וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנבואות המשמחות ל-2019 מהאדם שטוען שהיה מלכה מצרית בגלגולו הקודם

3.1.2019 / 9:03

ניקולס אג'ולה טוען שהוא מוצף בחזיונות הנוגעים לשנה החדשה, שאתם חלקם הוא מצליח להבין רק בדיעבד. בין תחזיותיו המובנות לשנה הקרובה: אירוסים לטיילור סוויפט, היריון לניקול קידמן ולידת בת למייגן מרקל והנסיך הארי

ניקולס אג'ולה טוען שהיה מלכה מצרית בגלגול קודם/Nicolas Aujula Showreel

בעוד רבים מאלו המאמינים שיש להם יכולות חיזוי נסתרות נוטים לחזות עבורנו אסונות כבדים ואפוקליפסות - המנטליסט ניקולס אג'ולה מגיע עם בשורות משמחות יותר ומשמעותיות לחיינו פחות. לדוגמא, בעוד המכשפה העיוורת המתה עליה שמענו רבות חוזה לנו קריסה כלכלית, פגיעת מטאור ומגה צונאמי - ניקולס חוזה לנו חתונה של טיילור סוויפט והיריון של ניקול קידמן. לא תמיד צריך רעש וצלצולים כדי להרשים אותנו.

ניקולס בן ה-33 טוען שניחן בכישורי ראייה לעתיד - אחרי שנחשף אל עברו, כלומר אל גלגוליו הקודמים. כבר כשהיה ילד הרגיש בנוכחות רוח אביו הנפטר, אבל כשהיה בן 17 עבר חוויה רוחנית יוצאת דופן בה נחשף אל גלגוליו הקודמים - מלכה מצרית, חונט גופות וצבי. הוא סיפר ל"סאן" הבריטי: "עשיתי מדיטציה כשחוויתי לפתע חוויה חוץ גופית מצמררת והייתי מסוגל לראות כמה מגלגוליי הקודמים. לא חשבתי על זה לפני ואני עד היום מתקשה להסביר את התחושה. אין לה כל היגיון אבל הבנתי שמה שאני רואה לנגד עיניי הוא אותי בחיי הקודמים. הייתי גבר, אישה ואפילו בעל חיים". לדבריו, הוא היה בין היתר מלכה מצרית, משרתת, חונט גופות, צבי, אריה, נץ, מורה במהפכה הצרפתית, מלח שהפליג בשבעת הימים, נווד במדבר, רופא מכשף אפריקאי, מרגל עות'מאני שנשלח לאסוף מידע ואפילו חייזר מכוכב אחר. "עברתי מאות גילגולים. כמה מגלגוליי הקודמים מסבירים הרבה על מי שאני היום", הוא טוען, "למשל אני סובל לעיתים קרובות מכאבי גרון וגיליתי שבגלגול הקודם הייתי פגאני, נרדף בידי האמונות שלי. השתיקו אותי כי דאגתי להשמיע את קולי".

ניקולס אג'ולה טוען שהיה מלכה מצרית בגלגול קודם. Nicolas Aujula, אתר רשמי
ניקולס אג'ולה בתחזיות משמחות יותר לשנה החדשה/אתר רשמי, Nicolas Aujula

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

המכשפה העיוורת שחזתה את אסון התאומים בתחזיות הרסניות ל-2019 - וחדשות רעות לפוטין

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully