וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהרות ברחבי העולם הפכו אדומים כדם - ורבנים טוענים שזה סימן לבוא המשיח

18.1.2019 / 0:04

מספר נהרות במלאווי ואינדונזיה שינו את צבעם לאדום בימים האחרונים ולתושבים המקומיים אין מושג מדוע: "יש הרבה מידע סותר". צפו בתופעה המבהילה ובהסבר של מומחי דת יהודיים

Povo News

מכת הדם שהנחית אלוהים על המצרים היתה המכה הראשונה מתוך 10 כשממלכתו של פרעה נצבעה באדום בוהק. לאחרונה, מספר נהרות ברחבי אפריקה ודרום מזרח אסיה נצבעו באדום חזק, כאילו שהיו שייכים לסצינה התנ"כית. זה קרה במלאווי וגם באינדונזיה בימים האחרונים והותיר את התושבים שמתגוררים לאורך הנהרות המומים.

ביום רביעי שעבר נהר הדדזה שבמלאווי נצבע כולו אדום, כאשר אחת מתושבות הכפר הסמוך גילתה זאת לראשונה כשניגשה לנהר כדי לכבס בו את בגדיה. "כמו בכל פעם, הגענו לנהר כדי לכבס את הבגדים ולקחת מים הביתה. אבל למרבה ההפתעה ראינו שהמים כאילו הוצפו בדם והנהר נצבע כולו באדום".

צפו בתופעה המפחידה

"זה הפחיד אותנו והתקשרנו לכמה אנשים כדי שיהיו עדים לזה", סיפרה האישה לתקשורת המקומית במלוואי. התושבים המקומיים לא פוסלים התערבות אלוהית שגרמה לשינוי הצבע של האגם, אך רובם בהלם ולא מבינים מה גרם לכך. "יש הרבה מידע סותר, כשחלק טוענים שהמים נצבעו באוקסיד (תחמוצת) ואחרים טוענים שמדובר בדם. יש גם את אלו שטוענים שהמדע קשור לזה".

תופעה דומה התרחשה בג'איאפורה, העיר הגדולה ביותר בחלק בפרובינציה האינדונזית של גינאה החדשה כשנהר קטן הפך לפתע לאדום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

גם במלוואי

באתר breakingisraelnews מיהרו לקשר בין נהרות הדם לבין סופת ברד שהשתוללה לפני כחודש מדבריות של ערב הסעודית וכתבו כי "רבי פנסח וינסטון,שמרבה לכתוב על קץ הימים, מלמד אותנו כי כל מה שקרה בזמן יציאת מצרים ישוב ויקרה - במידה כזו או אחרת - בדור שלאחריו יבוא משיח בן דוד".

  • עוד באותו נושא:
  • דם
  • אפריקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully