וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב ניבירו יתרסק בכדור הארץ בחודש הבא? תצפית יוצאת דופן בחלל הציתה שמועות

17.7.2018 / 9:03

אובייקט שמיימי זוהר וגדול יותר מכוכב הלכת צדק עושה את דרכו לכיוון כדור הארץ וצפוי, על פי הערכות, להתרסק כאן באוגוסט הקרוב. ברשת מנסים למצוא הוכחות שירגיעו את המהומה

חוקרים הציגו ראיות לקיומו של כוכב לכת תשיעי במערכת השמש/צילום: Science Magazine, המכון הטכנולוגי בקליפורניה

בסרטון - חוקרים הציגו ראיות לקיומו של כוכב לכת תשיעי במערכת השמש (וכל קשר בינו לבין ניבירו הוא מקרי בהחלט)

אובייקט גדול וזוהר שנצפה בחלל העלה ספקולציות לגבי עתיד האנושות כולה. נתחיל בתיאוריה הפחות מלחיצה: אסטרונומים חובבים מאמינים שמדובר בכוכב שביט שנע לכיוון כדור הארץ ויהיה גלוי לעין בלתי מזוינת עד סוף החודש הבא. הם לא יכולים להבטיח שהשביט, שזכה לשם פנסטארס (C/2017 S3), יפגע בכדור הארץ. מיכאל יאגר פרסם תמונות של הכוכב הזוהר בעמוד הפייסבוק שלו וכתב: "קוטר האטמוספירה של כוכב השביט הוא 260 אלף ק"מ, כמעט פי 2 מכוכב הלכת צדק. הממדים האלה הופכים אותו ליעד קל יחסית לצפייה דרך טלסקופים חובבים". בכל מקרה, על פי הערכות המומחים, השביט הירוק צפוי רק לחלוף באזור ולזהור בשמינו עד תחילת אוגוסט (אם לא יצנח אל תוך השמש).

למרות זאת, חובבי תיאוריות קונספירציה טוענים שהאובייקט הזה מסמל רעות. טיילר גלוקנר, מנהל ערוץ היוטיוב הסנסציוני secureteam10, טוען שלא מדובר בכוכב שביט, שכן אין לו זנב. הוא גם טוען שישנם שני אובייקטים במרכזו של הכוכב ושהוא - ללא ספק - עושה את דרכו לכיוון כדור הארץ. הוא פרסם את התיאוריה שלו בעמוד היוטיוב והיא צברה מאות אלפי צפיות.

כוכב שביט בדרכו אלינו?. SECURETEAM10, צילום מסך
כוכב השביט בדרכו אלינו?/צילום מסך, SECURETEAM10

עוד בנושא:

החדשות הקשות ביותר מגיעות הפעם דווקא מהגולשים, שבטוחים שזה כוכב הלכת הדמיוני ניבירו שסוף סוף הופיע בשמים וצפוי להביא לאירוע קסטרופלי שישמיד את האנושות כולה. "ניבירו בדרך אלינו והוא אמיתי. מזג אוויר המוזר, רעידות האדמה החוזרות וכוכבים שמעולם לא ראינו. יש יותר מדי רמזים", כתב אחד ואחר הוסיף: "זה אור שמגיע ממערכת פלנטרית שמתרסקת לעברינו". האנשים שמאמינים בקיומו של כוכב הלכת ניבירו טוענים שהוא יתרסק בכדור הארץ מתישהו בראשית המאה ה-21.

צפו בסרטון המלא עם כל ה"הוכחות"

זה המקום להזכיר ש"נאסא" כבר נאלצה לא פעם להכחיש את קיומו של אותו כוכב ניבירו ופרסמה הודעה בה נאמר: " כוכב הלכת המדובר, ניבירו, לא קיים, כך שלא תהיה שום התנגשות. ניבירו וכוכבי לכת מפוברקים אחרים הם לא יותר ממתיחה. אין בסיס עובדתי לטענות הללו. אם ניבירו היה אמיתי, כבר היינו עולים על זה. אסטרונומים היו עוקבים אחריו מזה עשור והוא היה נראה לעין בלתי מזוינת. ברור, זה לא אמיתי".

הקו הלבן הוא המסלול המשוער של השביט - כפי שאתם רואים, הוא לא צפוי לפגוע בכדור הארץ (הקו האדום)

מסלול משוער של פנסטארס. אתר רשמי
מסלול משוער של פנסטארס/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully