וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלחמה בישראל או אפוקליפסה בארה"ב? הנבואה שצפויה להתגשם כבר בשבוע הבא

17.1.2019 / 0:11

המטיף פול בגלי טוען שליקוי הירח שיתרחש ב-21 לחודש עלול לגרום לאפוקליפסה של ממש בחלקים גדולים של אמריקה, מערב אירופה ואפריקה. הכומר מארק בילץ שולל את דבריו וטוען שירח הדם בכלל יבשר על מלחמה קשה במזרח התיכון. מי צודק ואיך כל זה קשור לתנ"ך ולדונלד טראמפ?

צילום: שי מכלוף, עריכה: שניר דבוש

בחודש שעבר דיווחנו לכם על נבואת הזעם של המטיף הדתי פול בגלי, שכעת מפחיד אותנו עם נבואת זעם חדשה ולפיה תופעה נדירה של ליקוי ירח שתתרחש בעוד שבוע תהיה תמרור אזהרה לאסון שעתיד להתרחש או אם תרצו אפוקליפסה של ממש. תופעת הירח הזו, הידועה בשם "ירח הדם הזאבי", תהיה גלויה לעין ותתרחש בדרום וצפון אמריקה וגם בחלקים המערביים של אירופה ואפריקה ב-21 בינואר.

ליקוי הירח בארה"ב יתרחש בזמן שכדור הארץ יהיה ממוקם בין השמש לירח. בזמן שזה יקרה, כדור הארץ יטיל את צילו על הירח, יעניק לו גוון כתום ויהפוך אותו למעין ירח דמים. בגלל שהירח יהיה בנקודה הכי קרובה שלו לכדור הארץ, הוא ייראה אפילו גדול יותר ובהיר יותר, והמשמעות של כך היא שהוא יהיה גם "סופר ירח".

בעוד שמרבית האנשים פשוט מתרגשים לקראת צפייה בתופעה השמיימית המסנוורת הזו, לפי הדיווח של ה"דיילי סטאר" הבריטי, המטיף הנוצרי פול בגלי ממליץ לכולם להתכונן לסוף העולם ממש. על פי בגלי, הגעתו של ירח הדמים חופפת לציון יום השנה להשבעתו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ. בגלי מאמין שהתזמון הזה לא מקרי, והוא סימן למימוש נבואה תנ"כית קדומה.

עוד בנושא
התחזית ל-2019 של נוסטרדמוס, הנביא שחזה את עליית היטלר: מלחמת עולם שלישית
המכשפה העיוורת שחזתה את אסון התאומים בתחזיות הרסניות ל-2019 - וחדשות רעות לפוטין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully