וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף העולם לא הגיע? לחוקר שכל הזמן טועה יש תחזית חדשה ומשונה

1.5.2018 / 9:05

אל תבטלו את התכניות שלכם עדיין: חוקר התנ"ך דייוויד מיד, שחזה לא פעם אפוקליפסות שמעולם לא התרחשו, משנה שיטה ומנסה את מזלו עם יעד סופי חדש בו, לדבריו, כל החוטאים יעברו 7 שנים של גיהינום עלי אדמות

איך יגיע סוף העולם? יש כמה אפשרויות/מערכת וואלה! News. בימוי וקריינות: אביב אברמוביץ'

אופס, זה קרה לו שוב: החוקר והתיאורטיקן הנוצרי, דייוויד מיד, הבטיח לנו ממש לפני שבועיים שסוף העולם יגיע ב-24 באפריל - וזה, מן הסתם, שוב לא קרה. אחרי אינספור תחזיות כושלות, החוקר המפוקפק שינה כיוון ובמקום לתת תאריך מדויק - הוא נותן טווח. אז מתי כולנו נשרף באש הגיהינום? לדבריו מתישהו בין מאי לדצמבר השנה. מספיק זמן כדי שהוא יכול להגיד לנו "רגע, נתתי עד סוף השנה. חכו עוד קצת" בכל פעם שנתעניין.

לפי הנבואה שלו, מתישהו השנה יקרה אסון גדול בכדור הארץ במהלכו ה"צדיקים" יזכו לחזור לגן עדן ולשהות בו עם ישו וחבריו, בעוד על ה"רשעים" תיגזר צלייה באש הגיהנום. לדבריו, יחולו זוועות על פני כדור הארץ במשך 7 שנים שאחריהם יגיעו 1,000 שנים של שלום ושגשוג לפני שהעולם באמת יגיע לסופו בשנת 3025. "אז העולם לא יחרב בקרוב - לא בתקופת חיינו, בכל אופן", הוא הבטיח בשיחה עם "הגרדיאן".

גיף סוף העולם. מערכת וואלה!
סוף העולם יגיע מתישהו השנה? למה לדייק אם אפשר להעריך/מערכת וואלה!

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

תיאוריית קונספירציה חדשה טוענת שסוף העולם יגיע ב-23 באפריל

לכתבה המלאה

לצערו של מיד, עוד ועוד ממאמיניו הנוצרים החלו להתרחק ממנו אחרי שמצאו עצמם שוב ושוב נופלים קורבן לנבואות הלא מתגשמות שלו. ועדיין, יש לו מעט מאמינים שממשיכים לעקוב אחריו במסירות מפתיעה. גם נאס"א דאגו בעבר להכחיש את אחת מנבואות יום הדין שלו אחרי שזו הצליחה להדהד ולהטיל אימה על הציבור. אולי הפעם דברים יקרו אחרת? נשתדל לשרוד כדי לדווח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully