וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רב טוען שהאירועים האחרונים הם סימן לבואו המוקדם של המשיח וקץ האנושות

14.11.2019 / 0:03

הרב יובל עובדיה הטוען כי הוא יודע רבות על כוכב הלכת הבדיוני "ניבירו" מאמין שהעלייה בכמות האסטרואידים החולפים באזור כדור הארץ ורעידות האדמה האחרונות בדרום קליפורניה הם סימן ברור לסוף העולם ולבואו המוקדם של המשיח. אם נאמין לנבואה קודמת שלו - אנחנו חסינים

הדמיה של התרסקות האטסרואיד אפופיס על כדור הארץ/YouTube / Space Sim

בווידאו - כך יראה סוף העולם: חוקרים חושפים סרטון הדמיה של התרסקות אסטרואיד

הרב יובל עובדיה, חובב תיאוריות הקונספירציה העוסקות בכוכב הלכת הלא ודאי, ניבירו, שיתף את מאמיניו בתיאוריה החדשה-ישנה שלו, לפיה כוכב הלכת הקטלני צפוי להתרסק בכדור הארץ ולהביא לקץ האנושות מוקדם משחשבנו. לדבריו, העלייה בכמות האסטרואידים החולפים באזור כדור הארץ ורעידות האדמה האחרונות שפקדו את דרום קליפורניה הם הסימנים הברורים לכך שניבירו - או בשמו השני "כוכב אקס" - מתקרב בצעדים ענקיים לעברנו. לפני שאתם נלחצים, לנו אין יותר מדי סיבה לחשוש, מאחר שנבואה קודמת שלו טוענת שישראל חסינה מהשפעת ההתרסקות.

על אף שבנאס"א סתרו את קיומו פעמים רבות, רבים מאמינים שאכן כוכב הלכת ניבירו קיים והוא עומד להתרסק בעתיד על כדור הארץ.ב"דיילי סטאר" דווח שהרב יובל עובדיה, שסרטוני ההסברה שלו על הכוכב צברו מאות אלפי צפיות ברשת, אמר שיש קשר הדוק בין העלייה בתדירות האסטרואידים החולפים קרוב לכדור הארץ לבואו הקרוב של ניבירו: "ככל שניבירו יתקרב אלינו, כך יותר אסטרואידים יופיעו בשמים", אמר עובדיה, "ניבירו מתואר במקורות היהודיים ככוכב ולא כאסטרואיד, אבל ככל שהוא מתקרב, הוא דוחף עמו אסטרואידים קדימה כפי שאוניה דוחפת מים לפניה".

כוכב ניבירו מתנגש בכדור הארץ - אילוסטרציה. ShutterStock
כך צפויה להיראות התרסקות כוכב הלכת ניבירו בכדור הארץ?/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully