וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כוכב הלכת המסתורי עלול לגרום לאפוקליפסה של כדור הארץ בשעה"

11.5.2019 / 0:34

קונספירציה מצמררת של תיאורטיקנים טוענת שכוכב הלכת (שקיומו מוטל בספק גדול), ניבירו, יפגע בכדור הארץ ויגרום לרעידות אדמה, סופות וצונאמי שימחקו 90 אחוז מהאנושות בזמן קצר. בנאס"א לא מתרגשים: "אין לזה שום ראיות"

חוקרים הציגו ראיות לקיומו של כוכב לכת תשיעי במערכת השמש/צילום: Science Magazine, המכון הטכנולוגי בקליפורניה

בסרטון - חוקרים הציגו ראיות לקיומו של כוכב לכת תשיעי במערכת השמש (וכל קשר בינו לבין ניבירו הוא מקרי בהחלט)

האם כדור הארץ והאנושות כולה נמצאים בסכנה בגלל כוכב לכת מסתורי שעומד לפגוד בנו בקרוב? על פי מספר תיאורתיקנים ומומחים בעיני עצמם, כוכב הלכת ניבירו עומד לפגוע בכדור הארץ ולהשמיד 90 אחוז מהאנושות בתוך שעה - משום שהוא יגרום לקטבים של כדור הארץ להתחלף וכתוצאה מכך תיגרם קטסטרופה גלובאלית - כך לפחות דווח ב"דיילי סטאר הבריטי" מפיו של "המומחה" ג'יימס ג'יאנינוטו שטוען שיצר קשר עם חייזרים שמסרו לו את נבואת הזעם הזו.

ג'יאנינוטו, דייג ומגיש רדיו, טוען שהכוכב הזה (שבנאס"א טוענים שהוא כלל לא קיים), יגרום בקרוב לאפוקליפסה כשהוא יטלטל את הפלנטה שלנו. הוא אמר: "בשלב הראשון תהיה רעידת אדמה חזקה, התפרצויות של הרי געש, סופות חזקות וגלי צונאמי. אנחנו עומדים לחוות את כל הדברים האלו וזה יגיע למצב כה חמור עד שהממשלות לא יוכלו לעזור לאף אחד. אתה תהיה תלוי בעצמך ואתה תראה את זה קורה. כשזה יקרה אנחנו נופתע משום שלא נהיה מוכנים".

עוד בנושא:

כוכב ניבירו יתרסק בכדור הארץ בחודש הבא? תצפית יוצאת דופן בחלל הציתה שמועות
נוסטרדמוס החדש: "על כוכב הלכת שישמיד את כדור הארץ חיים הנפילים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully