וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיסטיקן שטוען כי חזה את התפרצות נגיף הקורונה בבשורות קשות: "יימשך עד אוקטובר וזו רק ההתחלה"

22.3.2020 / 0:48

המיסטיקן שלדבריו חזה את השריפה בקתדרלת נוטרדאם טוען שהיו לו חזיונות על התפרצות נגיף הקורונה ("המילה 'שפעת' לא יצאה לי מהראש"), שהשיא עוד לפנינו ושזו רק המכה הראשונה בדרך לקץ האנושות ("תהליך סוף העולם החל")

המיסטיקן ניקולס אג'ולה/יפעת אורלב

המיסטיקן הלונדוני ניקולס אוג'ולה - שחזה לכאורה את השריפה בקטדרלת נוטרדאם, את רעידות האדמה בסין ובקובה ואת שערוריית צביעת הפנים השחורות של ראש ממשל קנדה ג'סטין טרודו - טוען כעת שחזה גם את התפרצות מגיפת הקורונה כבר בשנת 2018 וכי המגיפה היא רק חלק ראשון בסדרה ארוכה של אסונות טבע שיביאו בתהליך איטי וכואב לקץ האנושות כולה. אם זה מנחם מישהו, הוא טוען שהאנושות אמנם תגיע לסופה, אבל זה לא יקרה בתקופת חיינו.

המנטליסט ואחד המתקשרים המוכרים בבריטניה סיפר שכששמע לראשונה על התפרצות נגיף הקורונה, הוא "חש תחושה קודרת". "החזיונות הללו הגיעו בסוף 2018. אני זוכר שנודע לי על נגיף שהתפרצותו תשפיע על העולם", אמר ל"דיילי מירור", "הייתי מודע לכך שמקורו בבעלי חיים והמילה 'שפעת' צצה לי במחשבות באופן ברור וזו לא מילה שאני נוטה להשתמש בה. חודשים לאחר מכן, במרץ, היה לי חזיון נוסף בחלום שגרם לי לתחושה לא נעימה כשהתעוררתי. כשנגיף הקורונה התחיל להתפשט בסין בסוף 2019, אז הכל צף לי בחזרה".

המיסטיקן ניקולס אוג'ולה. אתר רשמי, אתר רשמי
המיסטיקן ניקולס אוג'ולה בבשורה קשה לאנושות/אתר רשמי, אתר רשמי

אוג'ולה הוסיף: "כשהחזיונות עולים, אתה מקבל תחושה קשה אבל ממשיך הלאה בשגרת חייך. רק כשאתה רואה את כל זה קורה לנגד עיניך ואתה מבין את ההשפעה של זה, אתה קולט את משמעות הדבר". לדבריו, שכששמע לראשונה על התפרצות הנגיף, הוא נזכר בחזיונותיו וידע שהווירוס יתפשט בכל העולם. לדבריו, המצב יהיה חמור יותר בהמשך וממשלת בריטניה צריכה לעשות יותר כדי למתן את ההתפרצות: "הממשלה צריכה לנקוט בצעדים חמורים יותר כדי להפסיק את ההתפשטות. אני צופה שהשיא יימשך ממאי עד אוקטובר אז הנורא עוד יגיע. צפו להגבלות שמשפיעות על חיי היומיום שלנו, עסקים יסבלו והכלכלה תפגע קשות", אמר אוגו'לה כבר לפני שבוע.

הוא הוסיף: "לעיתים קרובות יש לי חזיונות וחלומות על סוף העולם, למרות שאני מרגיש שיש דרך ארוכה מאוד, כנראה אפילו לא בתקופת חיי. זו תהייה הידרדרות איטית, בה החיים יהפכו יותר ויותר בלתי נסבלים, בעיקר בגלל הדרך בה ניצלנו את הארץ והתעללנו בטבע". אז מה מצפה לנו בהמשך? לדבריו, יהיה זה מזג אוויר קיצוני שיהרוס בתי מגורים, יהיה מחסור במזון ואנשים ימותו מרעב, משאבים מוגבלים, מלחמת אזרחים, מדינות יקרסו ונראה עליה של סדר עולמי אחד שיתפוס פיקוד.

נגיף הקורונה. ShutterStock
התפשטות נגיף הקורונה תגיע לשיאה בין מאי לאוקטובר/ShutterStock

עד כמה צריך לקחת אותו ברצינות? תזכורת למה שהוא אמר על נתניהו

ניקולס אוג'ולה ניבא בהצלחה (לכאורה) את מלחמת האזרחים בסוריה שלוש שנים לפני שפרצה, את רעידות האדמה בסין ובקובה, את הפגנת נהגי המונית בלונדון, את השריפה בקתדרלת נוטרדאם ואת שערוריית ג'סטין טרודו. אם זה מנחם, הוא גם טעה לא מעט. הוא טעה במין הילוד של הדוכסית סאסקס, מייגן מרקל, הוא חזה היריון לניקול קידמן (שלא קרה), טען ששר האוצר הבריטי פיליפ האמונד יפתח בקמפיין לראשות ממשלת בריטניה (שגם לא קרה) וסיפר בלעדית לוואלה! NEWS שניצחונו של נתניהו בבחירות 2019 מובטח. אתם יודעים איך זה נגמר.

אוג'ולה התארח לא פעם בתכניות הטלוויזיה הבריטיות והתפרסם בזכות סיפורו. כשהיה בן 17 עבר חוויה רוחנית יוצאת דופן במהלכה נחשף לדבריו אל גלגוליו הקודמים- מלכה מצרית, משרתת, חונט גופות, צבי, אריה, נץ, מורה במהפכה הצרפתית, מלח שהפליג בשבעת הימים, נווד במדבר, רופא מכשף אפריקאי, מרגל עות'מאני שנשלח לאסוף מידע ואפילו חייזר מכוכב אחר. הוא סיפר ל"סאן" הבריטי: "עשיתי מדיטציה כשחוויתי לפתע חוויה חוץ גופית מצמררת והייתי מסוגל לראות כמה מגלגוליי הקודמים. לא חשבתי על זה לפני ואני עד היום מתקשה להסביר את התחושה. אין לה כל היגיון אבל הבנתי שמה שאני רואה לנגד עיניי הוא אותי בחיי הקודמים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully