וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המיסטיקן ששיגע את הבריטים במסר דרמטי אמיתי לנתניהו

10.1.2019 / 9:06

המנטליסט הנודע ניקולס אוג'ולה, שעלה לכותרות לאחרונה בזכות תחזיותיו המפתיעות אודות מין היילוד של מייגן מרקל ואירוסיה הצפויים של טיילור סוויפט, חושף בריאיון בלעדי לוואלה! NEWS את תחזיותיו הנוגעות לישראל - עם מסר דרמטי במיוחד לראש הממשלה ולגל גדות

המיסטיקן ניקולס אג'ולה/יפעת אורלב

ניקולס אוג'ולה הוא אחד המתקשרים המדוברים בבריטניה, אורח קבוע בתכניות הטלוויזיה הבריטיות ומוזכר כמעט בכל עיתון בריטי לאחרונה. כשהיה בן 17 עבר חוויה רוחנית יוצאת דופן במהלכה נחשף אל גלגוליו הקודמים. מאז הוא ניחן בכישורי ראייה לעתיד, כשאת החזיונות שלו הוא רואה בחלומותיו. לדבריו, הוא חזה בהצלחה את מלחמת האזרחים הסורית שלוש שנים לפני שפרצה. ניקולס בן ה-33 הוצף לאחרונה בחזיונות הנוגעים לשנה האזרחית החדשה, ביניהם מין היילוד של מייגל מרקל (זו בת!), אירוסיה של טיילור סוויפט והביקורת הקשה שתחטוף מדונה על עבודות הצדקה שלה.

השבוע הודיע ניקולס כי בכוונתו להגיע בקרוב לביקור בישראל. מנהלת פורום נומרולוגיה בוואלה! NEWS, יפעת אורלב, שוחחה עם המסטיקן הנודע לקראת ביקורו הקרוב והוציאה ממנו כמה תחזיות מפתיעות הנוגעות לישראל - ובראשם מסר חשוב לראש הממשלה בינימין נתניהו.

המיסטיקן ניקולס אוג'ולה. אתר רשמי, אתר רשמי
המיסטיקן ניקולס אוג'ולה/אתר רשמי, אתר רשמי

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

הנבואות המשמחות ל-2019 מהאדם שטוען שהיה מלכה מצרית בגלגולו הקודם

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully