כתביו של האסטרולוג הצרפתי וטען שנשיא ארה"ב יקבל קדנציה נוספת, אך היא תהיה סוערת. ויש גם חדשות רעות לגבי המזרח התיכון

זה מה שחזה נוסטרדמוס לשנת 2019/מערכת וואלה! News

כבר הצגנו בפניכם לא פעם את תחזיותיו השונות של נוסטרדמוס (כולל מה שהוא חזה ל-2019), אותו אסטרולוג מיתולוגי שהותיר אחריו כתבי נבואות שנותרו פופולריים גם היום, למעלה מ-500 שנה אחרי שנולד. אנשים שונים מוצאים פרשנויות שונות לכתבים ואחד מהם, מדיום בריטי בשם קרייג המילטון-פרקר, פשפש ומצא לא מעט חדשות רעות לקראת השנה שמצפה לנו.

רק נבהיר שמדובר בפרשנות אחרת וגם בתחזיות אחרות מאלה שהראינו לכם לא מזמן, כיוון שכתביו של נוסטרדמוס איהם בהירים וכל אחד יכול למצוא בהם משמעויות שונות. נתחיל עם דונלד טראמפ, שלפי המדיום הבריטי, יקבל כהונה נוספת של נשיאות ארה"ב: "אבל נוסטרדמוס גם חזה ניסיון התנקשות במהלך הקדנציה השנייה".

עוד בנושא:

התחזית ל-2019 של נוסטרדמוס, הנביא שחזה את עליית היטלר: מלחמת עולם שלישית
והנה התחזיות שלו ל-2017
ול-2018

דונלד טראמפ מדבר לתקשורת 4 בינואר 2019. רויטרס
שיהיה לכולנו בהצלחה.../רויטרס

גם המצב במזרח התיכון, למרבה הצער, לא צפוי להירגע - להיפך. "נוסטרדמוס חזה מלחמה במזרח התיכון. אני חושב שנקבל סימנים ראשונים לכך ב-2019, אבל זו עדיין לא תהיה מלחמה כוללת".

ומה עוד? טראמפ יגיע להסכם כלשהו עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, בדומה לעסקה עליה חתמה ארצות הברית עם צפון קוריאה בקיץ שעבר.

בקיצור, שיהיה בהצלחה לכולנו. נוסטרדמוס, רק נזכיר, חזה (כביכול) כמה מהאירועים הגדולים ביותר שידע העולם המודרני, כגון אסון התאומים, עלייתו של היטלר לשלטון ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully