וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רב מזהיר מליקוי הירח הלילה: קריאת אזהרה ליהודים לפני האסון

20.1.2019 / 0:10

הרב יקותיאל פיש טוען שליקוי הירח (שזכה לכינוי "ירח דם זאבי") ויהיה גלוי בפני תושבי דרום וצפון אמריקה הוא נורת אזהרה ליהודים בגלות המתבקשים לשוב לישראל לקראת יום הדין

צילום: שי מכלוף, עריכה: שניר דבוש

הלילה (בין ה-20 ל-21 בינואר), יתרחש ליקוי ירח הידוע בשם האסטרונומי "ירח הדם הזאבי". ליקוי הירח הקרוב הינו משמעותי: מלבד עניין הליקוי - בו כדור הארץ יהיה למעשה ממוקם בין השמש לירח וכך יטיל את צילו על הירח ויעניק לו גוון כתום-אדמדם - הירח יימצא גם בנקודה הכי קרובה שלו לכדור הארץ כך שהוא ייראה אפילו גדול ובהיר יותר מתמיד (תופעה הנקראת "סופר מון").

מאחר שמדובר בתופעה נדירה עם תזמון מפתיע (ט"ו בשבט ויום השנה להשבעתו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ), ישנם רבים שמאמינים שהאירוע הזה לא יעבור אצלנו לגמרי חלק. מאחר שהליקוי יהיה גלוי לעין בדרום וצפון אמריקה (כמו גם בחלקים המערביים של אירופה ואפריקה), המטיף הדתי פול בגלי טוען שזה סימן לאפוקליפסה שתפקוד את ארה"ב. הכומר מארק בילץ לעומת זאת טוען שהליקוי יביא לפתיחתה של מלחמה קשה במזרח התיכון - בה ישראל תנצח. כעת, הרב הידוע יקותיאל פיש, טוען שחבריו אינם מדייקים בתחזיותיהם וכי ליקוי החמה הקרוב הוא למעשה קריאת אזהרה ליהודים בגולה לשוב לישראל - כי בגולה הם אינם מוגנים עוד.

גיף ירח דם. Giphy
ירח הדם הקרוב הוא למעשה קריאה ליהודים לשוב ארצה?/Giphy

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully