וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איש הדת שמוכיח: המשיח יגיע בשנת 2019 אחרי מלחמת העולם השלישית

16.1.2019 / 8:34

לפי הנבואה של הכומר, בקרוב עומדת לפרוץ מלחמת העולם השלישית שתסכן את המשך קיומה של האנושות, וישו הנוצרי יחזור ויופיע על הר הזיתים על מנת להציל את האנושות. ומה הקשר של ישראל?

יח"צ - חד פעמי

בסרטון - טריילר ל"the nativity story" - סרט על סצינת הלידה של ישו

רונלד ווינלנד, ששימש ככומר ב"כנסיית האל" באוהיו, טוען שבחודש יוני הקרוב יגיע המשיח. במאמר שפרסם תחת הכותרת "הנבואה נגד האומות" הוא טען שזה יקרה אחרי מלחמת העולם השלישית, שתפרוץ בפברואר או במרץ 2019.

"אלוהים גילה כי הספירה לאחור לשיבתו של ישו חייבת להתאים באופן מלא לעיתוי של ימי קודש מסוימים", כתב, תוך שהוא מתבסס על כתבים קדושים, "הפעם הראשונה שבה דבר כזה יכול היה לקרות היה בחג השבועות ב-2012 או ב-2013, אבל זה לא קרה. הפעם הבאה שבה ספירה כזו מתרחשת ובה יש התאמה לנבואה היא בחודש יוני 2019".


עוד בנושא
זה רק אנחנו או שכרובי מ"רחוב סומסום" קילל בשידור?
הטריק הכל כך פשוט הזה לקילוף תפוחי אדמה יחסוך לכם זמן וטרחה מיותרת
האם הזוג הזה העז לעשות סקס בשידור חי מול מליוני צופים?
שנה תחת: לא תאמינו איזה דברים הגיעו לתוך ישבנים ב-2018
השוטרת הסקסית: תראו את התמונות ותבינו מדוע כולם רוצים שהשוטרת הזו תעצור אותם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נתראה איתו בקרוב? ישו בסרט "הפיתוי האחרון של ישו"/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפי ה"דיילי סטאר" הבריטי, הכומר מסביר שישו יחזור לעולם, גם אם לא תפרוץ מלחמת העולם השלישית - אבל לא אחרי 2020. "נוכל לדעת אם ישו אכן יגיע להר הזיתים אם מלחמת עולם שלישית תפרוץ בפברואר או מרץ 2019, אבל אם לא, אז התאריך הבא שבו יוכל להגיע יהיה בחג שבועות 2020. גם לאחר מכן יהיה חלון הזדמנויות נוסף להגעתו, אבל רק אחרי מספר שנים".

לטענתו, הגעתו של ישו תהיה כדי להביא להפסקתה של מלחמת העולם השלישית, שהשימוש בה בנשק גרעיני עלול לגרום לקץ האנושות. "התפתחו בעולם תנאים לקראת מלחמת עולם", כתב, "ישנו מתח גובר באסיה בין אומות כמו הודו, פקיסטן וסין. המזרח התיכון הוא לוהט עם פוטנציאל נפיץ עצום, בין מדינות כמו ארה"ב, ישראל, סוריה, לבנון, טורקיה ואירן, וכל הרמזים מראים על מלחמה גדולה הקרבה, וקרב היום שבו יבוא השיח על מנת להצילנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully