וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיאוריית קונספירציה חדשה טוענת שסוף העולם יגיע ב-23 באפריל

15.4.2018 / 0:13

דייוויד מיד, החוקר בעל האובססיה החולנית לכוכב הלכת ההרסני (והלא קיים) ניבירו, צופה שזה יחלוף על פני כדור הארץ ב-23 באפריל ויביא לסוף העולם. הוא גם נעזר שוב בפסוקים מהברית החדשה כדי לבסס את טענותיו

איך יגיע סוף העולם? יש כמה אפשרויות/מערכת וואלה! News. בימוי וקריינות: אביב אברמוביץ'

לתיאורטיקן והנומרולוג דייוויד מיד, העומד מאחורי הספר "כוכב X: הגעתו ב-2017", יש תיאוריה חדשה לגבי כוכב הלכת המאחר שלו. אחרי שהבטיח לנו שכוכב הלכת פלנט X (ניבירו) יתנגש או לכל הפחות יחלוף על פני כדור הארץ בספטמבר בשנה שעברה ויביא לסוף העולם - מה שמן הסתם לא קרה בסוף - הוא קובע תאריך אפוקליפטי חדש ונעזר שוב בפסוקים מחזון יוחנן כדי לבסס, איכשהו, את הטענות שלו.

לדבריו, השמש, הירח וכוכב הלכת צדק יתיישרו בקונסטלציה של מזל בתולה ב-23 באפריל השנה, מה שיוביל ל"יום הדין" הנוצרי, אירוע סוף העולם בו על פי האמונה של הנוצרים - תפרוץ מלחמה אכזרית בין הרשעים בהנהגת האנטיכרייסט, (אויבו של ישו המייצג את הרוע המוחלט), לבין הצדיקים המאמינים בנצרות ובישו. בסיום המלחמה ה"צדיקים" יזכו לחזור לגן העדן ולשהות בו עם ישו, בעוד על ה"רשעים" תיגזר צלייה נצחית באש הגיהנום. חובבי תיאוריות הקונספירציה בכלל ודייוויד מיד בפרט שוב הותקפו אימה כשנודע להם על התאריך הקרוב. מיד טוען גם שבאותו יום יופיע לו כוכב איקס המסתורי בשמים ויוביל להתפרצויות של הרי געש ותוהו ובוהו בכדור הארץ.

שנתחיל להיפרד? על פי התיאוריה החדשה, העולם צפוי להגיע לקיצו ב-23 באפריל

עוד באותו נושא

הודעה קולית מצמררת על סוף העולם הקרוב מעוררת בהלה

לכתבה המלאה

את הטענה הנוכחית שלו מיד מייחס לשני פסוקים בפרק י"ב בספר חזון יוחנן, בברית החדשה שם נכתב: "ואות גדול נראה בשמים, אישה אשר-השמש לבושה והירח תחת רגליה ועל-ראשה עטרת שנים עשר כוכבים: והיא הרה ותזעק בחבליה ובצירי לדתה".

מיד טוען שהאישה המופיעה בפסוק היא הבתולה, ושעל פי התחזיות האסטרולוגיות ב-23 באפריל השמש, הירח וצדק יגיעו אל המזל בהתאמה מושלמת, ממש כמו בפסוק. מוקדם יותר השנה סיפר מיד שבראשית אפריל 2018 הכנסייה וכל הנוצרים הישרים ייעלמו מהעולם ומיד אחר כך יעלה האנטיכריסט על פני כדור הארץ, יופיע לו בשמים פלנט X ותחל מלחמת עולם שלישית. בנבואתו הוא מבטיח שבע שנים של פורענות ומציין: "זה יקרה. מעבר לכל צל של ספק".

אם ההסבר הזה של נאס"א לא מניח את דעתכם ומרגיע אתכם, בטח תשמחו לשמוע שבאתר Space.com החליטו לבדוק את מערך הכוכבים ב-23 באפריל ולראות האם אכן צדק, הירח והשמש יהיו בקונסטלציה של בתולה באותו לילה וגילו - שממש לא. למעשה צדק יהיה בכלל בקונסטלציה של מאזניים, הירח איפשהו בין אריה לסרטן והשמש - שבכלל לא נראית בשמיים כשהירח וצדק נראים, נמצאת ליד קונסטלציית דגים. באתר המדעי מבהירים שאף אחד מהגופים השמיימים האלה לא יהיה בקונסטלציית כוכבי בתולה ומעבר לכך, כותבים באתר, "אסטרולוגיה היא לא מדע אמיתי, אז אנחנו די רגועים ומבטיחים שיום הדין לא יגיע ב-23 באפריל".

גיף סוף העולם. Giphy
האם זה מה שצפוי לנו? כנראה שלא..../Giphy

לפני שאתם בוחרים מה ללבוש ביום הדין כדי להרשים את החברה שם למעלה, כדאי לנסות להרגיע את אלו שכן לחוצים מהשטויות של מיד ולהזכיר לכם שהוא כבר "ניבא" לא פעם תאריכי סוף עולם - וטעה בכולם. יותר מכך, בספטמבר האחרון נאלצה נאס"א להכחיש שמועות על ארמגדון כשחובבי תיאוריות הקונספירציה החלו להפיץ שניבירו יתנגש בכדור הארץ וימחק את החיים על הפלנטה. התיאוריה הפכה לכל כך פופולארית עד שנאס"א נאלצה לפרסם הודעה רשמית.

בהודעה נכתב: "אנשים שונים מנבאים שהעולם יגיע לקיצו ב-23 בספטמבר, כשכוכב לכת אחר יתנגש בכדור הארץ. כוכב הלכת המדובר, נייברו, לא קיים, כך שלא תהיה שום התנגשות. ניבירו וכוכבי לכת מפוברקים אחרים הם לא יותר ממתיחה. אין בסיס עובדתי לטענות הללו. אם ניבירו היה אמיתי, כבר היינו עולים על זה. אסטרונומים היו עוקבים אחריו מזה עשור והוא היה נראה לעין בלתי מזוינת. ברור, זה לא אמיתי".

מצב הכוכבים ב-23 באפריל. Starry Night software via space.com, אתר רשמי
לא. הצדק, הירח והשמש לא נמצאים בבתולה ב-23 בספטמבר/אתר רשמי, Starry Night software via space.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully