וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רב מזהיר: הלחימה בעזה זו תחילת הגשמת נבואת מלחמת גוג ומגוג ואחרית הימים

14.11.2018 / 0:38

הרב פי'צאס ווינסטון טוען שההסלמה בדרום בימים האחרונים תוביל למלחמת גוג ומגוג "קשה יותר מכל מה שיכולנו לדמיין" - אבל יש מצב שהיא תמשך 12 דקות וגם תביא לבואו של המשיח

צילום: חגי פרץ ונגה בנודיז-סיהו/TPS

מוקדם יותר החודש דיווחנו לכם על שלוש תקריות ביזאריות שאירעו לאחרונה בישראל - לידת "הפרה האדומה" הראשונה מזה 2,000 שנה, דגים שנמצאו שוחים בים המלח ונחש שהפחיד מבקרים לאחר שיצא מאבני הכותל - שלפי דעת מאמינים ממלאים אחר נבואות תנכיות שסופן בבואו של המשיח ואחרית הימים. האירועים האחרונים ברצועת עזה הדליקו הפעם את הרב פי'צאס (פנחס) ווינסטון הקנדי, שסבור כי הם אלה שיובילו להגשמת הנבואה. לדבריו, מלחמת גוג ומגוג צפויה לפרוץ בכל רגע נתון - והיא תהיה קשה ומחרידה יותר מכל מה שיכולנו דמיינו.

הרב ווינסטון הוא בוגר ישיבת "איש התורה" בעיר העתיקה בירושלים וב-20 השנים האחרונות לימד במספר רב של ישיבות ברחבי העולם ופרסם מספר ספרים, רובם מוקדשים להתעסקותו בנושא "אחרית הימים", תוך התעמקות בקבלה, הגמרא והמדרשים.


לדבריו, על צה"ל להיות מוכן לנורא מכול. הוא נעזר בדבריו של הגאון מווילנה - הרב אליהו בן שלמה זלמן מהמאה ה-18 - לפיהם המלחמה תהיה גלובלית, קשה ותמשך רק 12 דקות. "כל מלומד יודע שהכי קל לנבא במבט לאחור, אבל ברגע האמת, אתה לא יכול לדעת מה עלול להצית מלחמה", אמר הרב ל-Breaking Israel News, "מלחמת העולם הראשונה פרצה בעקבות רצח הארכידוכס פרנץ פרדיננד, המלחמה בעזה ב-2014 פרצה בגלל רצח שלושת הנערים. אותו דבר יכול לקרות עכשיו ולהוביל למלחמת גוג ומגוג ויותר מכך. השם דוחף את האירועים קדימה אז אנחנו לא יכולים להתכונן לזה. בניגוד למלחמות קונבנציונליות שהן תוצאה של פוליטיקה, מלחמת גוג ומגוג לא תהיה תוצר הגיוני של מעשינו. זאת דרכו של השם לבנות את אמוננו בו ובאחרית הימים. הוא רוצה שנהיה מוכנים לכל תרחיש כי המשיח אינו דומה לשום דבר שהכרנו".

הרב פי'צאס ווינסטון. צילום מסך
הרב ווינסטון: "מלחמת גוג ומגוג תפרוץ בכל רגע"/צילום מסך

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully