וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש תאריך לסוף העולם - והפעם התחזית מבוססת על נתונים מדעיים

29.8.2018 / 0:00

תחזיות מצמררות על עתיד האנושות, שנמסרו עוד בשנת 1973, צופות אפוקליפסה שתתחיל בעוד פחות משנתיים ותמשך כשני עשורים. חוקרים נזכרו בתחזית העתיקה כשגילו שכבר הגענו אל היעד העתידי

איך יגיע סוף העולם? יש כמה אפשרויות/מערכת וואלה! News. בימוי וקריינות: אביב אברמוביץ'

סוף העולם יגיע בסביבות שנת 2040, ולראשונה המידע הזה לא נלקח מאיזה פסוק תנ"כי המשתמע לשתי פנים או בידי חובב תיאורית קונספירציה שאיגד תחתיו מאמינים. הפעם מדובר בנבואה המבוססת על נתוני איכות חיים וסביבה שנאספו כבר בשנות ה-70. מחשב ראשוני שפותח בידי אחת מחברות המחשבים הגדולות בעולם ב-1973 חזה כבר אז שהציוויליזציה כפי שאנו מכירים אותה כיום תגיע לסיומה בעוד כ-20 עד 30 שנה - כששינוי משמעותי יורגש כבר בעוד שנה וחצי.

לתחזית המצמררת אחראית תוכנה הנקראת "World One" שפותחה בידי צוות של חוקרי המכון הטכנולוגי של מסצ'וסטס במחשב הגדול ביותר באוסטרליה. בראש צוות המחקר עמד חלוץ המחשבים והמדען ג'יי פורסטר, שהתבקש ע"י "מועדון רומא" (צוות חשיבה עולמי הפועל בכמה תחומים פוליטיים בינלאומיים) לפתח מודל של קיימות גלובלית. נתוני המחשב מראים כי רמת הזיהום והאכלוס הגלובית תביא לקריסה עד שנת 2040. כלומר, על פי הנתונים העולם לא יוכל להתקיים עוד ברמה הנוכחית של האכלוס והצמיחה התעשייתית.

תחזית סוף העולם משנת 1973. צילום מסך
סוף העולם יגיע בעוד 22 שנה?/צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

הרב קנייבסקי: "המשיח נולד בשבת האחרונה והעולם צפוי להסתיים"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully