וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רבנים מאמינים שהצונאמי באינדונזיה הוא סימן נוסף לסוף העולם ובואו של המשיח

26.12.2018 / 7:10

ישנם רבנים הרואים באסון שאירע בחופי אינדונזיה כסימן נוסף לקץ הימים ובואו של המשיח ומצטטים פסוקים מתהילים המקשרים לכאורה בין האירועים, "הבורא מטהר את העולם מזוהמת הנחש כדי להכין את הדרך להתגלותו של המשיח"

צילום: רויטרס, עריכה: איתי עמרם

האם האסון האחרון בחופי אינדונזיה, המתווסף לשלל אבונות הטבע באסור "טבעת האש", הוא למעשה סימן נוסף לסוף העולם המתקרב ובואו של המשיח? ישנם רבנים מאמינים שהצונאמי הקטלני, שהביא למותם של יותר מ-222 בני אדם, נועד לטהר את העולם לקראת העידן המשיחי הקרב ובא.

מדינת האיים, שכוללת כמעט 130 הרי געש פעילים, מהווים חלק מ"טבעת האש" הפסיפית - קשת של אזורים המתאפיינים בפעילות ססמית אינטנסיבית המשתרעת מיפן מוכת רעידות האדמה דרך דרום מזרח אסיה ועד ללב האוקיינוס השקט. למעשה, שלוש ההתפרצויות הוולקניות הגדולות בעולם התרחשו על פני שטח "טבעת האש" ויתכן שירשמו עוד כי האזור המסוכן הינו עדיין "פעיל".

הרב יוסף ברגר התייחס לאירוע מוקדם יותר השבוע כאל חלק מהנבואה המשיחית: "מדובר בתופעה עולמית ברורה לכולם, אבל המסר החשוב הוא שכל אחד צריך להבין שזה הכול חלק מבואו של המשיח", הוא צוטט בידי "Breaking Israel News". לדבריו, תופעות הטבע תמיד מלוות בגאולה, "ברוב הזמן נראה שהטבע פועל על פי כללים. אנשים שאינם רואים את אדוני בעולם טועים להאמין שזו דרך הטבע, כך היה וכך יהיה. הם מאמינים שבעזרת 'חוקי הטבע' האלה הם יוכלו לשלוט על הבריאה של השם. כפי שראינו במצרים, כשהשם מעוניין לפעול כדי להביא את הגאולה הוא לוקח את המושכות על הטבע לידיו והכללים שחשבתם שקיימים כבר לא חלים עוד".

הריסות הצונאמי באינדונזיה, 23 בדצמבר 2018. AP
האם הצונאמי באינדונזיה הוא תחילתו של הסוף? תמונה מתוך ההריסות/AP

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

3 נבואות תנכיות המבשרות על סוף העולם התגשמו ממש עכשיו בישראל

לכתבה המלאה

הוא הצביע על פרק מו' בתהילים (פסוקים ג'-ד') שלדבריו עוסק בנבואת סוף הימים ומתאר לכאורה את פוטנציאל ההרס שבטבעת האש: "על כן לא נירא, בהמיר ארץ; ובמוט הרים, בלב ימים. יהמו יחמרו מימיו; ירעשו הרים בגאותו סלה". הפרק ממשיך ומבטיח כי המלחמות ייעלמו מן העולם ושהגאולה תגיע לאחר תקופה של תהפוכות טבע.

גם הרב ניר בן ארצי מאמין שהמשיח שם את האנושות על סף "הגאולה" וממתין לרגע שיחשוף עצמו בפני העולם. "הבורא מטהר את העולם מזוהמת הנחש כדי להכין את הדרך להתגלותו של המשיח בעולם", הוא אמר באחת הדרשות השבועיות של, "הגאולה תבוא ברחמנות כך שאבינו בשמים ישתמש בטבע נגדנו: דרך סערות, שרפות, רעידות אדמה והרי געש".

סוף העולם. מערכת וואלה! NEWS
העולם יגיע לקיצו בקרוב?/מערכת וואלה! NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully