וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודעה קולית מצמררת על סוף העולם הקרוב מעוררת בהלה

26.3.2018 / 0:08

סוף העולם יגיע באפריל הקרוב? אנשים בהיסטריה מהודעה קולית שהתקבלה בניידים שלהם המודיעה על מתקפת חייזרים קרובה שתביא לקץ העולם. בהודעה נמצאו רמזים הנוגעים גם לפיזיקאי המנוח סטיבן הוקינג ולטיסה 370 המלזית שנעלמה

אתר רשמי

משתמשי טוויטר שונים מדווחים כי קיבלנו לנייד שלהם הודעה קולית מצמררת שהוקלטה בקול רובוטי מפחיד הטוענת שבאפריל הקרוב חייזרים יתקפו את כדור הארץ וישימו קץ למין האנושי. המסר האפוקליפטי כולל גם רמזים לגורלה של טיסה 370 של מלזיה איירליינס, שמעולם לא הגיעה ליעדה, ואפילו אזכור לפיזיקאי הבריטי המנוח סטיבן הוקינג.

בהודעה הקולית נמסרו גם קודים באלפבית הפונטי של נאט"ו והוא מתורגם כך: "S סכנה SOS. זו אזהרה עבורכם להתפנות. היזהרו. הם לא אנושיים. 042933964230 SOS סכנה SOS". אחרים קיבלו גרסה ארוכה יותר של ההודעה, בה נאמר: "זה לא מבחן. זו לא בדיחה. במהלך השנים האחרונות רצינו לשלוח הודעה קולית אוטומטית לאנשים שמבינים ולא מפחדים. הודעה אחת בכל פעם תגרום לרבים לדעת את האמת. האמת שישויות ביולוגיות אחרות הולכות על היצירה העילאית שמשמרת את החיים. כדור הארץ. כוכב לכת שנוצר בדיוק כמו שלנו עם טכנולוגיה מתקדמת".

ההודעה ממשיכה: "אתם, המין האנושי, שמרתם על עצמכם חזקים ושרדתם, אבל כשהתוהו ובוהו מגיע לכוכב הלכת שלכם, אנחנו צריכים לחשוף את עצמנו כדי להוכיח שיש דרכים אחרות לשמור על שלום. הרבה לא מסכימים עם דעתנו, אז הם עשויים לצוד אותנו. אתם תכירו אותנו בזכות היכולות המדהימות שלנו. ננקה את המרחב האווירי שלכם עבור תוצאות בטוחות יותר".

האזינו להודעה

עוד באותו נושא

הפסוק שקובע שהעולם ייחרב בעוד שלושה חודשים

לכתבה המלאה

האדם הראשון שפרסם את ההודעה הקצרה הוא משתמש טוויטר בשם טאי, שביקש את עזרת הציבור בתרגום המסר. מבדיקת הפרופיל של טאי, לא נראה שיש לו עבר העוסק בתיאוריות קונספירציה דומות. ההודעה, שפורסמה ב-13 במרץ, צברה יותר משבעה מיליון צפיות ובזכותה רכש טאי יותר מ-40 אלף עוקבים חדשים. אולם בעקבות הסערה שנוצרה סביב העניין, הוא נאלץ לסגור את החשבון שלו באופן זמני.

טאי טוען שכמה ימים לפני שפרסם את ההודעה, אדם זר חלף על פני ביתו ב-3 לפנות בוקר וצילם אותו עם פלאש. הוא מאמין שהמקרה המוזר הזה קשור להודעה הקולית שקיבל. טאי פרסם בתגובה גם הודעות שקיבל בחשבון הטוויטר שלו, אחת באינדונזית ואחרת במלאית, שתיים בקוד מורס ואחת שנראית כ-5 קבוצות מספרים: " 20.8.5.25 1.18.5 20.1.11.9.14.7 15.22.5.18 41818". כשתרגם את המסר האינדונזי הוא גילה שמדובר באזהרה הבאה: "מחק את הפוסט ששיתפת עכשיו על ההודעה הקולית בטלפון שלך". זה רק נהיה מוזר יותר ויותר: מספר משתמשים שטוענים שפענחו את הרצף המספרי ואת קוד המורס שקיבל טאי אומרים שהמשמעות המתקבלת היא: "הם משתלטים. ההודעה שהתקבלה קשורה למותו של סטיבן הוקינג, אתם לא מוכנים להתמודד איתם".

פיזיקאי הבריטי הנודע סטיבן הוקינג מת בגיל 76. רויטרס
משתמשים טוענים שהקודים מתייחסים גם לפיזיקאי המנוח סטיבן הוקינג/רויטרס

הספקולציות לא מסתיימות כאן. משתמשים אחרים טוענים שהקוד מסמל קואורדינטות המציינות דרך מפות גוגל אזור אחד באפריקה ואזור אחר ליד מלזיה. רבים משערים כי היעד המלזי קרוב מאוד למקום בו טיסה 370 של מלזיה איירליינס נעלמה מהמכ"ם. משתמש הטוויטר ג'יו דה לורה תהה: "אתם אומרים לי שטיסה 370 נתקלה במשהו לא אנושי?". אותם "מפענחים" טוענים שמשמעות הרצף המספרי הוא ה-18 באפריל, המסמל כנראה את יום הדין - היום בו החייזרים ישתלטו על כדור הארץ.

האזינו להודעה הקצרה:

אם גם אתם אנשים רציונליים שמחפשים קצת הגיון בכל הבלגאן הזה, יש תיאוריה נוספת שאולי תדבר אליכם יותר. התיאוריה אומרת שההודעה הקולית היא מעשי ידם של ארגון "ציקדה 3301", שפרסם לאורך השנים 2012-2014 סדרה של אתגרים, חידות ומשחקי מציאות חלופית על מנת לאתר בציבור מועמדים לגיוס עבור תפקידי ניתוח צפנים. חשבון הטוויטר "914" טוען שזה העניין: "ההודעה אינה קשורה לאירועים קטסטרופליים. ה-18 באפריל הוא תאריך בטוח, כל החשבונות האחרים מתחזים. הסיבה לאירועים האחרונים נועדה לעזור לאנשים לפצח אירוע ציקדה עולמי שיתקיים בקרוב, הסיבה לאירועים האחרים היא לאתר אנשים עם ידע". הארגון ידוע בהפצת קודים ברשת כולל גם במדיומים תקשורתיים אחרים כמו הטלפון.

כל מה שאתם צריכים לדעת על ההודעה הקולית שמשגעת את הרשת:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully